Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-06, 12:00
  #1
Medlem
Vad finns det för skvaller?
Citera
2008-03-06, 12:10
  #2
Medlem
Dr Snoozes avatar
Sorry att jag frågar,men vem är det? Hon är känd för vad?
Citera
2008-03-06, 12:19
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Snooze
Sorry att jag frågar,men vem är det? Hon är känd för vad?

Var med i Robinson för några år sedan och jobbar nu som värdinna på Sturecompagniet eller nåt.
Citera
2008-03-06, 16:58
  #4
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twilight zone
Var med i Robinson för några år sedan och jobbar nu som värdinna på Sturecompagniet eller nåt.

Släng upp en bild eller någon bakgrundsinfo. Verkar inte vara många som ens vet vem denna människa är.
Citera
2008-03-06, 17:24
  #5
Medlem
uffeks avatar
http://www.stureplan.se/frame.php?ma...C620/index.php
Citera
2008-03-06, 17:29
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Släng upp en bild eller någon bakgrundsinfo. Verkar inte vara många som ens vet vem denna människa är.

http://isabeladrian.blogspot.com/
Citera
2010-10-26, 12:00
  #7
Medlem
Cosmo08s avatar
Bump på denna!

Isabel Adrian är ju nu med i Hollywoodfruar på TV3. Redan första avsnittet gick hon ut och idiotförklarade alla som bor i Sverige. Hon påstår också att hon skiter i alla som är avundsjuka på henne.

"- Och jag skiter i om någon är avundsjuk på mig. Vill jag köpa något så gör jag det. Det är inte så att jag inte har förtjänat det."

Nån som vet vad hon har åstakommit/förtjänat mer än att blivit ihop med en framgångsrik snubbe?

http://www.expressen.se/noje/tvsajte...l-bo-i-sverige
Citera
2010-10-26, 13:06
  #8
Medlem
BumZs avatar
Det var lika bra att äcklet stack tillbaks till Amerika. I det här landet vågar vi stå för den vi är och försöker inte köpa oss ett helt nytt liv och identitet via plastikkirurger. Är livet så jävla ytligt för henne att hon inte klarar av att höra sanningen så kan hon gott pallra sig tillbaks till Hollywood och fortsätta suga kuk för sin överlevnad.

Människor som inte kan ett dugg här i livet och gör vad som helst för att synas i media, passar bättre där borta där sådant beteende uppskattas, än här hemma där vi vet vad sådana människor går för. Är sanningen så fruktansvärd att höra för vissa? Varför inte bara ändra sitt liv om det låter så illa? Nej, då är det bättre att fly tillbaks dit där det uppskattas. Såna där människor kommer alltid ta genvägar här i livet och det kommer alltid också att bli deras fall.

Get the fuck back to where you came from!
Citera
2010-10-26, 14:15
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BumZ
Det var lika bra att äcklet stack tillbaks till Amerika. I det här landet vågar vi stå för den vi är och försöker inte köpa oss ett helt nytt liv och identitet via plastikkirurger. Är livet så jävla ytligt för henne att hon inte klarar av att höra sanningen så kan hon gott pallra sig tillbaks till Hollywood och fortsätta suga kuk för sin överlevnad.

Människor som inte kan ett dugg här i livet och gör vad som helst för att synas i media, passar bättre där borta där sådant beteende uppskattas, än här hemma där vi vet vad sådana människor går för. Är sanningen så fruktansvärd att höra för vissa? Varför inte bara ändra sitt liv om det låter så illa? Nej, då är det bättre att fly tillbaks dit där det uppskattas. Såna där människor kommer alltid ta genvägar här i livet och det kommer alltid också att bli deras fall.

Get the fuck back to where you came from!


Instämmer till fullo.

Den här korkade slampan gör mig irriterad.

Hon vet vem hon är

Stanna i USA och kom aldrig mer hem till Sverige igen.
Citera
2010-10-26, 15:51
  #10
Medlem
Är det bara jag som håller med henne?

Inte att alla i Sverige är korkade men jag håller med henne att hon har flyttat för att få ett bättre liv. Är inte det bättre än att hon är fortfarande här och klagar? Hon gör iallafall något åt det.
Citera
2010-10-26, 15:58
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av p-lo
Är det bara jag som håller med henne?

Inte att alla i Sverige är korkade men jag håller med henne att hon har flyttat för att få ett bättre liv. Är inte det bättre än att hon är fortfarande här och klagar? Hon gör iallafall något åt det.
Okej att leva la dolce vita i USA inga problem, men varför då klaga på Sverige för?
Citera
2010-10-27, 06:59
  #12
Medlem
JAG FÖRSTÅR VERKLIGEN INGENTING!

Hollywoodfruar skall ju spegla HOLLYWOODFRUAR...ISABEL ADRIAN ÄR LIKA MYCKET HOLLYWOODFRU SOM Mona SAhlin är moderat.

Alltså:

1.Isabell Adrian är inte gift. Således ingen fru.
2. Hennes "pojkvän" Steve Johansson är typ 26 år...DiscJockey....
3. De är inte mångmiljonärer! Steve är kanske god för 10 miljoner MAX!!!
4. De hyr ett hus i L.A eftersom de aldrig skulle ha råd att köpa ett där!
5. Isabell har inga egna pengar.

Jag fattar ingenting Anna Anka och de andra är ju iallafall rika...?

Rätta mig om jag har fel, men skall inte Hollywoodfruar spegla holywoodfruar som lever la dolce vita?

Isabell har ju för fan inte ens en Nanny.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback