2013-05-12, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av engultomat

Tyvärr har Annik*s Facebook sida stängts ner nu, hon kanske tog bort den.
Vi hann dock ta printscreen på det AN skrev:
http://i42.tinypic.com/ajmt8y.jpg
http://i40.tinypic.com/2wnczeb.jpg

Denna Annika verkar vara en sinnessjuk människa. 47 år och så jävla dum.
Citera
2013-05-12, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacBlack
Bara jag som har en kass länk eller har "karatefruns" profil försvunnit från ansiktsboken nu? Kanske redan tagits upp men är lite svårt att hänga med här.

Den är försvunnen.. bort tagen.
Citera
2013-05-12, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Indikerar att det verkligen var tränarhustrun. Ruggig typ det där! Då säger det mig att hon faktiskt har agg mot VB, varför? Vad har VB gjort henne eller hennes familj?

Ja hon har ett starkt agg och det grundar sig ju med stor sannolikhet i svartsjuka. Hennes man var ju tränare till VB. Det måste nästan vara så att VB och MB hade någon sorts förhållande i smyg och detta ogillade ju naturligtvis AN. Vad detta sedan ledde till kan ju var och en själva fundera över.
Citera
2013-05-12, 23:14
Medlem
Vattendroppes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det kan kanske finns någon snöfläck men i stort sett är det barmark så vitt jag förstår. Varför undrar du? Tänkte du åka upp och funderar på om du ska byta till sommardäck?

Ha ha,,, nej ,men min tanke är om det skett ett överfall med bil, indragen osv..
Så måste man dumpa någonstans. Då undrar jag ifall det är möjligt att åka på
skogsvägarna där uppe, inget annat.
Citera
2013-05-12, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ja hon har ett starkt agg och det grundar sig ju med stor sannolikhet i svartsjuka. Hennes man var ju tränare till VB. Det måste nästan vara så att VB och MB hade någon sorts förhållande i smyg och detta ogillade ju naturligtvis AN. Vad detta sedan ledde till kan ju var och en själva fundera över.

Hon kanske är förbannad över att VB fick 100 pennor av sin gubbe och hon fick ingenting
Citera
2013-05-12, 23:19
Medlem
engultomats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Indikerar att det verkligen var tränarhustrun. Ruggig typ det där! Då säger det mig att hon faktiskt har agg mot VB, varför? Vad har VB gjort henne eller hennes familj?

Ja, det var tränarfrun. Hon hade som sin relationsstatus "Gift med M*cke B*rg", alltså där hans namn var taggat. Tror inte han hade godkänt relationsstatusen om det hade varit random troll.
Hon hade bara 26 vänner på Facebook om jag minns rätt, så verkar inte vara så omtyckt. Eller så var hon aldrig inne på Facebook, hon var väl bara inloggad när hon ville spy ur sig elakheter..
Citera
2013-05-12, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vattendroppe
Ha ha,,, nej ,men min tanke är om det skett ett överfall med bil, indragen osv..
Så måste man dumpa någonstans. Då undrar jag ifall det är möjligt att åka på
skogsvägarna där uppe, inget annat.

Ja alltså det är väl inget problem att åka på vägarna, men polis och MPS bland annat har ju sökt av ett jättestort område och inte hittat ett dyft. Gärningsmannen har nog varit klok nog att göra sig av med kroppen på ett ställe som är omöjligt att hitta. Det kan vara Luleälven eller så kan han ha eldat eller styckat. Dessutom så kan han flytta kroppen. Nu vet han vilka områden som är avsökta och att polisen har slutat leta. Då är det bara att lägga kroppen i det området.
Citera
2013-05-12, 23:26
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Jovisst verkar hon vara riktigt trött på VB, men hon skulle knappast kommentera om hon hade dräpt henne. Eller?
Citera
2013-05-12, 23:27
Medlem
Vattendroppes avatar
Citat:
Ja alltså det är väl inget problem att åka på vägarna, men polis och MPS bland annat har ju sökt av ett jättestort område och inte hittat ett dyft. Gärningsmannen har nog varit klok nog att göra sig av med kroppen på ett ställe som är omöjligt att hitta. Det kan vara Luleälven eller så kan han ha eldat eller styckat. Dessutom så kan han flytta kroppen. Nu vet han vilka områden som är avsökta och att polisen har slutat leta. Då är det bara att lägga kroppen i det området.

Eldat och styckat...? Ok...
Men min tanka var ju, om man valt att dumpa i skogen, kanske 5 - 10 mil från
Boden. Ville bara veta hur skogsvägarna ser ut just nu. På våren är det vanskligt
med dessa vägar. Jag bor inte i trakten så jag vet inte hur det ser ut där uppe....
På skogsvägarna alltså,,, inte i skogsparitier i stan..
Citera
2013-05-12, 23:28
Medlem
vore bra ifall msp hade en översiktskarta över vart de varit och sökt. har svårt att få en överblick utifrån namn på områden. vad jag förstår har man utgått från mobilens kontakt med en mast? det finns så sjukt mycket skog runt boden. som att leta efter en nål i en höstack
Citera
2013-05-12, 23:35
Medlem
Frank Shamrocks avatar
Hmm, jag vet inte vad jag ska tro. Hennes liv vänds ut och in i den här tråden men det verkar inte vara så mycket substans i teorierna. Lite synd om tjejen om hon dyker upp efter en spontansemester och ser den här massiva gissningsleken om prostitution och mentala diagnonser.

Men ändock undrar vän av ordning om det inte finns ngn som kan kasta mer ljus på A som skrev de ngt osmakliga och plumpa kommentarerna på FB?

Och så noterade jag även att VB har 2 st fb-profiler men det är samma person på bakom båda eller hur? En som styvpappan länkade till och en annan.
Citera
2013-05-12, 23:37
Medlem
peachybums avatar
Nu kommer jag att få en drös med skit här men kan säga att både inom Luleå och bodens karate klubb råder en rätt lättsam stämning och väldigt många av medlemmarna är vänner utanför träningslokalen. Så det behöver inte vara något konstigt att vb och mb har nån form av relation, det är tex inte alls ovanligt att tränare och elever emellan smsar eller mailar. Och MB är en rätt vettig människa så vitt jag vet, väldigt seriös och omtyckt. Det säger ju ingenting egentligen men snöa inte in er i detta spåret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in