Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-03-05, 08:27
Medlem
Uppenbart att grabben knarkat och festat för hårt i USA på sistone. Varför skulle annars en 21-åring läggas in på sjukhus? Magsår från stress..... Njjaaeee, knappast troligt. Hans tillvaro är nog allt annat än stressig.
Citera
2013-03-05, 10:41
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AssetManagement
Uppenbart att grabben knarkat och festat för hårt i USA på sistone. Varför skulle annars en 21-åring läggas in på sjukhus? Magsår från stress..... Njjaaeee, knappast troligt. Hans tillvaro är nog allt annat än stressig.

Vad hade du själv gjort om du gick från nobody till superstar med obegränsade tillgångar på typ ett år?
Jag hade festat varje dag och levt som en rockstjärna. Och ett sånt liv har vissa påfrestningar på kroppen. Inget konstigt egentligen.

Men det kan naturligtvis vara något annat än det.
Citera
2013-03-05, 10:58
Medlem
Han sjäv har sagt att droger har förstört många musiktalangers liv och att han inte vill gå i dessa personers fotspår. Men det är såklart bara ett uttalande. Jag tror iaf det har mer med stress att göra. Att resa och ha det ansvaret han har kan nog vara ganska påfrestande i längden. Allt är nog inte rockstjärneliv som många verkar tro. Och rockstjärnelivets goda sidor kan nog i sig också vara stressande.
Citera
2013-05-26, 23:14
Medlem
Vilodags avatar
På tisdag 28/5 sänds en dokumentär om Avicii på SVT1.

http://www.tv.nu/p/13052821002145svt1
Citera
2013-05-28, 22:42
Medlem
Verbal.Kints avatar
Citat:

Att köra över 300 spelningar om året låter inte stressigt för dig eller?
Citera
2013-05-28, 22:52
Medlem
hazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verbal.Kint
Att köra över 300 spelningar om året låter inte stressigt för dig eller?

Håller helt med. Grabben verkar seriös till skillnad från andra i välgörenhetsbranschen. Dvs jag tycker att vi droppar tråden här tills vi har något skarpt på grabben. Låt honom ha sina ungdomsförsyndelser ifred, om han nu har några.
Citera
2013-05-29, 00:34
Medlem
Här är dokumentären:
http://www.svtplay.se/video/1253411/avicii-pa-turne

Ska se den nu. De lär väl knappast ge det vita guldet det utrymme det förtjänar
Citera
2013-05-29, 00:42
Medlem
Xiztecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Han är en "dj-hjälte" enligt Aftonbladet. Vad har han gjort som är så hjältemodigt?

Grabben sjänker väl pengar till diverse välgörenhetsfonder titt som tätt? Jag diggar't.
Citera
2013-05-29, 03:30
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Verkar vara gigantisk i Latinamerika. Såg några klipp från hans spelning i Caracas, Venezuela . Såg ut att vara typ 10 000 pers där minst.

Minst 10 000? Det är ju fan ingenting
Citera
2013-05-29, 07:47
Medlem
RuneRusks avatar
Det var gallan som spökade.

Tycker killen har en sund inställning. Tjänar man så jävla mycket pengar har man till slut inget att göra av dom så varför inte jobba för såna som har det sämre och skänka pengar.
Citera
2013-05-29, 09:34
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stinkY
Här är dokumentären:
http://www.svtplay.se/video/1253411/avicii-pa-turne

Ska se den nu. De lär väl knappast ge det vita guldet det utrymme det förtjänar

Stissig blick i trailern - minst sagt!
(Återigen har jag ingen aning om han festar hårt. Har inte bemödat mig att kolla)
Citera
2013-05-29, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Minst 10 000? Det är ju fan ingenting

stämmer, brukar vara minst 50 000. killen har ingen koll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto