Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackHora
oj menar gabapentinet, har för mig att jag svettades jävligt länge alltså...
Ja det håller ja ma om på det! riktigt vidrigt :P
Nej äter dom just nu, men läkaren har blivit mupp i huvve å säger att jag ska lämna up för att få behålla dom! :P har 140st 300mg nu som ja tänkte försöka trappa ut på.. ligger på sjuka doser så börjar bli nojjig
mvh
Ja det håller ja ma om på det! riktigt vidrigt :P
Nej äter dom just nu, men läkaren har blivit mupp i huvve å säger att jag ska lämna up för att få behålla dom! :P har 140st 300mg nu som ja tänkte försöka trappa ut på.. ligger på sjuka doser så börjar bli nojjig
mvh
Hallå! Vet inte om du minns mig
Kan ha blandat ihop ditt nick med en annan dock, men troligtvis har jag varit på besök hos dig ett par ggr. 
Käkar också Gaba nu, håller på att lägga av med subben så använder gaban mot abstinensen. Fungerar väldigt bra!
MEN det är inte kul att sluta CT med Gaba sen heller. Eller Lyrica för den delen, Lyrican är dock värre tycker jag. Men jag brukar gå över från Gaba/Lyrica till nån benso istället, oftast Iktorivil, och trappa ut med hjälp av Ikton istället. Då jag tyckt det gått mkt lättare än att trappa ut Gaban/Lyrican. Men räkna med att du får ta rätt höga doser benso i början, Gaba och Lyrica är starkare än många tror!
Själv gick jag på 300-900mg Lyrica om dagen i ungefär 3-4 månader. När jag skulle bryta det beroendet sen, så hoppade jag över till Ikto, och enligt mig så motsvarar fan 600mg Lyrica ca 10-12mg Ikto! Alltså, jag var tvungen att ta 10-12mg ikto för att absen skulle släppa. Men då hade jag fortfarande svettningar i typ två veckor. Men jag trappade ut Ikton rätt snabbt också.
Dra ett PM om du kommer ihåg vem jag är sen
(Om jag inte tar fel på person vill säga)mvh
EES