Citat:
Ursprungligen postat av llomis
Hej! Kan någon erfaren benso brukare snälla hjälpa mig med denna fråga:
Jag har käkat FM1 (Flunitrazepam) 1mg i ca 1 vecka. Det har varierat från 2-5mg per dag (käkade 5mg två dagar under denna vecka annars har det varit mellan 2-3mg/dag). Idag (natten till lördag) har jag käkat 2 mg. Kommer jag pissa rent tills på tisdag?
Många säger Flunitrazepam går ut jätte snabbt o andra säger annat.
Skulle vara jätte tacksam för svar på min fråga!
MVH
Du bör pissa rent på tisdag, flunisar går ut väldigt fort. Älskar dom, dom går ut fort, smakar gott och smäller på jävligt bra
Men drick lite extra vatten under pissdagen så bör du vara clean, har för mig att det är ca 2 dagar det sitter i men för att vara på säkra sidan, hydrera lite grann.
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Scenario: Jag ska pinka, och testaren frågar efter vilka läkemedel och i vilka mängder de senaste 7 dagarna, jag vet att remissen innehåller benso, kokain, MDMA, burprenorfin, hasch och opiater, samt nätdroger. Om jag nu håller käften om tram, kommer det då att gå vägen? Det ska ju inte ge utslag på annat än särskild sticka?
Om dom har stickan för tram så kan du bli torsk, sen håller man alltid tyst, varför ska du avslöja dig själv?
Nämner du att du tagit något så kan dom gå igenom en jävla massa + att det med stor sannolikhet blir analys om du torskar på sticka.
Samt torskar du för något annat så bör du ju inte säga "nej men just fan, jag har ju tagit metadon, tramadol, testa mig för det med för jag kommer vara grymt positiv på det också"
Sen frågade du förut om ang om man kan se om man tagit 3 tramadol 1 dag och 16 en annan eller vilken medicin/drog det gällde.
Och svaret är nej det kan man inte, seriöst du bör nog börja söka runt på forumet, du ställer frågor som redan besvarats eller som du bör kunna tänka ut svaret själv på, som till exempel denna, hur ska vi veta om dom kör kontroll på tram?
Du sitter ju på informationen på vad du är misstänkt för, vi har inte fått din remiss från vad du nu ska piss hos.
Varför vara så paranoid? endra fuskar du på testet eller så tar du konsekvenserna utav det som kommer.