Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Nej. Guillou visade sin okunskap när han deltog och Herman Lidqvist var inte heller någon hit.
Hmm..jag tror minnet sviktar en del på dig. Jan Guillou deltog i 2 program 2008 tror jag det var, varav det ena så vann han över den då regerande och dittils oslagbare mästaren Göran Hägg. Göran fick ju för övrigt oavgjort mot finalisterna Harrisson och Persson i en av årets matcher. Jag skulle nog vilja säga att han i och med det visade prov på stor allmänbildning, han förlora dock sin andra match och missa på så vis semifinalen då Göran och Ugglas gick vidare på bättre totalpoäng, både vann varsin match. Jag skulle gärna se Guillou igen eftersom kan han spöa Göran Hägg så kan han nog spöa många andra...En annan jag gärna ser igen är Adam Alsing och Ebba Blitz. Förra gången de var med så slog de faktiskt Haagarna när de möttes, men förlora knappt mot Birro och Koljanen och missa även de semifinal pga detta. Samma sak där, vinner man mot Haag så har man visat prov på god allmänbildning och bör absolut få en ny chans att visa upp sina kunskaper. Herman Lindqvist och Babben har jag för mig verkligen inte visade någon större allmänbildning och gick rätt dåligt för dem vad jag kan minnas...