• 1
  • 2
2013-03-18, 07:39
Bannlyst
God morgon Flashback! Som ni kanske vet finns det människor av alla dess slag, även såna med asperger och liknande.

Enligt vissa är dom mer som utomjordingar än människor, vissa skulle nog säga att dom är mer som djur, men det gäller nog främst adhd människor antar jag.

Anyhow, nån som haft sexuella äventyr med ett sånt här "djur"? Själv vet jag inte riktigt!

Vad har ni andra att säga då? Anledningen till att jag skapade tråden är dels därför att vi har tråden om invandrarsex och för att det helt enkelt vore intressant att läsa om.
Citera
2013-03-18, 07:47
Medlem
JBugsters avatar
Min gissning är att sexet blir ganska enkelspårigt. En aspergian snöar lätt in på att han/hon ska ha kontrollen i sängen, använda en särskild piska, och göra en särskild grej. Sedan kommer han/hon ha mycket svårt för att förstå att du kanske vill något annat. Aspergers innebär till viss del att man kan trivas med att repetera samma mönster om och om igen; vilket kan innebära att det nog inte blir så mycket nytt i sängen från gång till gång.

Men kom ihåg: It's all about love.

Ps. Folk som säger att de är "mer utomjordingar än människor" måtte vara allvarligt hjärnskadade. Ds.
Citera
2013-03-18, 08:48
Bannlyst
Jag tror faktiskt adhd folk finns just för att man ska kunna ha vilt, impulsivt sex. Tror inte att särskilt många skulle orka knulla lika intensivt och länge om inte knark var med i bilden.
Senast redigerad av vemslackte 2013-03-18 kl. 08:56.
Citera
2013-03-18, 09:07
Medlem
TheWrongAlices avatar
https://www.flashback.org/t239691
https://www.flashback.org/t352288
Citera
2013-03-18, 10:34
Bannlyst
Det dör var ju inte samma sak, här tänkte jag man skulle beskriva sina äventyr helt enkelt.
Citera
2013-03-18, 11:48
Bannlyst
Hade en nyårfest för ngra år sen i min ära där kuk skulle bruka fitta med en av mina kk's samt en norrländska på 18 bast som vi importerade hit, hon hade bipolaritet, det märktes inte först men på morgonen - skiftande humör, ovisshet, lynnighet, bestämdhet, ena stunden bra andra urkass..., men i regel har en tjej ngn bokstav eller annan diagnos så ska man knulla en gång o aldrig mer, då blir du en del av deras kokkovärld, ... LIVSFARLIGT...men dem tar emot bra, och är rätt vridna i sängen.... men behöver vårdas efteråt..

hade en annan galen tjej som sexuellt var genuint undergiven men det var en del av hennes självskadebeteende, hon hade ADD samt var relativt lätt manodepressiv, överlag så var det bra då vi var ihop men ibland när jag inte lyssnade på henne så kunde hon slå mig, inte nödvändigtvis i nyllet men på kroppen, ryggen, armarna, delvis gjorde det ont men jg garvade och då blev det värre......

en gång jagade hon mig på sina föräldrars tomt med en pinne/påk.... jag har alltid undrat vad som skett om hon hade fått tag på mig,..... but I can run like the wind Blows.
Senast redigerad av Eldstorm 2013-03-18 kl. 11:53.
Citera
2013-03-18, 12:59
Medlem
Katzyns avatar
Har varit ihop kortvarigt med en kille med aspergers. Sexet var jääävligt bra faktiskt. Mest för att han verkade se mig mer som någon maskin han skulle lista ut hur den fungerade, blev lite leka doktor över det hela liksom.
Citera
2013-03-18, 14:48
Medlem
Intensiv och impulsiv ADHD-tjej:

Hon var nyfiken och lite intensiv även i sängen.
Hon ville testa nya saker, hon ville ha sex, mycket sex och ofta. Ofta var sexet bra, speciellt i början men sen blev det sämre.. Sexlivet tar ju givetvis stryk av att tjejen är jobbig som f*n att vara med utanför sängkammaren.
Citera
2013-03-18, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eldstorm

en gång jagade hon mig på sina föräldrars tomt med en pinne/påk.... jag har alltid undrat vad som skett om hon hade fått tag på mig,..... but I can run like the wind Blows.

Hahahahh! Vad hade du gjort då? Typiskt ADHD beteende!
Citera
2013-03-18, 22:12
Medlem
chillevippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Har varit ihop kortvarigt med en kille med aspergers. Sexet var jääävligt bra faktiskt. Mest för att han verkade se mig mer som någon maskin han skulle lista ut hur den fungerade, blev lite leka doktor över det hela liksom.

He, he... Skönaste jag hört på länge

Skönt att höra att det finns tjejer som bara vill bli mekaniskt påsatta o få utlopp för sin sexualitet och inte tvingas på romantik i tid och otid...
Fick han snurr på maskineriet till slut? Lät som det iaf...
Citera
2013-03-19, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vemslackte
Hahahahh! Vad hade du gjort då? Typiskt ADHD beteende!

Inget speciellt mer än inte lyssnat, hon fick ngt bryt bara
Citera
2013-03-19, 14:59
Medlem
DexterWardens avatar
Jag är grym. Med det sagt kan jag inte läsa tankar. Om tjejen inte kan kommunicera att hon inte vill bli tagen hårt så kan det sluta med att hon drar och att jag oberörd ber hennes kompis hänga med ut i skogen för att göra en pilbåge. Been there, done that.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in