Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
men varför skulle hon vilja framstå som idiot för tittarna (med reservation för att jag bara sett klipp)?
mannen hennes har ju stålarna så varför förnedra sig på det här sättet?
hon måste ju varit väl medveten om att det ingår i formatet att är man inte en idiot så klipps man fram till en i klipprummet.
Det tror jag absolut hon är medveten om. Men jag tror att hon söker en bekräftelse för sin person och då är "kändisskap" viktigare än för vad du är känd, typ Kim Kardashian, Paris Hilton mfl.
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nej jag känner inte henne och vill verkligen inte ens lära känna henne om jag så fick chansen.
Hon ger ett korkat intryck i tv, det finns ingen värme i henne, allt är bara yta och fläskkorvsläppar.
Varför ens ställa upp i en tv-serie och spela korkad om hon är supertrevlig och smart privat ?
Det intryck folk får är ett bestående intryck så varför förnedra sig offentligt då ?
Hon vill bara visa upp sin rikedom och lyxiga livsstil i LA (hennes mans rikedom förövrigt) i jakt på uppmärksamhet och lite tid i tv.
Inget annat.
Jag tror det finns massor av värme i henne. Mot sin man, mot sina barn, mot sina vänner. Jag tror dock hon distanserar sig mot allmänheten av flera skäl. Dels lycksökare. Dels för att skydda sig efter alla påhopp och hatiska kommentarer hon får utstå genom att ha en utstickande personlighet.
Jag vet att hon läser på Flashback. På en annan användare fick jag ett mess av henne. (Användare som inte finns idag, så nej detta är inte ett troll till den användaren och inte brott mot 1.07).
Hon är snäll.
Och vem bryr sig om Steve tjänat pengarna? Det är inte direkt så att hon snyltar på MSF (medical sans frontier) och tar oförtjänta pengar?
Snubben är artist och en av världens största DJ's. Låt han spendera pengarna på vad han vill. Så många miljoner han lagt på klockor kan han nog unna mamman till sina barn en mer än dräglig livsstil.