2012-10-01, 21:33
Medlem
Zalandos. Så äcklig reklam. Stänger av tven när den kommer.

Älskar nätshopping men tänker aldrig ens kolla sidan pga reklamen.
Citera
2012-10-01, 21:57
Medlem
Gamblors avatar
Zalando-reklamen är vedervärdig! Varför har han gömt sig i garderoben om han tycker det är så hemskt? Jag kan förstå vad han menar när han säger att man inte ska berätta för sin flickvän eller fru, men varför ska man inte berätta för sin syster? Han ser efterbliven ut och låter förjävla dryg.

Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Även om Gordon höll käften om jag någonsin skulle råka på honom, har han sagt tillräckligt mycket med sitt jävla alkoholist-rynkiga tryne för att få sig en dagsedel. Arge snickarn håller ju aldrig käften, så det vore ett nöje att slå honom tyst. Sen glömde jag den där satans idioten i "kniven mot strupen", som flänger med armarna till höger och vänster. Det är också en som skulle ha stryk så det sjunger om det. Eller varför inte sätta kniven mot strupen på fanskapet?

Jag spyr på Arga snickarn! Jävla sura sattyg! Kniven mot strupen har jag bara sett reklam för (inte OT alltså! ) men tycker det räcker gott. Så totalt okarismatisk människa! Gordon Ramsey light, typ.
Citera
2012-10-01, 22:01
Medlem
Freddex4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisnau
Zalandos. Så äcklig reklam. Stänger av tven när den kommer.

Älskar nätshopping men tänker aldrig ens kolla sidan pga reklamen.

Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Zalando-reklamen är vedervärdig! Varför har han gömt sig i garderoben om han tycker det är så hemskt? Jag kan förstå vad han menar när han säger att man inte ska berätta för sin flickvän eller fru, men varför ska man inte berätta för sin syster? Han ser efterbliven ut och låter förjävla dryg.

Kan bara instämma. De försöker göra det roligt men misslyckas totalt. Pinsamt var ordet.
Citera
2012-10-02, 00:31
Medlem
Freddex4s avatar
Sedan finns det ju massvis med annan dynga, såklart.

De jag stör mej mest på i dagens läge är väl (ingen speciell rangordning):

Mr.Green reklamen

"Såhär glad blir Anna när hon vunnit på Mr.Green". Jaha? Hur ofta vinner man någon storvinst där då, tro? dessutom ser negerkärringen helt jävla muppig ut och till råga på allt så måste de zooma in maximalt på hennes fula fejkade glädjefnatt.

Norrlands guld reklamen

Spyvarning... "EEEEEEN ÖÖÖÖÖÖÖÖL, EEEEEEN ÖÖÖÖÖÖÖL, EEEEEN JÄTTEÖÖÖÖÖÖL, ÅÅH SHIT VA GOTT!!" En lönnfet, ful, och flottig gubbe som står och gapar så man blir tokig. Norrlands guld är annars ett fint ölmärke och denna skitreklam drar den tyvärr i smutsen. Hur fan tänker de som hittar på såna här reklamfilmer?

Ö&B reklamerna

Det var kanske lite roligt de 2 första som visades. Men nu är det bara för mycket. Ta den nya till exempel där butikssäljaren är utklädd till mexikan och drar sina kassa skämt som är så värdelösa och oförståeliga (skämten tycks bli kassare för varje reklamfilm de producerar!). Dags att lägga ner skiten nu, va...

Felix ketchup reklamen

Spyvarning på denna också... Först har vi den lille lintotten, som förövrigt känns helt malplacerad, stå och säga med osäker röst: "Hej... jag heter Felix... och jag tycker man ska äta.... ketchup... till ALLT!"

Sedan har vi den onde Dr. Von ketchup i bakgrunden som spyr ut sin vidriga ketchup propaganda: "Ät felix tomatketchup till allt, var dag...!" med mord i blick Följt av en rutten "techno" låt där de sjunger "ketchup" hela tiden... Usch, fy, och blä.

Sedan har vi ju alla dessa mobilleverantör-reklamer. Där inte en jävel håller måttet.

3 Med sin usla James Bond rip-off.

Tele2 Med sitt förbaskade får. Dessutom ska han vara "frän" och snacka amerikanska...

Halebop Bara allmänt mysko och skumma reklamer. Kommentarer överflödiga.

Telenor Tål inte gubbfan, alltså...

Som sagt, finns hur mycket skit som helst på TVn men orkar inte ta upp alla jag känner hat och förakt mot, just nu i alla fall.
Citera
2012-10-05, 18:17
Medlem
Prozacbitchs avatar
Den här reklamen stör mig mer än någon annan just nu (Postkodlotteriet):

www.google.se/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&ved=0CE8Q FjAE&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv% 3DIYclvqk8pxg&ei=QgdvUMiRD-r54QT6jYDwBg&usg=AFQjCNFG_yDgG3jtHl76iqNqOumQHtTme g

Vidrig är den.
Citera
2012-10-05, 20:34
Medlem
MartinStLouiss avatar
Snubben som är med i Zalandos reklamfilm visst är han skådis sen innan?

Ogillar Pokerstars-reklamen med Nadal. Har svårt för dubbade reklamfilmer
Citera
2012-10-05, 23:26
Medlem
ItsNeverLupuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Snubben som är med i Zalandos reklamfilm visst är han skådis sen innan?

Ogillar Pokerstars-reklamen med Nadal. Har svårt för dubbade reklamfilmer

.. Han spelar påååker!
Citera
2012-10-05, 23:53
Medlem
Karin, på Mekonomen. Byt jobb, du passar inte in där!

Lendo! Vilka erbjudanden! Jag kan lägga ihop alla mina lån till ett mycket dyrare hos er! Tackar som fan!

Spotify´s B-reklam på gratisversionen! Jag har redan Spotify, och de gör reklam för sig själva mellan var annan låt nu för tiden! Jag har gratisversionen för att jag lyssnar någon gång i månaden på nån gammal goding, och jag har ingen I-phone eller Android.

Pepsi MAX, eller heter den TAB? Allt det som händer efter en klunk händer ju inte ens vid en räserfylla! Inte ens en 11:åring går ju på det!

Hatar all reklam, och det är också enda gången som mitt minne funkar klockrent! Frugan hatar mina kommentarer! Och jag nobbar medvetet alla erbjudanden!

Slutat att kolla på TV´n och lyssnar aldrig på reklamradion!
Citera
2012-10-07, 16:40
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Snubben som är med i Zalandos reklamfilm visst är han skådis sen innan

Det är SÖREN från Nattbuss 807!
Citera
2012-10-07, 16:52
Medlem
justdies avatar
Den svensk/engelska reklamen som visar upp målarfärgen Jotun där den brittiska kvinnan skriker "It doesn't SCRATCH!!" och "gorgeous, gorgeous, gorgeous!". Färgen på väggen som tydligen ska vara den finaste färgen någonsin är den fulaste jag någonsin sett. Skulle aldrig måla ett helrum med den där ångestblåa färgen.
Citera
2012-10-07, 17:08
Medlem
Då ska ví inte tala om Lindex nya reklam där en modeexpert talar om höstens mode, "LACKAT, LACKAT, LACKAT". Hon har förstört min framtid
Citera
2012-10-07, 17:22
Medlem
namnskylts avatar
Hatar tackan som gör reklam för telefonabonnemang, kommer aldrig i livet skaffa ett abonnemang där. Det värsta är att de ALDRIG ger sig, samma reklam har gått i 10års tid snart och "Born to be sheep/cheap" var inte ens fyndigt första gången. Månne det var samma företag som körde med "Small bill".

Ät mer fårkött för fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in