Citat:
Ursprungligen postat av
marcus20
Jag måste säga att jag börjar tänka i samma banor som dig vilket jag inte gjorde innan. Men går man tillbaka ända fram till start inser man vissa saker. Och en fråga, hur kunde Levan vara med från början? (dvs från att Tim träffade Ash och ända fram tills nu). Det är väl ingen som i början av sin karriär har med ett team som filmar hela resan för man är väl inte ens så säker på att det kommer bli en så enorm framgång? Sen tidpunkten till att True Stories släpps och att han går bort några veckor senare känns också lite märklig. Håller även med angående systern och suicide zero.
Och den här "Carl Folhin" är hittad sedan ett tag tillbaka men det var också något jag la märke till. Vem försvinner bara så? Jag menar om de gjorde en stor efterlysning verkade det seriöst, man undrar ju vad som hände? Sen har inget annat sagts ang vad det var som hände honom, de gick bara ut med information att han hade hittats? Märkligt hela grejen...
Yes... håller verkligen med dig!- Vem har en filmmakare som följer från början innan man vet att man har lyckats? indeed akward
Överallt finns löpsedlar om Lillbabs hennes familj släkt barn kollegor som sörjer pratar om hennes död/liv känslor tankar runt det etc... Men inte ett enda ord om Tim från någon
Jag hade en lillebror som drunknade och det var på nyheterna och tom på rapport på 1980 talet
Jag ville skrika ut min sorg till hela världen- i åratal efteråt. För det kändes som att jag höll honom vid liv ju fler som delade hans öde och fick vetskap om hans både liv och död
Döden är inte ful eller smutsig oavsett hur den drabbar- vad jag menar är att vare sig mord självmord överdos sjukdom olycka etc... är Elakt ur den dödes aspekt- det är bara sorg att en människa gått bort oavsett vad som hänt- därför finns det ingen anledning att gömma eller smussla med någons bortgång
Tystnaden är talande -
Jag har inte något bra svar ang Carl Fohlin- ser ut som han gjort inlägg på sin facebook för någon månad sen - men hans Insta är ganska inaktivt sen början på året då han oxå försvann
inte ett enda ord har Carl om sin vän Tim på några sociala medier-