2012-10-16, 21:45
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiskpinnen
Jag får känslan av att hon tjatat/övertalat sin karl att de ska gifta sig.
Hon känns så amerikaniserad och DÅ ska man vara gift!!!

Usch vad jag inte tål henne!!

Hon har under väldigt många år gått runt och ihärdigt längtat efter att ett bröllop verkligen ska gå av stapeln, ja.
Citera
2012-10-16, 22:13
Medlem
Vilket missfoster alla plastikoperationer gjort henne till. Tala om pengarna i sjön.
Citera
2012-10-17, 09:11
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
men varför skulle hon vilja framstå som idiot för tittarna (med reservation för att jag bara sett klipp)?
mannen hennes har ju stålarna så varför förnedra sig på det här sättet?
hon måste ju varit väl medveten om att det ingår i formatet att är man inte en idiot så klipps man fram till en i klipprummet.

Det tror jag absolut hon är medveten om. Men jag tror att hon söker en bekräftelse för sin person och då är "kändisskap" viktigare än för vad du är känd, typ Kim Kardashian, Paris Hilton mfl.

Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Nej jag känner inte henne och vill verkligen inte ens lära känna henne om jag så fick chansen.
Hon ger ett korkat intryck i tv, det finns ingen värme i henne, allt är bara yta och fläskkorvsläppar.
Varför ens ställa upp i en tv-serie och spela korkad om hon är supertrevlig och smart privat ?
Det intryck folk får är ett bestående intryck så varför förnedra sig offentligt då ?
Hon vill bara visa upp sin rikedom och lyxiga livsstil i LA (hennes mans rikedom förövrigt) i jakt på uppmärksamhet och lite tid i tv.
Inget annat.

Jag tror det finns massor av värme i henne. Mot sin man, mot sina barn, mot sina vänner. Jag tror dock hon distanserar sig mot allmänheten av flera skäl. Dels lycksökare. Dels för att skydda sig efter alla påhopp och hatiska kommentarer hon får utstå genom att ha en utstickande personlighet.

Jag vet att hon läser på Flashback. På en annan användare fick jag ett mess av henne. (Användare som inte finns idag, så nej detta är inte ett troll till den användaren och inte brott mot 1.07).

Hon är snäll.

Och vem bryr sig om Steve tjänat pengarna? Det är inte direkt så att hon snyltar på MSF (medical sans frontier) och tar oförtjänta pengar?
Snubben är artist och en av världens största DJ's. Låt han spendera pengarna på vad han vill. Så många miljoner han lagt på klockor kan han nog unna mamman till sina barn en mer än dräglig livsstil.

Citera
2012-10-17, 12:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av edeis
Dessa bilder illustrerar det hela på ett tydligt sätt.

http://noje.se.msn.com/kandisnytt/photopage.aspx?cp-documentid=251626650#image=1

Ohh fii faann!
Så vacker förr..
Citera
2012-10-17, 18:13
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuminorBase
[/u][/i]

Det tror jag absolut hon är medveten om. Men jag tror att hon söker en bekräftelse för sin person och då är "kändisskap" viktigare än för vad du är känd, typ Kim Kardashian, Paris Hilton mfl.

Jag tror det finns massor av värme i henne. Mot sin man, mot sina barn, mot sina vänner. Jag tror dock hon distanserar sig mot allmänheten av flera skäl. Dels lycksökare. Dels för att skydda sig efter alla påhopp och hatiska kommentarer hon får utstå genom att ha en utstickande personlighet.

Jag vet att hon läser på Flashback. På en annan användare fick jag ett mess av henne. (Användare som inte finns idag, så nej detta är inte ett troll till den användaren och inte brott mot 1.07).

Hon är snäll.

Och vem bryr sig om Steve tjänat pengarna? Det är inte direkt så att hon snyltar på MSF (medical sans frontier) och tar oförtjänta pengar?
Snubben är artist och en av världens största DJ's. Låt han spendera pengarna på vad han vill. Så många miljoner han lagt på klockor kan han nog unna mamman till sina barn en mer än dräglig livsstil.

Vad har han för dinkor?
Citera
2012-10-18, 00:52
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
[/u][/i]Jag tror det finns massor av värme i henne. Mot sin man, mot sina barn, mot sina vänner. Jag tror dock hon distanserar sig mot allmänheten av flera skäl. Dels lycksökare. Dels för att skydda sig efter alla påhopp och hatiska kommentarer hon får utstå genom att ha en utstickande personlighet.

Hon är snäll.

Hon är "snäll" för att hon skickade ett mess till dig ?
Hon ger då ett otroligt dåligt intryck i tv, hon framstår ofta som en riktigt odräglig person trots att hon är jättesnäll privat (enligt dig då)
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2012-10-18 kl. 01:01.
Citera
2012-10-18, 10:00
Medlem
MMXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Vad har han för dinkor?

Han är såld på AP ROO, har 10-15 st, mest känd är väl hans Survivor.
Citera
2012-10-18, 11:29
Medlem
Jag har fått för mig att hon är en ganska dryg och ytlig människa.

Och om jag inte är helt ute och far så kände jag hennes mor. Ja, modern lever nog fortfarande, men jag har inte talat med henne på många år. Om det nu inte är så att jag minns alldeles fel, men eftersom personen jag tänker på heter Adrian i efternamn och dessutom bor i Göteborg och har en dotter i rätt ålder som jag är nästan säker på hette Isabel, så är jag ganska säker.

Och modern är en väldigt annorlunda person jämfört med Isabel. Hon var läkare, mycket intelligent och en fruktansvärt jordnära friluftsmänniska. Ibland faller äpplet långt ifrån päronträdet.
Citera
2012-10-18, 12:13
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Vad har han för dinkor?

Citat:
Ursprungligen postat av MMX
Han är såld på AP ROO, har 10-15 st, mest känd är väl hans Survivor.

"mest känd"? Beror väl på vad man menar, men att han är helt såld på AP stämmer mycket bra:

Grand Prix:

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m35146xI5v1qmdbbro1_500.jpg

Survivor:

http://www.abload.de/img/stevermmp.jpg

Rolex GMT IIc (Two tone)

http://img406.imageshack.us/img406/9964/steveangello2.jpg

AP ROO: rose gold

http://www.djsets.co.uk/compilations/steveangelo/steve_angello.jpg

Äldre GMT II (pepsi)

http://2.bp.blogspot.com/_ctqAnvC1hG8/TD7mxB21ehI/AAAAAAAAAKY/vCkoIg-jA9I/s1600/djvisclo-vip-blog-com-90421Steve_Angello2.jpg

kan det vara samma safari eller nån annan? Känner inte igen chronograferna i uret:

http://criminalsound.files.wordpress.com/2010/12/steve_angello_9.jpg

Armbandet påminner om Singapore Lt grand prix men den har vit urtavla vilket jag inte sett tidigare:

http://userserve-ak.last.fm/serve/_/50834001/Steve+Angello.jpg

Ap Safari (gissar dock med tanke på hornback armbandet)

http://cdn.stureplan.se/legacy/articles/6405/images/article_image_e9691db8ca3b1e6e.jpg

Bling bling: AP roo, diamond bezel (gissar aftermarket)

http://djatrak.com/wp-content/uploads/2009/03/la-steve-angello.jpg

Jag skulle kunna hålla på i all evighet, men bara här har vi klockor för miljoner:

Bara grand prix+ survivor + rose gold rubberclad är 150 000 dollar.
Citera
2012-10-18, 12:17
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Hon är "snäll" för att hon skickade ett mess till dig ?
Hon ger då ett otroligt dåligt intryck i tv, hon framstår ofta som en riktigt odräglig person trots att hon är jättesnäll privat (enligt dig då)

Du ser i det inlägg du citerat att jag skriver en sats, gör blå blanksteg, sen skriver jag: "hon är snäll".
Hur får du det till att jag tycker hon är snäll p.g.a skickat ett PM till mig?

Har du träffat henne och tycker hon är ett arsel, be my guest. Men eftersom 95% av de som dömer henne som idiot består av avundsjuka lantisar som inte fattar att TV inte är på riktigt blir det lite svårt att förklara.

Jag är övertygad om att hon dels spelar en roll i TV, dels blir klippt till förbannelse för att förstärka den rollen. Hennes estetiska skiter jag fullkomligt i eftersom det är Steve som ska vara med henne och inte jag.
Citera
2012-10-18, 12:44
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Du ser i det inlägg du citerat att jag skriver en sats, gör blå blanksteg, sen skriver jag: "hon är snäll".
Hur får du det till att jag tycker hon är snäll p.g.a skickat ett PM till mig?

Har du träffat henne och tycker hon är ett arsel, be my guest. Men eftersom 95% av de som dömer henne som idiot består av avundsjuka lantisar som inte fattar att TV inte är på riktigt blir det lite svårt att förklara.

Jag är övertygad om att hon dels spelar en roll i TV, dels blir klippt till förbannelse för att förstärka den rollen. Hennes estetiska skiter jag fullkomligt i eftersom det är Steve som ska vara med henne och inte jag.

Då tillhör jag dom 5% som inte är några avundsjuka lantisar
Har förövrigt aldrig sagt eller ens tyckt att hon är en idiot, tycker bara att hon ger ett kyligt intryck i tv, hon är så besatt av att visa upp sin "nyvunna rikedom" (pojkvännen tjänar ju rätt så bra)
Hon är säkerligen jättesnäll mot sina ungar, hembiträde,väninnor, husdjur om såna finns och sin pojkvän som sliter som DJ och drar in pengar som bekostar hennes lyxiga livsstil.
I tv däremot framstår hon som dryg&ytlig och försöker verka vara lite "finare" än folk i allmänhet.
Citera
2012-10-18, 12:59
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Då tillhör jag dom 5% som inte är några avundsjuka lantisar
Har förövrigt aldrig sagt eller ens tyckt att hon är en idiot, tycker bara att hon ger ett kyligt intryck i tv, hon är så besatt av att visa upp sin "nyvunna rikedom" (pojkvännen tjänar ju rätt så bra)
Hon är säkerligen jättesnäll mot sina ungar, hembiträde,väninnor, husdjur om såna finns och sin pojkvän som sliter som DJ och drar in pengar som bekostar hennes lyxiga livsstil.
I tv däremot framstår hon som dryg&ytlig och försöker verka vara lite "finare" än folk i allmänhet.

Hehe, det gör du säkert. Du formulerar dig lite för bra för att tillhöra den kategorin
Jag skulle vilja ha en brud som drar in fett med smet också. Fatta soft att köra Ferrari till jobbet och ha förmånen att välja exakt vad jag vill jobba med för att det ekonomiska är säkrat.

Och igen, jag känner henne inte på det sättet så jag kan svära på att hon är assoft. Jag tycker bara folk tenderar till att vara hatiska av ofta avundsjuka anledningar och jag är fullkomligt allergisk mot jante.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in