Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-05-29, 12:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stinkY
Här är dokumentären:
http://www.svtplay.se/video/1253411/avicii-pa-turne

Ska se den nu. De lär väl knappast ge det vita guldet det utrymme det förtjänar

Bra
Citera
2013-05-29, 14:28
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiztec
Grabben sjänker väl pengar till diverse välgörenhetsfonder titt som tätt? Jag diggar't.

Men vem gör inte det? Är man en hjälte bara för att man är filantrop?
Citera
2013-05-29, 14:57
Medlem
saosins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Men vem gör inte det? Är man en hjälte bara för att man är filantrop?

Snubben håller på att samla ihop 1 miljon euro (cirka 8.6 miljoner kronor) till Hungerhjälpen. Hur mycket har du donerat? Pajas
Citera
2013-05-29, 15:08
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saosin
Snubben håller på att samla ihop 1 miljon euro (cirka 8.6 miljoner kronor) till Hungerhjälpen. Hur mycket har du donerat? Pajas

Al Capone och kejsar Nero skänkte också, på grund av sina höga inkomster, mycket mer pengar till välgörenhet än jag har gjort. Var de också hjältar?

Jag tycker förresten inte att vi ska kränka varandra på det här forumet med nedsättande tillmälen.
Senast redigerad av Uncle Duke 2013-05-29 kl. 15:11.
Citera
2013-05-29, 20:21
Medlem
Citat:
Al Capone och kejsar Nero skänkte också, på grund av sina höga inkomster, mycket mer pengar till välgörenhet än jag har gjort. Var de också hjältar?

Jag tycker förresten inte att vi ska kränka varandra på det här forumet med nedsättande tillmälen.

Jämför du Al Capone och Nero med Avicii?
Citera
2013-05-29, 20:29
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katjoff
Jämför du Al Capone och Nero med Avicii?

Nej, jag pekar på det orimliga i att kalla någon en hjälte bara för att han skänker pengar till välgörenhet.
Citera
2013-05-30, 00:01
Medlem
Isildurrrrs avatar
Citat:
Nej, jag pekar på det orimliga i att kalla någon en hjälte bara för att han skänker pengar till välgörenhet.

Nu var det iofs "dj-hjälte" som gällde vilket han säkert är i tusentals ungdomars ögon. Det får du tolka hur du vill men uttrycket är tämligen normalt, exempelvis "hockeyhjälte", "matchhjälte" och så vidare.
Citera
2013-05-30, 03:22
Medlem
fakos avatar
En nära vän har jobbat med honom, och sagt att han är en riktig alkis. Well I dont blame him, tjänar man så mycket pengar får man göra vad man vill.
Citera
2013-05-30, 05:35
Medlem
Twixxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fako
En nära vän har jobbat med honom, och sagt att han är en riktig alkis. Well I dont blame him, tjänar man så mycket pengar får man göra vad man vill.

Och du har förstås en gloria på ditt huvud?

Han verkar skön, dock trött på när rika ska leka duktiga när dom donerar till diverse hjälporganisationer dock :/
Citera
2013-05-30, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twixxe
Han verkar skön, dock trött på när rika ska leka duktiga när dom donerar till diverse hjälporganisationer dock :/

Hade han varit skönare om han spenderat sina pengar på en massa skit istället?
Citera
2013-05-30, 11:46
Medlem
sp0nks avatar
Varför gnäller folk på att han donerar pengar? Vad ska han annars göra av dom? Han har ju ändå råd att göra exakt vad han vill, när han vill, hur han vill! Enda "ryktet" jag har hört är att han gått i samma skola som Alesso och Otto knows. (De är också 2 kända dj's).
Citera
2013-05-30, 12:01
Medlem
Ingen mer som störde sig lite på att dom inte körde Levels mer på dokumentären...Tyckte det blev alldeles för hastigt. Hade förväntat mig att dom skulle spela den mer och i bättre utformning. Svårt att inte gå hem hos lite annat folk än den unge publiken om man kör den tänker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in