2012-11-18, 06:58
Medlem
TrueCrypts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notaboutyou
Du luktar troll genom mina högtalare.
Ja eller hur alla tjejer som blir våldtagna av MENA-blattar är troll ni tar väl för givet de måste älska bli knullade av dessa djur
Citat:
Skämta inte om våldtäckter. Det kanske kommer en dag då någon i din släkt blir våldtagen av araber och afrikaner. karma
Om någon skämtar bort det som "troll" så är det du, jag försöker ta upp problemet seriöst... Men enligt dig existerar det väl inte att tjejer blir våldtagna läste du ens om våldtäktsvågen i Norge där har man gått ut med det offentligt.. idiot
Senast redigerad av TrueCrypt 2012-11-18 kl. 07:04.
Citera
2012-11-18, 07:00
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueCrypt
Ja eller hur alla tjejer som blir våldtagna av MENA-blattar är troll ni tar väl för givet de måste älska bli knullade av dessa djur

Om någon skämtar bort det som "troll" så är det du, jag försöker ta upp problemet seriöst... Men enligt dig existerar det väl inte att tjejer blir våldtagna läste du ens om våldtäktsvågen i Norge där har man gått ut med det offentligt.. idiot

Tråkigt nog så tror jag att detta kan vara effekten av propagandan. Hon har fortfarande bilden av att negrer inte är annat än krigsoffer som bara vill ha välling och en filt.
Citera
2012-11-18, 07:03
Medlem
Citat:
Vet en svensk 13-årig tjej som blir våldtagen regelbundet i skolan av arabgäng men är för rädd för anmäla och hon är rädd för då bli kallad rasist. Andra tjejer jag snackat med (som inte känner varandra) berättar liknande historier som händer på deras skolor. Oftast rör de sig om mycket unga tjejer i 12-15 års åldern och alla är för rädda för att våga anmäla och de ska bli ännu värre för dem då.

En tjej jag snackade med berättade om en av hennes kompisar som blev våldtagen av en arab-kille när hon skulle åka hem från en kompis. Hon var bara 13 år när de hände och när hon kom hem blev hon utskälld av sina föräldrar för hon gick ensam hem. Att de blir tafsade på är så vanligt att de tror att invandrare får lov att göra så då inte ens lärarna reagerar.

Tydligen är detta väldigt känsligt att kritisera araber. De ska ju ha rätt till sin kultur där kvinnan ska lyda och behaga mannen. De gör alltså som de vill med tjejerna. Varför reagerar ingen? En tjej sa att de blev lätt kallade rasister om de inte ville ha utländska killar och var tvungen ligga mer en neger/blatte/arab för visa de inte var rasister.

Ska muslimernas rättigheter vara viktigare än svensk kultur där man respekterar jämlikhet och tjejer? Eller är det viktigare att man inte kränker muslimer?

Låt mig göra som alla andra rasister: källa på det tack?
Citera
2012-11-18, 07:04
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:
Skit gubbe.

Du har inte varit ute på 5 år. Du har aldrig gått på gymnasiet.

Inte har jag varit förkyld i fem år! Fem dagar kan jag kanske gå med på.

Har gått på, nej. Jag går i.
Citera
2012-11-18, 07:05
Medlem
TrueCrypts avatar
Citat:
Du kan ju läsa i tråden innan du ropar "rasist" som alla andra PK-idioter. Inlägg #12 och #13 har en del relevanta länkar.
Citat:
Ursprungligen postat av BadkarsfilosofeN
Jag tvivlar på att ts skämtar. Jag som gymnasieelev kan intyga att så visst är fallet. Många svenska flickor mer eller mindre tvingas till sex eller förhållande med rasfrämlingar för att inte tas för rasister och då riskera att råka illa ut.
Tack för någon som inte kör huvudet i sanden som en struts..Berätta gärna mer om vad du vet, eller vad du hört.. Vad jag förstått så skäms tjejerna jätte mycket för att de tvingas ha sex och bli utnyttjade av blattar och negrar och vill inte prata om det.. Många känner sig äckliga och skär sig för att mildra den smärtan de känner
Senast redigerad av TrueCrypt 2012-11-18 kl. 07:08.
Citera
2012-11-18, 07:06
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:

Nu handlar det ju om en flicka ts känner privat, och jag tror inte att han tänker hänga ut henne då hon redan uttryckt sin oro för repressalier.
Citera
2012-11-18, 07:10
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:
Du kan ju läsa tråden innan du ropar "rasist" som alla andra PK-idioter..

Tack för någon som inte kör huvudet i sanden som en struts..Berätta gärna mer om vad du vet, eller vad du hört.. Vad jag förstått så skäms tjejerna jätte mycket för att de tvingas ha sex och bli utnyttjade av blattar och negrar och vill inte prata om det.. Många känner sig äckliga och skär sig för att mildra den smärtan de känner

De flickor jag känner till har väl inte skämts så mycket. Inte vad jag har kunnat se, skall tilläggas. Däremot så upplever jag dem som själsligt döda när man talar om ämnet. Det är som att de stänger av när man frågar dem om varför de är tillsammans med en främling. Inte sällan får man svaret att de helt enkelt inte är rasister, eller att alla människor är lika mycket värda.
Citera
2012-11-18, 07:12
Medlem
Citat:
Nu handlar det ju om en flicka ts känner privat, och jag tror inte att han tänker hänga ut henne då hon redan uttryckt sin oro för repressalier.

Min "vän" min "bror" en "bekant". Att ni fortfarande köpter det

Han gör precis som SSU:arna fast gynnar SD
Citera
2012-11-18, 07:17
Medlem
TrueCrypts avatar
Citat:
Det gäller flera flickor faktiskt jag pratat i åldern 12-15 med som har liknande berättelser från olika skolor i olika städer. Därför tror jag detta inte är något enstaka händelse utan snarare något vanligt förekommande i svenska skolor där tjejer tvingas ihop med MENA-blattar i samma rum varje dag enda chansen komma undan vore att skolka. Hade de inte varit för skolan hade de aldrig kommit i kontakt med araber och negrar som ser svenska småtjejer som "horor" de gör vad de vill med...
Citat:

I de specifika fallen kan jag inte lämna ut mer då jag inte vill avslöja tjejernas identitet. Men jag har hänvisat till artiklar om t.ex. Norge där massor med tjejer blivit våldtagna av killar från mellanöstern t.ex. en 14-årig tjej Eva Helgetun som blev gruppvåldtagen av 3 st arabkillar.. Eva Helgetun tog en månad senare sitt liv.. Säger det dig ingenting om hur situationen är???

Källor:
  1. http://tundratabloids.com/2011/06/14-yr-old-commits-suicide-after-brutal-gang-rape-by-muslim-boys.html
  2. http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1645577.ece
  3. http://www.friatider.se/ung-norsk-flicka-tog-sitt-liv-efter-gruppvaldtakt
  4. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3028203.ece
  5. http://www.svd.se/nyheter/utrikes/krismote-efter-norsk-valdtaktsvag_6602066.svd
  6. http://fjordman.blogspot.se/2005/02/muslim-rape-epidemic-in-sweden-and.html
  7. http://affes.wordpress.com/category/prognoser/
Senast redigerad av TrueCrypt 2012-11-18 kl. 07:26.
Citera
2012-11-18, 07:19
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:

Nu känner jag ingen som har upplevt det lika grovt som flickan i ts bekantskapskrets, men nog känner jag flera flickor som har råkat ut för dåligt beteende hos sina icke svenska pojkvänner och helt sonika inte brytt sig för att inte framstå som rasister.

En väninna blev bedragen ett tiotal gånger, och kom på honom varje gång, men är fortfarande tillsammans med honom. Samma flicka klarar inte av att erkänna att det finns fysiska skillnader mellan en neger och en svensk.

"Ögonfärg och hudfärg avgörs av slumpen"

Nej, du. Problemet är verkligt, även om hon inte upplever att hon blivit våldtagen.
Citera
2012-11-18, 07:23
Medlem
BadkarsfilosofeNs avatar
Citat:
Det gäller flera flickor faktiskt jag pratat i åldern 12-15 med som har liknande berättelser från olika skolor i olika städer. Därför tror jag detta inte är något enstaka händelse utan snarare något vanligt förekommande i svenska skolor där tjejer tvingas ihop med MENA-blattar i samma rum varje dag enda chansen komma undan vore att skolka. Hade de inte varit för skolan hade de aldrig kommit i kontakt med araber och negrar som ser svenska småtjejer som "horor" de gör vad de vill med...

Om menar klassrummet när du säger att de tvingas ihop i samma rum, så ja, men om du menar att de blir placerade av läraren i ett enskilt rum tillsammans med invandrarna för att "eget arbete" eller vad de nu kan tänkas skylla på, så är det inget jag känner igen. Även om det är något jag kan tänka mig händer då det känns som att de flesta batikhäxor arbetar som lärarinnor...
Citera
2012-11-18, 07:26
Avstängd
micro113s avatar
1) Tramstråd av sällan skådat slag.

2) Vad gör den i denna del av forumet - lägg den i Humor eller I&I där en hör hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in