Citat:
Ursprungligen postat av
blomvattnare
Det där kan ju också ha gällt att VB inte har kunnat komma till träningen på grund av hosta, och att han då svarar något i stil med att "men du kommer ju inte att hosta hela livet". Kanske har VB innan dess varit lite ledsen över inställda träningar, och att han då vill trösta henne lite.
Är det inte genom SMS man numera kommunicerar med sina tränare i diverse sporter?
Citat:
Ursprungligen postat av
BeBeBe
För ett år sedan tränade hon på BBC. Det där ser ju ut som om hon SMS:at sin tränare med "Kommer nog inte på träningen idag, är hostig" eller liknande varpå tränaren svarar att lite hosta är ingen fara. Sådana konversationer ser jag rätt ofta med ex barnens tränare. SMS är ju en rätt vanlig form för konversation tränare-elev.
Jo, jag tänkte på det också.
VB skrev om det mesta på sin Facebook men inget runt dessa dagar att hon skulle vara sjuk. Fast hon kanske skippad det bara.. Jag vet inte, jag la bara upp det eftersom henkess ville ha någon form av bevis på att tränare och VB hade kontakt med varann och detta var det enda jag hittade.
Svårt att söka bevis när det bara finns en Facebook.
Citat:
Ursprungligen postat av
henkess
Tänkte precis skriva det. Finns ingen MB och VB konversation på sms som någon har visat upp.
Som handlat om någon relation. Antagligen för det inte finns någon.
Personen som nämnde MB från första början borde komma tillbaka till tråden
och skriva lite mer. Tycks som dom flesta svalt allt han sagt om MB haha.
Eller hur ska vi kunna göra de?
Ska MB komma in i tråden och lägga upp sina sms eller ska vi försöka sno till oss VBs telefon för att hitta smsen.
Vilket otroligt korkat påstående.