2013-03-13, 17:33
Medlem
Ja, kul att bli schizofren paranoid (blir de flesta tillslut pga sömnbristen) och tappa hälften av tänderna samt sakna kött, fett och skin på kroppen. För att inte tala om ha 0 kr och bara leta mer meth.

Räcker med 2 dagar för mig sen står man i alla fönster med kniv o tror världen är ute efter en. Sett vänner gå ner sig på vanligt tjack IV, det va tillräckligt läskigt. Människan är inte återhämtad efter han slutat(för ett år sen, och han körde bara några månader). Tror inga tjackisar återhämtar sig helt efter, tjack(utbankat är d mesta med meta) speciellt meta skadar dina dopaminsynapser pga för hög frisättning. Skulle inte vilja fucka upp mitt dopaminerga system, verkar va de värsta. Livet förlorar mening liksom, inget ger dig någon lust utan att röka meth. Vem fan vill ha det så...

Skulle vilja kyssa någon med en meth mouth.

Förstår inte varför ta detta smutset som i stort sätt bara gör så din hjärna går på högvarv o tar stryk. Ska du skjuta så kan du lika gärna ta horse eller något.

Meta är ett grovt problem där det förekommer. Äcklig drog, heroin känns som att röka en joint i jämförelse ffs. Efter två dagar är du så sliten så kroppen håller på att ge upp. Men visst, kör på om du nu vill så. Dina val, mina åsikter.
Citera
2013-03-17, 18:57
Bannlyst
Letat i vad som känns som en evighet efter något bra shake and bake recept, någon som kan hänvisa till ett bra?

Vad tror ni om detta jag hittat, okej eller fishy?
Citera
2013-03-17, 22:05
Medlem
vad e standardpris för en 1g meta i sverige? främst i gbg traktern..

tacksam för svar

mvh
Citera
2013-03-18, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MRI22UE
vad e standardpris för en 1g meta i sverige? främst i gbg traktern..

tacksam för svar

mvh

ingen som kan ge mig ett svar? kan noll om just meta och hade tänkt köpa 2g för 500kr, låter det rimligt?

Mvh
Citera
2013-03-18, 11:54
Bannlyst
Citat:
ingen som kan ge mig ett svar? kan noll om just meta och hade tänkt köpa 2g för 500kr, låter det rimligt?

Mvh
I Sverige? Skulle inte tro det?
Citera
2013-03-18, 12:09
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:

Mvh
om det är vanligt pulvermeta så men inte om det är kristall/glasmeta
Citera
2013-03-20, 09:11
Medlem
leifips avatar
Underbar drog, ska rökas tycker jag. Har en hemleverans som väntar. Kanske tar och laddar upp en bild på godiset sen
Citera
2013-03-20, 09:21
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyhey1
Ja, kul att bli schizofren paranoid (blir de flesta tillslut pga sömnbristen) och tappa hälften av tänderna samt sakna kött, fett och skin på kroppen. För att inte tala om ha 0 kr och bara leta mer meth.

Räcker med 2 dagar för mig sen står man i alla fönster med kniv o tror världen är ute efter en. Sett vänner gå ner sig på vanligt tjack IV, det va tillräckligt läskigt. Människan är inte återhämtad efter han slutat(för ett år sen, och han körde bara några månader). Tror inga tjackisar återhämtar sig helt efter, tjack(utbankat är d mesta med meta) speciellt meta skadar dina dopaminsynapser pga för hög frisättning. Skulle inte vilja fucka upp mitt dopaminerga system, verkar va de värsta. Livet förlorar mening liksom, inget ger dig någon lust utan att röka meth. Vem fan vill ha det så...

Skulle vilja kyssa någon med en meth mouth.

Förstår inte varför ta detta smutset som i stort sätt bara gör så din hjärna går på högvarv o tar stryk. Ska du skjuta så kan du lika gärna ta horse eller något.

Meta är ett grovt problem där det förekommer. Äcklig drog, heroin känns som att röka en joint i jämförelse ffs. Efter två dagar är du så sliten så kroppen håller på att ge upp. Men visst, kör på om du nu vill så. Dina val, mina åsikter.

Det här med " Face's of meth" kan jag tyvärr inte hålla med om, då jag har vänner som rökt detta i över 10 år. Och alla tänder kvar i munnen, dock inte lika snabbtänkta som dom var innan dom började.

Då ska jag testa att röka heroin, för att se om det ger mig ett skönare rus. Vilket jag inte tror. Alla gillar olika
Citera
2013-03-20, 09:40
Medlem
leifips avatar
Citat:

Mvh

Standard pris i Asien som svensk är 1000 kr gramet. Så tror inte det är isbitar du blivit erbjuden. Meth ser ut som glasbitar/diamanter typ. Däremot finns det väldigt mycket amfetamin som det finns spår av meta i.

Dock brukar jag enbart meta och inte vanligt amfetamin sen flera år tillbaka.

Edit: Och då är 1 gram 1 gram med påse.

Edit2: Någon som brukar detta i Sverige ? För som jag uppfattat det är det inte lätt tillgängligt som allt annat. Någon får gjärna PM'a mig om vad "standard" pris per gram är i detta avlånga land.

Men inga PM's om jag vill köpa eller sälja något.

Mvh
Senast redigerad av leifip 2013-03-20 kl. 09:50.
Citera
2013-03-20, 12:39
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
Underbar drog, ska rökas tycker jag. Har en hemleverans som väntar. Kanske tar och laddar upp en bild på godiset sen

http://adult.postimage.org/image/z3vcwtf7h/
Citera
2013-03-20, 12:41
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leifip
http://adult.postimage.org/image/z3vcwtf7h/
*Dregglar.....*

Är detta i Sverige?
Citera
2013-03-20, 12:44
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
*Dregglar.....*

Är detta i Sverige?

Ja, dock utländska cigg! Straight from China! Paketeringen hade tillåmed pajjat så om dom bara öppnat paketet hade dom sätt det. Tur!

Postades i måndas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in