Kan ni visualisera er rubrikerna i Aftonbladet i snar framtid: Yttrandefriheten på internet gav svenska folket energifrihet. Det började med en tråd på Flashback, efter 145 sidor kom dom till en gemensam slutsats att detta ska erkännas som vetenskap för att svenska befolkningen ska kunna få energifrihet och därefter hjälpa andra länder att gå över till fri el från kärnkraft och diverse ologiska sätt att tillverka el.
Ooh nej nej nej nej, vi är faktist svenskar och vi gillar att arbeta för George Bush, Carl Bildt och dom andra oljemiljardärerna .. Njaeee hahhahaha, i utbyte mot miljön och våran livstid? Njaaaeee det är ingen bra deal för el skapas gratis trots att elbolagen ör ett ganska bra arbete med att få folk att tro att det är väldigt jobbigt att tillverka gratis el och därför är det ständigt ökande pris, javisst..
Nej vi är gamla viking-gudar i Sverige, vi är inga vanliga människor som Reinfeldt och Carl Bild tror.. närå hahahha nu skojja jag där på slutet, eller gjorde jag?
Nu skrev jag hela inlägget typ för att jag tror att "poletten ramla ner" tillslut men sen får väl ni säga vad ni inte tror på eller om ni tror att kulan bli viktlös när den når kanten på magneten eller nått annat tok som ni vill reda ut, jag finns här.. tar emot frågor..
Kram gott folk