2013-05-29, 18:04
Medlem
Är det bara 2st som vart inne i ödehuset å rotat runt sen teknikerna va där?
Citera
2013-05-29, 18:05
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ett kryss.
Detta låter ju som något rituellt. Eller åtminstone väldigt, väldigt sjukt.
Någon som tycker VG skulle ha haft benen i kors när hon levde kanske.
Citera
2013-05-29, 18:06
Medlem
SlaveOfSensations avatar
Men... Ett kryss och sen vad vi tyckte oss se av den förmodade texten på golvet... "Här står..."
Citera
2013-05-29, 18:06
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammstein74
Är det bara 2st som vart inne i ödehuset å rotat runt sen teknikerna va där?

Eftersom att polisbevakningen upphört är det troligen omöjligt att veta hur många som har besökt huset.

Här har du iaf en som bevisligen har gjort det, har för mig att vederbörande varit inne också, och dessutom fann en tjusning med det.

http://schlangekraft.tumblr.com/post/51320790155/now-that-the-police-has-left-the-mountains-i-took
Citera
2013-05-29, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Nu ska jag lägga upp bilderna inifrån huset, FYNDPLATSEN

Där benen var,,

Teknikerna har städat upp så gott dom kan, men märken finns
Kvar i träplankorna på golvet. Benen tycks enligt mitt studerande
av platsen ha stått upplutade mot väggen, och INTE i kors
Vilket det sägs i media.. (Förmodligen lite vilseledande info pga
den stora pressen att få svar från polisen)

Observera att märken i golvet motsvarar storleken på
Fötter och att det syns tydligt att väggen sugit åt sig av vätskan. Då inte blod som
endel kanske tror eftersom delarna är / var blodfattiga (troligtvis)
när dom placerades där.
Mkt mkt magstakt att vara i huset... USCH !
Vill också tillägga att det inte alls var så lätt att ta sig in i huset, fönstret är hyfsat smalt och jag är ändå tanig o medellång. rampen" upp var inte heller lätt att bemästra,, fördel medl långa ben och lång kropp då det fanns två "plankor" på rampen att få fotfäste på, dessa plankor var lite mer än 1 meter från varandra så man var tvungen att ta "jättekliv" och hålla fast sig på g upp..
Hade vart sjukt svårt att bära vikt tex TORSO, och eller väska med torso i, för fönstret är så litet..
Dessutom kan du inte (troligtvis) bära nå i händerna (påsar ect) för du måste använda händerna. Så en liten ryggsäck kan funka, alt att du kastar in grejerna och sen tar dig upp.. Men torso med huvud GÅR inte att kasta upp. Det är för högt, för tungt och fönstret är för litet. Så där av är jag övertygad om varför TORSO m huvud lämnades/ placerades i skogen istället.
Tror mkt mkt lite på att en tjock/ eller extremt biffig GM fixat fönstret särskilt lätt där. Och att GM inte klarat av att få in TORSO i huset själv (vilket man förstår när man är där) så talar detta starkt för att han vart ensam utan hjälp. Lång smal kille skulle passa bra för detta vidriga uppdrag..
Hela dem gikantiska militärplatsen med fort och allt ropar
Obehag o äckelkänslor som inte går att beskriva !
Håll koll på länkarna, tar en stund

Visst var det Akrobatens besök och hans rapport plus bilder som introducerade att benen skulle varit lutade mot väggen?
Citera
2013-05-29, 18:13
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Jag tror vi har råkat ut för "the moving legs". Ibland hänger de som kryss i taket, ibland står de mot väggen och ibland ligger de på golvet. Dessutom skriver de gåtfulla meddelande på golvet.

Ja, och det är därför som kommunen och polisen borde gjort det enda rätta: Spärrat av tills huset skulle rivas.
Citera
2013-05-29, 18:14
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderworker
Visst var det Akrobatens besök och hans rapport plus bilder som introducerade att benen skulle varit lutade mot väggen?

Kanske polisen ställde benen mot väggen efter att de plockat ned dessa.
Citera
2013-05-29, 18:16
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vassruggen
Inte vilken karl som helst

The man, the myth, the concept A dream for some, a nightmare for others

http://www.slideshare.net/MickeBerg

Visar du bilder där? Har hört att det inte finns något där att visa, sprider du illvillig kod?
Citera
2013-05-29, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj

Fullt möjligt och i så fall är det helt onödigt att spekulera om ev skrift på golvet.
Citera
2013-05-29, 18:18
Medlem
Såg man benen då man kika rakt in genom det trasiga fönstret från rampen rakt mot andra sidan av husets vägg eller va dom nånstans där man inte såg dom direkt? ha för mig att mps sa att det handlade om sekunder tills man såg dom
Citera
2013-05-29, 18:18
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalajlaj
Som ett par paraplyer då, så de skulle rinna av? Knappast. De lades i någon förpackning omedelbart.
Citera
2013-05-29, 18:19
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frikko
Här är en facebook länk till den som jag tyckte kunde passa in som eventuell GM.
Människan har spårat ur totalt på sistone, och har kopplingar i thaikretsar och droger.
http://www.facebook.com/mik*el.k*rlsson.96155?fref=ts

(*=a)

Bor nära fyndplatsen, har rört sig i skogarna sen barnsben bland annat.

Vad är klubben "necro official" för nåt? Killen gillar Hannibal och Die Hard. Kombinationen av intressen kanske bör ses över... om han inte gillar att sprida hemliga meddelanden, precis som den förmodade GM verkar göra.

I övrigt ser han ut att ha prefixet "fet", precis enligt ryktet.

Jag drar mig till minnes den norska flickan Sigrid som försvann, och INGEN hade sett henne lämna sin kompis, precis som i det här fallet. Det visade sig att hon blivit indragen i en bil, och brutalt mördad av minst en GM. Den ena var känd inom psykiatrin. Detta sagt utifrån tesen att hon inte kan vara bortförd för att ingen sett henne... hon kan mycket väl ha bestämt sig för att gå hem, och mött fel person. Det är väl ödsliga sträckor på vägen hem? Sigrid blev bortförd i förort, bland villor.
Senast redigerad av Cinnabar 2013-05-29 kl. 18:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in