2013-05-24, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Så ingen av dina polare känner kj så bra, endå så talade kj
öppet om att han satt på sin halv syster?
Det låter som du trollar faktiskt.

Nej, det gjorde nästan ingen i det rummet tydligen. Han hade tydligen 1-2 polare ur "Ferrets" i rummet. Resten var folk från Skellefteå, Umeå, Piteå och Luleå. Tro vad du vill. Jag VET att mina källor inte ljuger. Säger ingenting för att du ska få läsnjutning, utan för att själv få fram mer information.
Citera
2013-05-24, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Så ingen av dina polare känner kj så bra, endå så talade kj
öppet om att han satt på sin halv syster?
Det låter som du trollar faktiskt.

Den ni snackar om är hans lillebrors ex, som brukar benämnas som "syster". Han har inga styvsyskon/halvsyskon at all.

EDIT: tvivlar på att han legat med henne dock. tvivlar starkt.
Citera
2013-05-24, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poky
Den ni snackar om är hans lillebrors ex, som brukar benämnas som "syster". Han har inga styvsyskon/halvsyskon at all.

Jag säger bara vad mina fåglar har hört. Och det var KJ själv som kallade kvinnan för "halv" eller "styv"-syster.
Citera
2013-05-24, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siryessir
Nej, jag vet. Vad jag reagerade mest på var väl att föräldrarna tydligen var och hämtade upp djuret i flera svarta sopsäckar. Lät som att han skulle ha delat upp djuret också.

Och idioterna till föräldrar har inte alls funderat på tt kontakta
någon myndighet med anledning till detta.

Som jag skrev tidigare vidhåller jag skarpast
KJ är FELDIAGNOSTISERAD med aspie, då han uppvisat psykopatiska drag redan som liten..
Hackat ihjäl grodor, smådjur, säruntresse för vapen,
Och på de så ska KJ ha sagt till en kompis förra året att han är sugen på att "pröva mörda någon för att se hur det går till" / känns.

(Detta har kompisen tipsat snuten om) - han ställer upp o vittnar om dom behöver.

Föräldrarna har ju såklart känt att något är fel med KJ, släpat han till utredning (som liten) men undanhållit / eller ej känt till alla bisarra saker han sysslat med,
Vilket utredningen ger resultatet DIAGNOS ASPBERGERS.
Ja,, folket. Vet ni hur vanligt det är att barn feldiagnoseras och att diagnoser måste ändras när dom blir vuxna..

VOIILA!
Citera
2013-05-24, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nomadjaevel
Jag säger bara vad mina fåglar har hört. Och det var KJ själv som kallade kvinnan för "halv" eller "styv"-syster.
Jag känner båda. Jag vet.
Citera
2013-05-24, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cinnabar
Ujuj, det förklarar varför mps mådde skitdåligt. Det är visserligen äckligt att se lösa kroppsdelar, men om man ser att något är uttänkt... Det är tyder ju på, som jag skrivit tidigare, den där störningen där man vill organisera saker.

Jag kommer veta om det går i tryck direkt jag vaknar i morgon. Har alla papperstidningar som PDF så jag kommer kolla på tunnelbanan på vägen till jobbet.
Tror något bisarrt gjorts med kroppsdelarna.
Fick tidigt såna vibbar också på MPS första uttalanden och det faktum att MPS-ledaren ganska tydligt ville påtala att man fått psykologstöd/krishjälp och inte tillät andra uttala sig.

Tänkte då att det mest kunde tyda på ett väldigt omfattande våld och mycket splatter, men sen visade det sig ju att huset i princip var cleant.

Att kroppsdelar arrangeras skulle delvis göra val av lokal lite logiskt, då det hindrar risken att djur far och flyttar i delarna innan något hittar det.
Frågan är vad man hade gjort med resten av kroppen om man fått tid?
Citera
2013-05-24, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poky
Jag känner båda. Jag vet.

Alright, kan mycket väl hända att KJ ljuger om det. Förstår dock inte varför någon skulle för det första "skryta" om att ligga med sin styv/halv-syster före/efter/tillsammans med sin bror. Och sedan LJUGA om det? Jag säger inte att du ljuger, men jag VET att mina källor inte ljuger. Känner du brorsan kan du ju fråga om det är sant
Citera
2013-05-24, 00:52
Medlem
Cinnabars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akrobaten0808
Och idioterna till föräldrar har inte alls funderat på tt kontakta
någon myndighet med anledning till detta.

Som jag skrev tidigare vidhåller jag skarpast
KJ är FELDIAGNOSTISERAD med aspie, då han uppvisat psykopatiska drag redan som liten..
Hackat ihjäl grodor, smådjur, säruntresse för vapen,
Och på de så ska KJ ha sagt till en kompis förra året att han är sugen på att "pröva mörda någon för att se hur det går till" / känns.

(Detta har kompisen tipsat snuten om) - han ställer upp o vittnar om dom behöver.

Föräldrarna har ju såklart känt att något är fel med KJ, släpat han till utredning (som liten) men undanhållit / eller ej känt till alla bisarra saker han sysslat med,
Vilket utredningen ger resultatet DIAGNOS ASPBERGERS.
Ja,, folket. Vet ni hur vanligt det är att barn feldiagnoseras och att diagnoser måste ändras när dom blir vuxna..

VOIILA!

Usch. Någon borde ha varnat VB. Hur känns det nu för alla som visste det här? Vad visste VB?
I övrigt hindrar det inte att någon har ett handikapp och är psykopat. Det ligger väl närmast till hands att tro här. Feldiagnos tror jag kanske inte på, däremot finns det väl inte direkt något att göra åt en psykopat... eller?

Har du kikat på den "trevliga" hundbilden i juletid, jag tycker att det ser ut lite som att KJ ger hunden ett stryptag...
Citera
2013-05-24, 00:53
Medlem
Citat:
Alright, kan mycket väl hända att KJ ljuger om det. Förstår dock inte varför någon skulle för det första "skryta" om att ligga med sin styv/halv-syster före/efter/tillsammans med sin bror. Och sedan LJUGA om det? Jag säger inte att du ljuger, men jag VET att mina källor inte ljuger. Känner du brorsan kan du ju fråga om det är sant

.. Tror det är det sista han vill prata om just nu, faktiskt. Hon också, faktiskt.
Citera
2013-05-24, 00:53
Medlem
Min gissning är att KJ har varit i ett psykotiskt tillstånd kombinerat med en antisocial personlighetsstörning och AS.
Skulle inte förvåna om han mentalt lever i en låtsas värld...typ tv spel.
Gissar på sluten psykiatrisk tvångsvård som straff
Citera
2013-05-24, 00:54
Medlem
henkesss avatar
Citat:

varför sa han inte bara att han satt på hans brorsas ex. ifall han inte äns har någon halv eller styv syrra.
Nej du dina fåglar sätter jag inte många spänn på..
Citera
2013-05-24, 00:54
Medlem
Citat:

Psykopater söker reaktioner i bisarra saker. Bisarra tankar, bisarr person bisarra idéer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in