2013-05-12, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Hans CV

Finns en del lustigheter här. Han verkar vara ganska egotrippad i alla fall.
Sann egoist men kan vara generös om jag vill, tyder på psykopatiska drag.
Vad menar han med "och mycket annat som rinner. ;o)".

Han har bland annat skrivit på sin FB, något i stil med "Min kniv är så vass att det inte känns när man skär sig" & "När har man förverkat sin rätt att leva?"

Ger liiiiite underliga vibbar...

Verkar även gilla Dexter... det gör iofs jag också
Citera
2013-05-12, 22:57
Medlem
Bara jag som har en kass länk eller har "karatefruns" profil försvunnit från ansiktsboken nu? Kanske redan tagits upp men är lite svårt att hänga med här.
Citera
2013-05-12, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Tyvärr verkar polisen på plats vara så trög så man försöker hjälpa dem på traven. Jag önskar att någon landsfiskal följer FB men dom har väl inte hört talas om detta.

Tröga är bara det felstavade förnamnet på vår inkompetenta polis, vilket jag allt som oftast är glad och nöjd med, men just i det här fallet hade jag gärna sett lite förstärkning från riks-krim eller liknande...
Citera
2013-05-12, 22:59
Medlem
vem är cat fanta som det surras om
Citera
2013-05-12, 23:00
Medlem
engultomats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Nej men man får lite briefings. Sedan är mycket strunt men skall man hitta sanningen måste man gå igenom strunt med tyvärr.

Ja, sant! Det är så man måste göra, man går igenom allting (även det som kanske är orelevant) för att sedan kanske stötta på någon ledtråd som kan leda oss till henne.

Citat:
Ursprungligen postat av OY
Inte kunnat följa med idag, snabbskummat nu. Vems facebook skriver A*nika på, "JAG fäller inte en tår, JAG skulle inte offra en minut för en kackerlacka"?

Alltså, är det ett troll eller verkligen tränarens fru? Helt sinnessjukt och graverande utav bara h-lvete om hans fru skriver så här om en person som är försvunnen och saknad.

Är detta tränarens fru undrar man ju om hon vet vad som hänt och skiter i vilket huruvida mannen har med saken att göra eller inte.

Känns lite som om att A*nika är bitter på VB, anledning oklar, men kan vara att hon tänker, hade inte VB varit så efterhängsen mot mannen hade detta aldrig hänt. Skuldbelägger VB utåt, men är jäkligt förbannad på mannen.

Tillsammans med inläggen som någon som utger sig för att vara VB mor, ger detta en ruggig indikation på var polisen bör sätta sitt fokus.

Kan detta verkligen vara sant, att detta utspelar sig för öppen ridå och dessutom är sanning?

Tyvärr har Annik*s Facebook sida stängts ner nu, hon kanske tog bort den.
Vi hann dock ta printscreen på det AN skrev:
http://i42.tinypic.com/ajmt8y.jpg
http://i40.tinypic.com/2wnczeb.jpg
Citera
2013-05-12, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacBlack
Bara jag som har en kass länk eller har "karatefruns" profil försvunnit från ansiktsboken nu? Kanske redan tagits upp men är lite svårt att hänga med här.

Hon har avaktiverat den, och ev. raderat sina inlägg...
Citera
2013-05-12, 23:01
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av circuspuffin
Nej jag kan tyvärr inte göra det, men jag tycker det börjar gå för långt och bägaren rann över när jag läser vissa inlägg. Det är inte konstigt!! Det är beklämmande att man sitter och gräver runt i andras privata liv och lägger ut det på forum på det sättet. Jag tycker polisen har uppgiften att spekulera och utreda vad som hänt med flickan. Om man skulle ha något att tillföra utredningen och ville på riktigt bidraga till att flickan hittas kanske man skulle ringa 11414 ist för att sitta och skriva dem här. Eller?!!

Jag tycker att det är beklämmande när människor skriver sårande kommentarer på andras forum. Och gör man det så har man blottat sitt privatliv, och får tåla att det diskuteras av andra på andra forum.

Jag tycker att polisen inte skall ägna sig åt spekulation, de bör hålla sig till fakta och utreda, för rättssäkerhetens skull, någon jäkla ordning måste det ju vara.
Citera
2013-05-12, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
Kollade upp var Annika och Micke bor.

http://www.hitta.se/micael+berg/boden/person/0TP-HKEFFr?var=Boden&vad=mikael+berg

http://www.hitta.se/annika+nordstr%C3%B6m/boden/person/dSj2Zsvbbk

Någon som vet hur långt ifrån det är till där VB var hos sin kompis?

Styvt 4,5 km bilväg via sävastvägen parallellt med luleå älven.
Citera
2013-05-12, 23:05
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MacBlack
Nej, hon verkar var nersläckt. Fick väl många meddelanden kan jag tro.
Citera
2013-05-12, 23:06
Medlem
Vattendroppes avatar
Bodensare,,, egentligen tycker jag det är bra att ni kniper käft, här blir man
lyncad av att säga något som inte handlar om något spännande kring olika
personers eventuella diagnoser eller liknande,,, så OFF, vakna mods,,,,

Min fundering, hur ser grusvägarna ut just nu efter vintern,,, De som inte är
plogade för skogsjobb? Har det smält, är det lerigt osv,,, svara i PM om du inte
vill skriva i tråden..
Citera
2013-05-12, 23:08
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Nej, hon verkar var nersläckt. Fick väl många meddelanden kan jag tro.

Indikerar att det verkligen var tränarhustrun. Ruggig typ det där! Då säger det mig att hon faktiskt har agg mot VB, varför? Vad har VB gjort henne eller hennes familj?
Citera
2013-05-12, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendroppe
Bodensare,,, egentligen tycker jag det är bra att ni kniper käft, här blir man
lyncad av att säga något som inte handlar om något spännande kring olika
personers eventuella diagnoser eller liknande,,, så OFF, vakna mods,,,,

Min fundering, hur ser grusvägarna ut just nu efter vintern,,, De som inte är
plogade för skogsjobb? Har det smält, är det lerigt osv,,, svara i PM om du inte
vill skriva i tråden..

Det kan kanske finns någon snöfläck men i stort sett är det barmark så vitt jag förstår. Varför undrar du? Tänkte du åka upp och funderar på om du ska byta till sommardäck?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in