Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig 1.1
Hur går det till när jag suger ut pengarna? Såvitt jag kan se så vill min arbetsgivare ge mig min ersättning i utbyte mot mitt arbete. Svårt att se en ömsesidigt frivillig transaktion som utsugning.
Såja såja, bara för att du, såhär i dyra juletider, är lite extra bitter över ditt misslyckade liv och din usla lön så behöver du inte ta ut din frustration på mig. Att du inte gjorde läxorna och inte vill lägga manken till nu när du är formellt vuxen är ju faktiskt ditt eget fel. Kanske skulle gå bättre om du ägnade mindre tid åt knark?
PS. Ontopic. Jag sparar jävligt mycket mer än futtiga SEK15 000 i månaden.

haha du tror att dina pengar gör dig till en duktig och stor person.
Jo det går till såhär. Du tjänar mer pengar än vad du behöver och kan göra av med.
Du gör inte rätt för pengarna och din arbetsgivare är troligtvis lurad.
Jag har så jag klarar mig, jag jobbar och jag tjänar inte mycket mer än jag gör av med varje månad.
Mitt liv är inte ett dugg misslyckat, jag valde mitt yrke i tidig ålder och har sedan dess jobbat med
det och jag gör precis som jag vill.
Men hade jag haft så jättemycket pengar som dig, så hade jag iallafall gjort någonting med dom.
Du lär ju knappast bli av med jobbet låter det som.
Bygg ett hus vettja! Eller justja, de duger du inte till. Men du kan alltid anlita en som mig för att göra det åt dig!