2010-11-25, 21:13
Medlem
jenna20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2happy4u
På hennes blogg har en tävling där hon vill att folk skall "gilla" henne på facebook...

Verkar som hon har en liten fan-skara om man läser kommentarerna på hennes blogg.
Jag undrar vad det är för tjejer?
Jag utgår ifrån att det endast är tjejer i alla fall...
Helt obegripligt att det finns folk som får ett positivt intryck av henne utifrån det man får se på tv och det man kan läsa på bloggen. Helt obegripligt!
Citera
2010-11-25, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Verkar som hon har en liten fan-skara om man läser kommentarerna på hennes blogg.
Helt obegripligt att det finns folk som får ett positivt intryck av henne utifrån det man får se på tv och det man kan läsa på bloggen. Helt obegripligt!

Håller med, jävlar vad man tycker illa om människan, typ anna anka varning (nästan...). Fattar inte hur hennes kille tänker så låter henne skämma ut familjen sådära.
Citera
2010-11-26, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20

Det är självklart bara naiva utseendefixerade korkade kvinnor som kommenterar på Isabels blogg.

Men visst kan man undra över hur dessa kvinnor överhuvudtaget kan få ett positivt intryck av en så sällsynt trist och intetsägande kvinna som Isabel, finns det nåt som är äkta med henne????
Allt är köpt på krita, allt från tuttar till läppar och där hjärnan normalt sett ska vara placerad finns antingen ett vaccum eller så är det plastmaterial som fyller ut tomrummet
Citera
2010-11-27, 19:54
Medlem
Artiklar iddag om hennes man i engelskpress. De tycker att Steve och swedish house mafia är överreklammerade och feta. Ordentliga ölmagar..

Måste hålla med!
Citera
2010-11-28, 18:55
Medlem
Citat:
Artiklar iddag om hennes man i engelskpress. De tycker att Steve och swedish house mafia är överreklammerade och feta. Ordentliga ölmagar..

Måste hålla med!

Det är värre än så. De sågas och jämförs med Spinal Tap

http://www.dn.se/kultur-noje/musik/swedish-house-mafia-hanas-1.1217088
Citera
2010-11-30, 15:29
Medlem
Hennes tavlor var riktigt riktigt snygga iallafall (Svenska Hollywoodfruar S03E06)
Citera
2010-11-30, 17:22
Medlem
Ronilles avatar
Ny blogg har hon också: http://isabeladrian.chic.se/
Citera
2010-12-07, 08:40
Medlem
LolaMcRoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorCrisis
Hennes tavlor var riktigt riktigt snygga iallafall (Svenska Hollywoodfruar S03E06)

De ser ju likadana ut allihopa...
Citera
2010-12-09, 21:06
Medlem
Kill bills avatar
Könsherpes fick jag veta. Inget jättebra skvaller, men alltid något
Citera
2010-12-10, 00:40
Medlem
Citat:
Är det någon som har några bilder ifrån Isabels tid som GO-GO dansare på nattklubbarna i göteborg?

Ge dig nu! Alla som läser denna tråd har fattat att du hatar IA, men du upprepar dina inlägg hela tiden. Skriv nåt "vettigt" eller lägg ner. Vem fan bryr sig om att du har hört att Steve har en liten kuk?!
Citera
2010-12-10, 11:20
Medlem
UltimateHybrids avatar
Hur många av er som spyr galla över henne och Steve har det bättre ställt eller uträttar mer som i sin tur kan berättiga er hållning jämnt emot dem?

Vad är det som stör er? Att hon inte förtjänat sina pengar?
Fucking launch a hate campaign mot Lotto då också...
Världen är orättvis, vissa som inte förtjänar det får massa pengar och andra som gör det får inget.
Life's a bitch, get over it....
Citera
2010-12-11, 01:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UltimateHybrid
Hur många av er som spyr galla över henne och Steve har det bättre ställt eller uträttar mer som i sin tur kan berättiga er hållning jämnt emot dem?

Vad är det som stör er? Att hon inte förtjänat sina pengar?
Fucking launch a hate campaign mot Lotto då också...
Världen är orättvis, vissa som inte förtjänar det får massa pengar och andra som gör det får inget.
Life's a bitch, get over it....

Snälla lilla Hulken, Isabel är en sällsynt korkad plastikopererad golddigger och folk blir förbannade när dom ser henne i tv-rutan, vad är ditt problem egentligen????

Hon har inte tjänat ihop ett skit själv, hon lever på sin man som förövrigt är duktig på det han gör.

Lyxhoror i LA är det nåt att beundra????

Fan, skaffa dig ett liv själv du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in