2012-12-07, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaBoum
Det komiska är att alla dessa 30-åriga kärringar här inne som tjatar om feminism är totalt ointressanta för vettiga män, vem fan vill ha en svennehora som stinker svartskallekuk liksom?

Vad hände med kvinnorna i det här landet? Varför tror de att en frisk man vill ha en hora som knullar med negrer för? Kan de inte flytta till Kongo eller självdö eller något så vi slipper dessa äckliga pisshoror?

Kommentar?

Vad skulle du själv svara på ett inlägg som ditt, riktat till dig?
Citera
2012-12-07, 08:46
Medlem
LaBoums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Vad skulle du själv svara på ett inlägg som ditt, riktat till dig?
Inlägget var till mina bröder som lider av alla svennehoror överallt. Vad du tycker skiter jag i.
Citera
2012-12-07, 08:49
Medlem
Citat:
Inlägget var till mina bröder som lider av alla svennehoror överallt. Vad du tycker skiter jag i.

Idag har vi visst vaknat på vårt allra soligaste humör och sen käkat både huggorm och taggtråd till frukost. Ta några (paket) pepparkakor till fikat sen.
Citera
2012-12-07, 20:56
Medlem
Hermod681s avatar
Citat:
Det komiska är att alla dessa 30-åriga kärringar här inne som tjatar om feminism är totalt ointressanta för vettiga män, vem fan vill ha en svennehora som stinker svartskallekuk liksom?

Vad hände med kvinnorna i det här landet? Varför tror de att en frisk man vill ha en hora som knullar med negrer för? Kan de inte flytta till Kongo eller självdö eller något så vi slipper dessa äckliga pisshoror?

Kommentar?
Svenska tjejer som blir våldtagna kan ju inte hjälpa det.. vad kan en svag liten 12-årig flicka göra mot ett arabgäng? Det är inte hennes fel att de förstör hennes liv pga arabers sjuka kvinnosyn. Många av dessa tjejer lider i det tysta och skär sig och är så skräckslagna att de inte vågar anmäla. En del tjejer mår så dåligt att de tar livet av sig sedan för de äcklas så mycket av sig själv. Vad skulle du säga t.ex. till Eva Helgetun??
Citat:
Eva Helgetun var en 14-årig norska som våldtogs utav tre invandrare i Trondheim, Norge den 1 maj 2011.

Eva Helgetun letade efter sin kompis den 1 maj vid Trondheims International school vid Festningsgata när en invandrare kom fram. Han ville kramas och kyssas men Eva sa nej och förklarade att hon letade efter sin kompis. Killen sa då han kände tjejkompisen. Eva Helgetun trodde på detta och följde med honom. Sedan drog han omkull henne på ett grönområde.

Hon försökte skrika på hjälp och när två andra invandrare dök upp trodde flickan att allt var över. Istället höll de fast henne så nummer ett kunde fullborda våldtäkten. En av de andra invandrarna försökte också våldta henne, men Eva lyckades ta sig loss och fick sedan hjälp av norskar. Invandrarna är fortfarande på fri fot. Polisen grep tre afrikaner till en början men de släpptes sedan.

Alla stöttade henne men övergreppet på flickan blev för mycket för henne. Hon blev allt mera deprimerad, med sömnproblem och borta mycket från skolan. Den 28 maj tog hon sitt liv.

http://sv.metapedia.org/wiki/Eva_Helgetun
Men svenska tjejer som älskar och tänder speciellt på kriminella negrar för de tycker det är så tufft och häftigt ha en dum apa som gör allt för få knulla deras fittta, de är bara billiga horor och kan gott skickas hem med apan till djungeln, i en sopsäck.
Citera
2012-12-07, 22:17
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hermod681
Du verkar ju helt puckad.. Har det ingenting med jämlikhet och feminism att göra när tjejer utnyttjas och våldtas?? Eller är det bara för gärningsmännen tillhör en kultur där man anser kvinnan inte har något värde??

Du verkar helt hjärntvättad av PK-media som inte fattar att de mest kvinnofientliga och motståndare till feminism och jämlikhet i Sverige är alla importerade araber/muslimer. Om man seriöst står för jämlikhet/feminism så kan man ALDRIG acceptera att Islam finns inom Sveriges gränser!!! Islamisering av Sverige hänger inte så bra ihop med feminism. Men du tycker kanske feminism går ut på att få Svenska killar att bli bögiga husdjur.

Du, däremot, verkar ju verkligen intelligent.
Citera
2012-12-08, 01:43
Medlem
Hermod681s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Du, däremot, verkar ju verkligen intelligent.
Varför ska alltid sossar slicka peddo-profeten Muhammed i röven? Det är precis som Islam är en heligt för sossar och aldrig får kritiseras. Islam är det som förtrycker kvinnor allra mest i världen så varför är inte feminister mot Islam?
Citera
2012-12-08, 18:12
Medlem
Du "vet en" svensk småtjej som bli gruppknullad på toaletten utav arabbarbarer och gnäller över att ingen gör något?

Ser du något fel i den här bilden?

Tjejer som knullar svartingar i rädsla för att bli kallad rasist?
Tangentbordsrevolutionärerna har visst fått lite storhetsvansinne.
Citera
2012-12-09, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av singkalle
Om du vet om en tjej som blir de. Varför går du inte o slår ner dom eller gör en anmälan o stötta tjejen

Du tror inte risken är att han själv blir anmäld för att ha slagit ner dem?
Citera
2012-12-09, 16:17
Medlem
youngsoulrebelss avatar
Citat:
Varför ska alltid sossar slicka peddo-profeten Muhammed i röven? Det är precis som Islam är en heligt för sossar och aldrig får kritiseras. Islam är det som förtrycker kvinnor allra mest i världen så varför är inte feminister mot Islam?

Jag tycker fortfarande inte att tråden hör hemma i F&J. Att det är fel att tjejer blir våldtagna är det knappast någon som inte tycker - inte feminister heller.
Citera
2012-12-10, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueCrypt
Jag försökte få dem att anmäla men när jag gör de blir de nedstämda och som de inte ville prata om de längre.. typ byta samtalsämne som de blev sur för jag tjatar om det..

Och de är flera tjejer jag vet som blir de på olika skolor och som inte känner varandra så de verkar vanligt det händer... Vad jag förstod på tjejerna som berättade de vet deras tjejkompisar om det men de har liksom fått lära sig i skolan man inte ska vara rasist och att man inte får vara emot invandrare..

Som vuxen förstår man det är fel, men de är så unga så de sväljer helt den politiska propagandan om mångkultur osv i skolan och hur "ond" man är om man är rasist.. I samhällskunskap får man t.ex. IG i ämnet om man är "nazist" och de är inte svårt bli kallad det.. De får alltså lära sig att dyrka mångkultur och araberna..

Slå ner är de minsta jag skulle vilja göra, jag skulle gärna döda dem. Men då skulle jag ju bli en ny Peter Mangs typ. Så det kommer sluta med jag hamnar i fängelse så småningom och sabbar mitt eget liv..Fast kanske är det värt det ändå.

Du får bara hoppas att du får sitta med en massa andra svenskar i fängelset för annars kan du nog få rätt mkt huvudvärk.
Citera
2012-12-11, 03:01
Medlem
Hermod681s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Du tror inte risken är att han själv blir anmäld för att ha slagit ner dem?
Det fula är att arabungarna är väl kring 15 och hade säkert sluppit straff kanske samhällstjänst 2 veckor för att förstört tjejens liv. Hade någon spöat skiten ur dessa arabungar hade man fått 5 års fängelse så är rättvisan i Sverige. Mångkulturen ska försvaras av systemet till varje pris!
Citat:
Ursprungligen postat av youngsoulrebels
Jag tycker fortfarande inte att tråden hör hemma i F&J. Att det är fel att tjejer blir våldtagna är det knappast någon som inte tycker - inte feminister heller.
Av alla Svenskar kanske, men alla araber som ser tjejer som mindre värda än männen och har som uppgift att lyda männen kanske anser att männen har rätt göra så mot tjejen om de vill. Du kanske borde resa till ett arabland och se hur kvinnor behandlas t.ex. åk till Iran och se när en tjej stenas? Så kanske du fattar vilket slags folk som vi tar hit till Sverige och låter umgås med svenska flickor..
Citera
2012-12-11, 11:29
Medlem
avmans avatar
Citat:
Det fula är att arabungarna är väl kring 15 och hade säkert sluppit straff kanske samhällstjänst 2 veckor för att förstört tjejens liv. Hade någon spöat skiten ur dessa arabungar hade man fått 5 års fängelse så är rättvisan i Sverige. Mångkulturen ska försvaras av systemet till varje pris!

Av alla Svenskar kanske, men alla araber som ser tjejer som mindre värda än männen och har som uppgift att lyda männen kanske anser att männen har rätt göra så mot tjejen om de vill. Du kanske borde resa till ett arabland och se hur kvinnor behandlas t.ex. åk till Iran och se när en tjej stenas? Så kanske du fattar vilket slags folk som vi tar hit till Sverige och låter umgås med svenska flickor..

- Killen som begår en våldsam våldtäkt ska bestraffas rejält tycker jag. Minst 20 år i fängelse oavsätt åldern på förövaren.
- Men det hela våldäktspaniken är oerhört överdriven av feministisk propaganda i Sverige.
- Riktiga och våldsamma våldtäkter händer jätte sällan. De flesta våldtäkter i Sverige är antingen falska anmälningar eller när tjejen ändrar sig ett par veckor senare.
- Iran är förresten inte ett arabland. (inte alla araber är muslimer och inte alla muslimer är araber)
Senast redigerad av avman 2012-12-11 kl. 11:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in