Citat:
Ursprungligen postat av
mrsbabykills
vart fann du ett relevant SATANISTSPÅR i dessa två?
Kolla bilderna! Kors i pannan osv. Plus att hon benämner sig som SATANIST i sin facebooklogg. Jag är ganska säker på att hon är iaf nära släkt med KJ och att hon även kände offret... Om hon dessitom har skrivit redan den 8/5 att offret är "DEAD" som någon påvisat så borde det vara högintressant!
Någon som kan uttala sig om hennes uttalande om att offret skulle vara "Dead" den 8/5? Länk? Källhänvisning? Jag har sett en bild på een misstänktes fb där han söp till med den ovan nämnda satanistbruden. Det var innan den stängdes ner. Då uttalade sig en förargad farmor (som jag uppfattade det) och hennes fb är:
www.facebook.com/majlis.jo*ansson.79
*=h
Någon Bodeninsatt som kan förklara släktbanden lite tydligare?
Kanske har jag missuppfattat att de är helsyskon. Men då borde de vara halvsyskon alt. kusiner. De tillhör iaf samma umgänge och den mördade har kopplingar till dem!
Min känsla säger mig att den misstänkte som verkar ha en aspergerdiagnos är helt besatt av just döden och dödandet i sig. Att han har en aspergerdiagnos och har just det specialintresset skapar en farlig kombination, SÄRSKILT i samband med berusning av div slag. Jag är insatt i detta med diagnoser och jag vill absolut inte missuppfattas med att jag skulle mena att aspergare är lika med känslokalla mördare. Men med detta specialintresse den misstänkte har... som han kanske även delar med satanistbruden... vill jag mena att han är mycket trolig som gärningsman. Har han dessutom styckat sin hund som folk säger att han själv påstått. Så har han även ett intresse för att stycka varelser. Det spelar ingen roll om han inte mördade hunden.. det är mycket sjukt att stycka sin döda hund oavsett.