2013-05-27, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nippot
Nope. Testa även USA... skitfula allihop

haha ska testa Asien då :P
Citera
2013-05-27, 19:57
Medlem
FooFighterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nippot
Testade att ändra location till Östeuropa som nån tipsa om förrut. Nu har man 8 i medel på sina bilder
Hur gör man? :P
Citera
2013-05-27, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FooFighters
Hur gör man? :P
Tryck på din profil högst upp till vänster. Där kan du ändra din plats.
Citera
2013-05-27, 21:24
Medlem
PhantomLimbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3ean
haha, jag fick en 7a av en 45 åring i går på en ny bild jag la upp

Hur gammal är du?
19 haha
Citera
2013-05-28, 11:16
Medlem
Vafan, tjejer har faktiskt börjat svara på när man skriver till dem...
Det måste vara någon bug detta :/

Och jag tog tillfället i akt att byta till Polen, FY HELVETE vilken boost på mina foton jag fick!
Bara på... 10 minuter nu har jag fått 12 stycken som har röstat på dem, och alla är över 7!

Hahahaha
Senast redigerad av Kampfwurst 2013-05-28 kl. 11:54.
Citera
2013-05-28, 18:15
Medlem
SubzeroNr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kampfwurst
Och jag tog tillfället i akt att byta till Polen, FY HELVETE vilken boost på mina foton jag fick!
Bara på... 10 minuter nu har jag fått 12 stycken som har röstat på dem, och alla är över 7!

Hahahaha

Jag var tvungen att testa, trodde seriöst att du drev med mig men herrrrrrrreeguuuuud!!!

Hade 20 betygsättningar på ett par minuter där den sämsta var en sexa och resterande åttor och nior. Haha vilken boost på självförtroendet ^^
Senast redigerad av SubzeroNr1 2013-05-28 kl. 18:20.
Citera
2013-05-28, 18:57
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SubzeroNr1
Jag var tvungen att testa, trodde seriöst att du drev med mig men herrrrrrrreeguuuuud!!!

Hade 20 betygsättningar på ett par minuter där den sämsta var en sexa och resterande åttor och nior. Haha vilken boost på självförtroendet ^^
Haha även jag rycktes med och var tvungen att testa!
Fick efter bara några minuter 10+ betygsättningar på mina foton varav det lägsta var en 8, dessutom fick jag flera 10: or
Det måste ju vara såna som vill komma åt ens email och skicka spam väl?
Citera
2013-05-28, 19:08
Medlem
SubzeroNr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Fick efter bara några minuter 10+ betygsättningar på mina foton varav det lägsta var en 8, dessutom fick jag flera 10: or

Även fast jag bytt tillbaka till sverige igen så fortsätter de polska tjejerna att betygsätta mina bilder! Haha jag undrar om det faktiskt kommer att öka mitt (svenska) poängsnitt?
Citera
2013-05-28, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7

Naaa...
Iallafall man kan ju se hur dom ser ut som har röstat på dem...
Och alla dom polackerna som hade röstat var alla väldigt nära en etta. Fy tusan alltså, inget att ha alls.

Så jag antar att dom ser oss som mycket finare än vad vi själva gör, jag vet inte :P

FYI så låg min betygsskala på...2 när jag bara hade sverige som land (jag har seriöst inga bra bilder på mig)
Men nu då efter denna lilla touren till Poland ligger nu snittbetyget på 5.16

ADD:

Hahah vafan, tog även en sista minuten tripp till Ryssland för att se godiset där... Några är helt najs, MEN VAD I HELVETE, jag fick 9 tio poäng på mig, och en satans massa gröna poäng, allt detta på en kvart...

Det verkar som rysslands KGB ligger och hackar lite nästan ju, för bra för att vara sant detta ju
Senast redigerad av Kampfwurst 2013-05-28 kl. 20:47.
Citera
2013-05-28, 21:14
Medlem
Provade också att ändra min plats till Poland. Nu dyker det bara upp en massa fula brudar.
Citera
2013-05-29, 00:51
Medlem
Ett återkommande tips på denna tråd är att inleda starkt, de flesta tjejer får många meddelanden och då kanske det inte är smart att börja med ett vanligt "Hej" om man vill ha svar.

Frågan jag nu ställer mig är om man ska börja tänka på att tona ned efter att en brud raderat kontot 2 minuter efter jag skickade mitt första meddelande till henne? Tjejen i fråga hade lite annorlunda intressen som diverse MMOs och fotbollslag, utseendet var en klar 8/10. Hon hade även väldigt många besökare vilket satte extra press på en bra inledning. Finns risk för att dem som inte är eller har varit i wow-svängen förstår.

J: 16:17 Tjena Tjejen! du ser ut som en gamer som behöver boost, kan fixa ditt valor cap inom en timme. För ser man lika bra ut som dig så har man väl ingen tid för annan grind än killar?

H:16:19 - Tyvärr, den här personen är inte längre en Badoo-medlem. Förhoppningsvis kommer **** att återvända en vacker dag! Aww trololo

Vilken inledning brukar ni använda om ni inte anspelar på personens valda intressen och inte är klyschiga som fan?
Citera
2013-05-29, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickelunds17
Vilken inledning brukar ni använda om ni inte anspelar på personens valda intressen och inte är klyschiga som fan?

"Hej" eller "Hej " eller "Hej " eller "Hej ". Mer än så tänker jag inte avslöja haha

Men ärligt talat brukar jag prata om mig stjälv haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in