Citat:
Ursprungligen postat av
crillecrille
Att det inte finns bevis betyder inte att man är oskyldig. Det betyder dock att man inte kan dömas för brottet. "The perfect crime" går att begå, tro det eller ej.
Tror du verkligen att denne KJ skulle kunna begå " The perfect crime " ?
Snälla, ni tänker alldeles för långsökt.
Ni skriver ju själva att han lider av någon bokstavkombination, och det vet jag fler som gör.
Jag vet också att folk med Asperger är väldigt snälla som personer, de är inte ens aggressiva.
Begränsning av beteenden, aktiviteter och intressen
Barn med Aspergers syndrom leker sällan fantasilekar eller rollekar med sina kamrater, även om de kan ha en egen väl utvecklad fantasivärld. Så kallade specialintressen förekommer ofta, vilket innebär att ett eller flera intressen utövas så intensivt att de blir till hinder för andra, mer vardagliga aktiviteter. Exempel på specialintressen är matematik, historia eller datakunskap. Många tycker också om att samla på fakta om t ex tidtabeller, hästar, resultatlistor, såpoperor eller seriefigurer. Dessa intressen kan hålla i sig under mycket lång tid men även avlösas av nya intressen och flera intressen kan vara aktuella samtidigt.
Sen vill jag även påpeka till er som skriver att man är psykisktsjuk och nervärderar vissa diagnoser.
Era egna barn kanske får en diagnos! Ofta så är aspergare väldiiigt SMARTA och iget dåligt med det.
Själv har jag ADHD, inte är jag mördare för det!!
SLÄPP KJ och hitta den rätta mördaren istället.