2013-05-12, 01:08
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigbanana74
1000:- är billigt.

Citat:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=433468560046213&set=pb.100001492171 040.-2207520000.1368312156.&type=3&theater

Kollar ni denna bilden så är det ju inte helt otroligt att den kroppen utan kläder är den kroppen som finns på sidan där hon säljer sex.

Och vad har du för underlag att detta är den här person i ämnet som du visar på bilder som sexsäljare?
Är det så att man gissar vilt utan underlag? I så fall är det jävligt osmakligt.
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-05-12 kl. 01:10.
Citera
2013-05-12, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Vad som avses med hosta förstår jag inte, dock begriper jag att de har varandras privata mobilnummer och messar om annat än träningen, en privat relation om man så vill, så tolkar jag det.

Kan ju ara så pass enkelt att hon sjukanmält sig via sms och fått svar.
Och hennes karatelärare kan ju i teorin vara vem som helst.
Citera
2013-05-12, 01:09
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akinator

Ja så kan det vara, det har jag också antytt här tidigare, ställt frågan om det är bekräftat vem som är hennes tränare.
Citera
2013-05-12, 01:11
Medlem
Citat:

den karatelärare som nämndes i samband med den elaka kommentaren, hur kopplas han till det hela då?
Citera
2013-05-12, 01:11
Medlem
Hyfundans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cassandrian
Deet är min starkaste misstanke. Men grejen är väl att det inte går att spekulera lika stora händelsedraman kring och därför inte nämns så mycket. Trots alla konstiga människor som rör sig runt denna tjej så tror jag nog starkast på okänd GM som hon av en slump stött på på vägen hem, tyvärr.

Det är iofs svårt att spekulera kring överfall när man inte vet vilken väg hon ska ha tagit. Det här är väl första indikationen. Är det som MP:s samling antyder så har hon som sagt haft ett riktigt jäkla vidrigt område att ta sig igenom. Har svårt att tänka mig något värre för en ensam kvinna, faktiskt

Men deckarkärringarna i tråden är underhållande i alla fall
Citera
2013-05-12, 01:12
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av da_grace
Puma skorna kostar väl mellan 500-900 kr

jackan troligen köpt på marknad eller nätet inte äkta !

byxor och linnet ser ut som från carlings typ

väskan lindex eller hm

eller secondhand

Om man säljer sig brukar man ha lite mer pengar än en medelsvensson kan jag tänka mig, hon har iaf inte kostat på sig inför den här bilden.
Citera
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
1000:- är billigt.

http://www.adoos.se/post/29276111/snygg_ung_tjej_finnes_faparar_avsugningavrunkning

Varför skulle det vara hon på bilden? Tycker inte den tjejen ser asiatisk ut.
Citera
Medlem
J-ssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highfive
Googla på *lf M*ki S*kn*s

Andra träffen

Och vad står * för i efternamnet??
a och i är de två första. Men det tredje och fjärde *??
Citera
2013-05-12, 01:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wera8888
den karatelärare som nämndes i samband med den elaka kommentaren, hur kopplas han till det hela då?

Det är högst oklart. Det enda som kopplar han till det är geografisk närhet och att han har en fru som uppenbarligen utgår från att VB är död.

Vilket på sitt eget vis är lite märkligt, men inte behöver betyda något annat än att han är en karatetränare med osympatisk fru.
Citera
2013-05-12, 01:14
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wera8888

Han lär vara gift med den som skrev kommentaren, och han är dessutom grundaren av den karateklubb som VB är med i, allt enligt uppgifter i tråden. Jag kan således inte gå i borgen för sanningshalten.

EDIT;Samt bor i Sävast, cirka hundra meter ifrån den plats där eftersöken avslutades igår, också enligt uppgifter i tråden, och det är inte bekräftat mer än bostadens belägenhet.
Senast redigerad av OY 2013-05-12 kl. 01:19.
Citera
2013-05-12, 01:16
Medlem
Citat:
Det är högst oklart. Det enda som kopplar han till det är geografisk närhet och att han har en fru som uppenbarligen utgår från att VB är död.

Vilket på sitt eget vis är lite märkligt, men inte behöver betyda något annat än att han är en karatetränare med osympatisk fru.

och det står ingenstans vilken klubb hon tränar på?
Citera
2013-05-12, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hyfundan
Det är iofs svårt att spekulera kring överfall när man inte vet vilken väg hon ska ha tagit. Det här är väl första indikationen. Är det som MP:s samling antyder så har hon som sagt haft ett riktigt jäkla vidrigt område att ta sig igenom. Har svårt att tänka mig något värre för en ensam kvinna, faktiskt

Men deckarkärringarna i tråden är underhållande i alla fall

Nåja, så vidrigt är det inte. Däremot lite glest, men folket som bor i området är rätt normala. För att vara bodensare.
Hade varit en annan femma om hon hade behövt stövla hem genom Prästholmen nattetid. Då hade hon sannolikt varit orolig.

Vi ska komma ihåg att kompisen sannolikt bor runt Torpgärdan, som alltså är det mer tätt byggda området ovanför Slipvägen.
Hennes normala gångväg hem ska i så fall vara efter en relativt välanvänd väg.

Anledningen att man söker nere mot Slipvägen är knappast att man tror att hon gått ditåt själv, utan att det är bästa "dumpplatsen" för en mördare som inte vill köra iväg kroppen 10 mil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in