2012-11-06, 08:05
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Nice med ny trailer på g.

Så, vad hoppas ni få se i den nya trailern?

Själv hoppas jag få se lite mer av omgivningarna, mer landskap och mer fordon så att man får en bättre överblick över hur stor karta vi kan förvänta oss
Och kanske även en hint eller ett direkt svar på vem man kommer att spela som

Förbannat goda nyheter!

Det kommer bli en låååång vecka med farlig överkonsumering av onyttigheter, i ett försök att hantera känslorna!

Och nu tog DU orden ur munnen på MIG!

Jag vill även få lite mer hum om vilka vapen som finns och se lite mer av LSPD!
Hoppas på att få se nånting från ett uppdrag också, mer än bara 2-3 sekunder!
2012-11-06, 08:06
Medlem
Dimaks avatar
The 2nd trailer for GTA V will debut next week on Wednesday, November 14th. http://rsg.ms/UuqPqa

YES!
2012-11-06, 09:07
Medlem
Bdks avatar
Citat:

Själv hoppas jag få se lite mer av omgivningarna, mer landskap och mer fordon så att man får en bättre överblick över hur stor karta vi kan förvänta oss

Jag hoppas att få se mer av bilfysiken, samt hur "skydda sig bakom objekt" ser ut, om du fattar.

Sen vill jag gärna se mer av scenen på bilden där flygplanet flyger längst älven, är det verkligen ett vattenfall man skådar en bit bort? är vattnet tillräckligt grunt för att landa i och flyta ner mot vattenfallet och göra en basejump med planet utför?

Ponera att ryktet med att man kan surfa stämmer, hur ser fysiken ut där? kan tänka mig att dom isåfall lagt väldigt lite energi på det, så det kommer se stelt och tråkigt ut.

Vem spelar man som?

Jag vill kunna tatuera gubben, kan man göra det?

I verkliga livet är det inte ovanligt med fotanglar eller vad det heter efter ett bankrån, kan man sprida ut det runt banken?

ja det är väldigt mycket man vill veta...
2012-11-06, 10:02
Medlem
Äntligen får vi ett konkret datum från Rockstar i alla fall. Tänk dagen efter vi sett den första trailern om Rockstar då hade talat om att trailer 2 kommer om lite mer än ett år, hur hade ni reagerat då?
2012-11-06, 10:05
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Äntligen får vi ett konkret datum från Rockstar i alla fall. Tänk dagen efter vi sett den första trailern om Rockstar då hade talat om att trailer 2 kommer om lite mer än ett år, hur hade ni reagerat då?

Hade svurit över bristen på pengar i plånboken, många oskyldiga objekt hade nämligen kastats hejvilt omkring mig
2012-11-06, 10:20
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:

Först och främst vill jag se vem huvudkaraktären är.
Jag vill se mer än en Quad och två Dirt bikes i motorcykelkategorin.
Vill se mer av kvinnliga poliser.
Vill se mer av hundar/olika slags djur.
Och sist men inte minst, vill se mer av hur landsbygden ser ut. Berg, skog, forsar etc.
2012-11-06, 10:31
Medlem
Bricabracs avatar
Fantastiskt med en ny trailer om en vecka!
2012-11-06, 11:37
Medlem

Jag hoppas innerligt att de kör med att man kommer få spela med olika personer. Så killen i första trailen var en del av spelet bara.
I den andra trailern skulle de vara trevligt ifall den börja med härlig San Andreas musik, intro musiken med andra ord som man hör i början av spelet. Sedan får vi en en djupare inblick i den mörka killen som vi bara får se lite av i den första trailern.
2012-11-06, 12:13
Medlem
CommonKnowledges avatar
Jag tror att vi i GTA V kommer vara gubben vi hör i första trailern. Sedan kommer det precis som till IV komma 2 expansioner(TBoGT och TLaD) där vi i ena är killen på fyrhjulingen och i den andra den latinon med rottweilern.

Main = Äldre förmögen snubbe som förlorar allt och måste ta sig tillbaka
Exp. 1 = Hillbilly som jag inte riktigt kommit på någon historia till
Exp. 2 = Gangster av något slag

Alla 3 kommer självklart mötas på något sätt någonstans i Los Santos..

Låter det troligt? Jag hoppas iallafall inte vi inom mainspelet kommer hoppa mellan karaktärer.
1 spel = 1 karaktär!
Senast redigerad av CommonKnowledge 2012-11-06 kl. 12:21.
2012-11-06, 13:09
Medlem
Legendarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Jag tror att vi i GTA V kommer vara gubben vi hör i första trailern. Sedan kommer det precis som till IV komma 2 expansioner(TBoGT och TLaD) där vi i ena är killen på fyrhjulingen och i den andra den latinon med rottweilern.

Låter det troligt? Jag hoppas iallafall inte vi inom mainspelet kommer hoppa mellan karaktärer.
1 spel = 1 karaktär!

Jag håller verkligen tummarna för att din teori stämmer!

Att byta karaktär i main vore bara drygt!

Gillade det upplägget i GTA IV då man fick en annan syn på allt när man bytte vinkel, fruktar det scenariot som går ut på att huvudkaraktären dör och man blir någon som tar efter honom!

2012-11-06, 13:16
Medlem
Rabbadabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge

1 spel = 1 karaktär!

Tror inte att man kommer att få spela som killen på fyrhjulingen, han känns mycket mer som en fiende i min värld.
Flera olika protagonister känns som ett alternativ, men jag har svårt att se hur det ska lösas i praktiken utan DLC. Har för mig att jag hört/läst någonstans att Rockstar själva sagt att de inte ska släppa mer spel med DLC-system.
Inte helt säker på detta, så reserverar mig för eventuellt fel.

Det skulle väl vara om det fanns ett flertal spel i spelet så att säga, att man i början väljer vem man vill spela som, och sedan spelar dennes story.
Men det känns inte särskilt sannolikt då spelet hade blivit extremt stort i sådant fall.
Om två dagar får vi förhoppningsvis svaret!
2012-11-06, 13:29
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Allt jag vill ha i spelet är att kunna möta på en älg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in