2013-05-29, 15:31
Medlem
Buddisch13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youreallywish
Quoterar här för att detta med satanistfrågan tas upp.

Någon som reagerar på KJ:s syster som verkar ha sadlat om till satanist. Denna syster verkar vara helsyskon till KJ och stå honom nära. Hon har förmodligen fått sitt nya satanistiska jag då hon träffat en satanistpojkvän. Min personliga åsikt är att de ser psykiskt labila ut men det tror jag ju iofs att alla som dras till extrema sektliknande "religioner"...

www.facebook.com/josephine.jo*ansson.96

*=h

checka även in hennes pojkvän

Jag har aldrig hört att KJ ska ha en syster utan bara 1 bror e 2 kanske...Kan ha helt fel, Men det kanske e dom 2 som mördat KJs ex flickvän pga av nåt som hänt

www.facebook.com/cristian.p*aso

*=a

och sist av allt... denna bilden på turtorduvorna...

http://i43.tinypic.com/20hn7o0.jpg

Kanske har KJ följt lillasysters fotspår och verkligen attraheras av döden. Kanske var KJ inte helt ensam?

Endast spekulationer här...

Jag har aldrig hört att KJ ska ha en syster utan bara 1 bror e 2 kanske...Kan ha helt fel, Men det kanske e dom 2 som mördat KJs ex flickvän pga av nåt som hänt
Citera
2013-05-29, 15:31
Medlem
Folk bara blandar in fler och fler folk i detta.. bara för att någon skrivit något på Facebook, någon gång under de senaste 3 veckorna, som har med döden att göra, så gör inte det denna person misstänkt.
Citera
2013-05-29, 15:32
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Åtminstone AN har väl gtjort sig själv tillräckligt misstänkt för att åtmibnstone undersökas här på FB.
Det håller jag i sig med om.

Citat:
Hon är född i Stockholm av föräldrar från Överluleå.
Observera att Överluleå församling är vad Boden heter/hette folkbokföringsmäsigt. Hennes föräldrar är alltså från Boden, och hon flyttar tillbaka dit. Hur konstigt som helt är väl inte detta?

Citat:
Då kan man ju undra varför hon flyttar från fjollträsk till lapphelvetet. Bara det tyder ju på någon form av sinnessvaghet.
Det räcker väl att hon träffat en karl från Boden i föräldrarnas exilnorrbottniska nätverk?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ett1
9 knivhugg behöver inte betyda en bild med 9 punkter

En linje har ju två punkter, kan vara värt att tänka på

Det var nåt sånt jag tänkte på men kunde inte hitta någon slags figur för det.
Men kan man på något sätt återskapa T*am Ferr*ts (e) Logo/Avatar med just 9 punkter, om man tänker sig dom som knytpunkter. Jag har försökt men är för dålig på sånt.
Citera
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Säg inte det, du kanske befinner dig i en bostad.
Ett alternativ är att du, av nån anledning, är ute efter att plåga BO, stasar armarna, sågar av händerna och sen släpper avsnörningen.
Det kan bli en långsam död, typ som att sätta en kanyl och låta det rinna, åderlåtning.

Nu när du säger det så känns det mer logiskt.
Bra tänkt!
Citera
2013-05-29, 15:33
Medlem
ett1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Vatchareeya Bangsuan posted:
osu!
jag vill börja träna i luleå. Har tränat en termin med sensei m*** b***. Få man veta om när träning för hösttermin börja och träningstider?

Det där var 2012, hon slutade allså träna karate med MB förra året?
För att träna med F****** på karateklubben i luleå detta år.
Varför började folk blanda in MB om det var nästan 1 år sedan hon slutade
hos han.

Varför ville hon börja träna i luleå när hon bodde i boden och tränade med MB?

Kan ju bero på att hon gick på LTU men det borde ju varit på dagtig.
Citera
2013-05-29, 15:33
Medlem
dragonessa666s avatar
Citat:
Skrev hans syster så??? I så fall borde polisen ta en närmare titt... Minst sagt!
Ja det är vad som står på Josephines FB sida i alla fall , behöver inte betyda ngt iofs men lite creepy minst sagt!!!
Citera
2013-05-29, 15:34
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ett1
Inte syskon, dom delar bara ett av sveriges vanligaste efternamn
Är du 100 på att det inte är en syster?
Citera
Medlem
Citat:
Quoterar här för att detta med satanistfrågan tas upp.

Någon som reagerar på KJ:s syster som verkar ha sadlat om till satanist. Denna syster verkar vara helsyskon till KJ och stå honom nära. Hon har förmodligen fått sitt nya satanistiska jag då hon träffat en satanistpojkvän. Min personliga åsikt är att de ser psykiskt labila ut men det tror jag ju iofs att alla som dras till extrema sektliknande "religioner"...

www.facebook.com/josephine.jo*ansson.96

*=h

checka även in hennes pojkvän

www.facebook.com/cristian.p*aso

*=a

och sist av allt... denna bilden på turtorduvorna...

http://i43.tinypic.com/20hn7o0.jpg

Kanske har KJ följt lillasysters fotspår och verkligen attraheras av döden. Kanske var KJ inte helt ensam?

Endast spekulationer här...

vart fann du ett relevant SATANISTSPÅR i dessa två?
Citera
Medlem
Att AN ska ha flyttat ifrån Sthlm till norrland är väl inget konstigt alls. Jag själv bor i Malmö men har själv tankar på att flytta ut på landsbygden inom en snar framtid.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Trots din avatar så måste jag kommentera.
Buddister tror på själavandring, återfödelse. Vid tsunamin 2004 var det många i Sverige som förvånade sig över att Thailändarna inte var så sorgsna. I en intervju förklarade en thai som förlorat hela familjen att "varför ska man sörja de är ju snart tillbaka".

OK, så du tror att en försmådd thai har mördat VG?

Nu kanske jag blir lite off-topic och raderad, men jag måste ju bara påpeka att det finns en skrälldus thailändare i södra Thailand som är muslimer vilket nästan orsakat inbördeskrig. Jag ska bespara er historien.
Citera
2013-05-29, 15:35
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragonessa666
från 8 maj :

TA BORT DITT INLÄGG!
Hon eller hennes pojkvän har inget med mordet att göra.
Johansson råkar just nu vara Sveriges vanligaste efternamn.

KJ har tydligen bara bröder.

Dra en edit och tabort det du skrev.
Idiot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in