Citat:
Ursprungligen postat av Caparzo
Kanske så, men du kanske vill berätta mer om varför du har förtroende för Industrivärdens ledning.
Man är långsiktig, kostar inget (det täcks av Nordinvest), och man roffar inte åt sig på akiteägarnas bekostnad likt Wallenbergarna med hjälp av IGC, EQT etc. Sen är väl Sverre lite väl konservativ och vill inte stycka SCA, men det kan man leva med. Hellre överdriven konservatism än ingen alls.