Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Jag hade tänkt köpa en Iphone 4 på er hemsida. Men det verkar som att man måste välja något abonnemang när man köper.
Jag har ju redan ett abonnemang som jag är nöjd med. OBS bidningstiden har gått ut och jag vill inte binda upp mig igen på X antal månader.
Kan jag inte köpa en mobil från er sida utan att binda upp mig? Den får gärna vara låst till Tele2/Comviq dock!
Inga iPhones säljs kontant från tele2.se, alla har 2 års bindningstid, om du ska köpa en kontant rekommenderar jag att köpa en via Comviq med startpaket kontantkort, så blir en klumpsumma och du kan behålla ditt abonnemang, kontantkortet kan du ju slänga om du inte vill ha
http://webbutik.comviq.se/brands/app...ptionType=post
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Då formulerar jag om frågan. Varför skickas det ut ett sms försent och sedan ytterligare ett sms ett par dagar senare om att man förbrukat 90% då man tydligen redan förbrukar 100%?
Det är mer eller mindre alltid ca 24 timmar fördröjning i systemen vad gäller surf och samtal, till exempel ringer du ett samtal kan vi inte se det förrens efter 24 timmar. Sen kan det ju ta extra tid för SMS:et också