2013-05-29, 16:28
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett1
Hade varit en syn. En inristad stjärna med fyra illrar på bröstet
Fem hugg i cirkel motsvarar uddarna, fyra i kvadrat inne i cirkeln motsvarar illrarna.
Citera
2013-05-29, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlaveOfSensation
Jag sätter min peng på att det är någon, inte flera, som har
Utfört mordet. Denna har lagt ut armarna eller ställt dem mot väggen och skrivit någonting med blod på golvet, men det har inte med djävulsdyrkan eller folk som ser konstiga ut att göra.

Det är vad jag tror en normalsmart människa som har någon slags psykotiskt inslag i sitt beteende. Han kan mycket väl ha haft verklighetsförankring nog i att inte vilja bli upptäckt under dådet, men ha en stark vilja att det han har gjort ska upptäckas och att det ska chocka. Texten har med sannolikhet ett helt klart syfte för honom, som är 100% vettigt i det tillståndet, men delvis även för att det ska väcka mer uppmärksamhet.

Händerna tror jag är mer någon slags troféer. Jag tror att hans syfte är att händerna aldrig skulle hittas, men att resten skulle det.
Jag tror inte att BO är utvald pga något annat än tillgänglighet. Han kan ha haft mycket bra inblick i hur hon rörde sig/levde, men det har nog inte med henne personligen att göra.
Han ville göra detta och det var planerat.

Tja, det kan ligga något i det du skriver (det fetade) det verkar som om GM inte ens försökt att dölja kroppsdelarna och brottet är nog planerat så till vida att han vill döda och stycka någon samt att han gärna vill visa omvärlden vad han har gjort. Tror att han njuter av uppmärksamheten i media. Han deltog säkerligen också med i söken av VB och skulle inte förvåna mig om han även deltar i tråden.

Kan vara möjligt att han dödat tidigare, tror han i alla fall har ett brottsligt förflutet med våld, narkotika. Hoppas inte på en random (typ Anders Eklund) mördare för då minskar sannolikheten
att han hittas. Var det inte så att AE bara råkade få syn på lilla Engla? Kanske något liknande i detta fall?
Citera
2013-05-29, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyrine
Men LÄGG NER allt snack om denna "syster". Herregud.. Det hade lika gärna kunnat vara du eller jag som mördat henne om ni ska hålla på såhär.

Jasså? Varför skulle det vara helt irrelevant att den misstänkte har nära band till satanister? Särskilt i kombination med sin besatthet av "dödande" och det faktum att polisen menar att det kan ha varit någon form av ett ritualmord. Vet du något om satanism?

Hur fasen ska man komma någonstans med något om man resonerar som du. Kloka människor lägger pussel för att kanske få till en helhet. De mindre kloka, hittar inte ens pusselbitarna. Någonstans måste man börja!
Citera
2013-05-29, 16:31
Medlem
jackan/tröjan e avförd från utredningen
Citera
2013-05-29, 16:32
Medlem
Varför skulle dessa killar vara så urbota dumma att de ristar (knivar) in sin logga i offret?! Om det nu inte är så att alla femtioelva av dem skulle vilja åka fast. För med tanke på vad folk skrivit det senaste dygnet så låter det ju fullt troligt att ett helt gäng med killar känner att de vill mörda och stycka en kvinna och sedan åka fast för det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youreallywish
Jasså? Varför skulle det vara helt irrelevant att den misstänkte har nära band till satanister? Särskilt i kombination med sin besatthet av "dödande" och det faktum att polisen menar att det kan ha varit någon form av ett ritualmord. Vet du något om satanism?

Hur fasen ska man komma någonstans med något om man resonerar som du. Kloka människor lägger pussel för att kanske få till en helhet. De mindre kloka, hittar inte ens pusselbitarna. Någonstans måste man börja!

Att börja i en helt banal ände är... fel ände.
Citera
Medlem
ett1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Fem hugg i cirkel motsvarar uddarna, fyra i kvadrat inne i cirkeln motsvarar illrarna.

Tror jag säkert går, funderade mest på hur dumt det låter med fyra instabbade illrar på någons bröst.
Citera
2013-05-29, 16:33
Medlem
Hade team ferret en hemsida - den borde finnas på internet wayback machine om den tagits ner. Någon som vet vad adressen var?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ett1
Kan förklara släktskapet: Helt jävla obesläktade

Ok. Och det vet du med all säkerhet?
Citera
Medlem
Efterlyst ikväll kl21 kommer prata om fallet igen
Citera
2013-05-29, 16:34
Medlem
SlaveOfSensations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
[/b]

Tja, det kan ligga något i det du skriver (det fetade) det verkar som om GM inte ens försökt att dölja kroppsdelarna och brottet är nog planerat så till vida att han vill döda och stycka någon samt att han gärna vill visa omvärlden vad han har gjort. Tror att han njuter av uppmärksamheten i media. Han deltog säkerligen också med i söken av VB och skulle inte förvåna mig om han även deltar i tråden.

Kan vara möjligt att han dödat tidigare, tror han i alla fall har ett brottsligt förflutet med våld, narkotika. Hoppas inte på en random (typ Anders Eklund) mördare för då minskar sannolikheten
att han hittas. Var det inte så att AE bara råkade få syn på lilla Engla? Kanske något liknande i detta fall?
Vi är helt inne i samma tänk
Citera
2013-05-29, 16:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pappii
Snälla försök läsa vad vi skriver.

Vad är det du inte förstår när alla skriver "DEM ÄR INTE SLÄKT"? Samt Boo-Boo är en seriefigur. Hur får du det till att hon skrivit att offret är "DEAD"? Jag brister snart.

Bilden du hänvisar till när han skriver "syrran". Den tjejens smeknamn var syrran.
Samt att den bilden på facebook du menar, hade kommentaren "du har ingen syster".

Läs tråden förihelvetet, detta är avklarat för tusen sidor sedan. Du kan inte helt sonika komma och lägga ut vem som helst här som har svarta läppar och säga att det är släkt till KJ.

Men grejen är den att VB kommenterat hennes bilder då är det lätt att bli fundersam plus efternamnet då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in