2013-05-29, 17:46
Medlem
Vet inte hur mycket de va men skulle gissa på 1g som max.
2013-05-29, 17:52
Medlem
Uppdatering! !! Jag drog iväg och lämna. Gubben som tog hand om provet märkte direkt att pisset intr va helt gul. Jag sa att jag varit sjuk och haft feber drf druckit mycket vatten. Som svar fick jag att han misstänker att jag rökt. Jag rökte i torsdags och lämnade idag. Är jag körd eller är det lugnt.
2013-05-29, 17:56
Medlem
HappyHours avatar
Ska imorgon lämna UP som skickas på analys. Var 2 veckor prick senast, då rökte jag ca 1g, innan det har jag rökt kanske 1-3 gram brunt i veckan. Vet att jag har väldigt hög ämnesomsättning och har druckit mängder av vatten, är väldigt aktiv om dagarna och har motionerat vid några tillfällen. UP med sticka klarar jag på runt en vecka. 65kg/182 cm.

Tror ni jag klarar mig?
2013-05-29, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bz01
Uppdatering! !! Jag drog iväg och lämna. Gubben som tog hand om provet märkte direkt att pisset intr va helt gul. Jag sa att jag varit sjuk och haft feber drf druckit mycket vatten. Som svar fick jag att han misstänker att jag rökt. Jag rökte i torsdags och lämnade idag. Är jag körd eller är det lugnt.
Glömde att nämna att han även sa att dom skulle kolla kreatin nivån på pisset
2013-05-29, 18:40
Medlem
Tjacktorsks avatar
Citat:
Låter för mycket. Gissar på att de är lugnt efter 1.5 vecka
Diazepam är jävligt luriga, det kan sitta i upp till 3 veckor, tro mig och då snackar vi låga doser. Börjar vi komma upp i häst doser...

Citat:
Glömde att nämna att han även sa att dom skulle kolla kreatin nivån på pisset

Du kan vara rätt körd ja, beror helt på hur mycket du rökte.

Varför hydrera och lämna ljust piss? istället för hydrera och lämna gult piss?

Samt kreatin kostar ca 100 kr för 3 månaders dagligt bruk, känns ju rätt bra att ha sådant hemma när det gäller analys.
2013-05-29, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsk
Diazepam är jävligt luriga, det kan sitta i upp till 3 veckor, tro mig och då snackar vi låga doser. Börjar vi komma upp i häst doser...

Du kan vara rätt körd ja, beror helt på hur mycket du rökte.

Varför hydrera och lämna ljust piss? istället för hydrera och lämna gult piss?

Samt kreatin kostar ca 100 kr för 3 månaders dagligt bruk, känns ju rätt bra att ha sådant hemma när det gäller analys.
Det va 0.4 och vi va 3 pers som delade. Det är förata gången jag hydrerar drf blev de som det blev. Tänkte inte riktig
2013-05-29, 19:19
Medlem
Nu börjar jag bli riktig orolig. För jag har fått en lägenhet från soc och om jag torskar nu förlorar jag lägenheten och blir tvungen att bo hos föräldrarna igen .
2013-05-29, 19:24
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Låter för mycket. Gissar på att de är lugnt efter 1.5 vecka

Nja.

Jag var helt ren (enligt analys på VC), åt sedan 10mg Stesolid vid ett enda tillfälle - och var negativ på multistickan först efter 3 veckor... plus någon dag typ.

(Gjorde självtester med några dagars mellanrum under hela perioden med multistickor, och det var som sagt först efter 3v+ som multistickan visade ett vad som kan tolkas som 100% negativt svar)

Hoppas infon hjälpte.

Mvh Balls Man
2013-05-29, 19:30
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallsMan
...
Alltså har varit helt ren i flera år och sedan:
Rökt fredag + lördag ...2 veckors uppehåll... rökt fredag + lördag igen... 2 veckors uppehåll... och slutligen rökt fredag + lördag igen, nu i helgen. Cirka 0,2-0,3g per dag.

Ska ha ett pisseprov om 2-3 veckor, det skickas sen på analys.

Passar på att bumpa detta inlägget.

Blir jag ren på 2-3 veckor?
2013-05-29, 19:31
Medlem
Kan någon snäll människa berätta för mig hur jag ligger till
2013-05-29, 20:20
Medlem
BallsMans avatar
Citat:
Kan någon snäll människa berätta för mig hur jag ligger till

Om du i princip pissade "rent vatten", alltså hydrerade ordentligt... så blir ju provet ogiltigt, inte positivt utan ogiltigt. Eller hur?

Kan ju bli så att han gubben tjurar lite över ev. ogiltigt prov och att du få göra ett nytt senare, men har svårt att tänka mig att det blir mer konsekvenser än lite tjafs och gnäll från deras sida.
2013-05-29, 23:05
Medlem
ni4ns avatar
Snokat några linor tjo idag, ska pissa fredag-kanske kan skjuta upp det till lördag.. Hur kommer det gå? Vanlig sticka inge analys osv..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in