Sedan finns det ju massvis med annan dynga, såklart.
De jag stör mej mest på i dagens läge är väl (ingen speciell rangordning):
Mr.Green reklamen
"Såhär glad blir Anna när hon vunnit på Mr.Green". Jaha? Hur ofta vinner man någon storvinst där då, tro? dessutom ser negerkärringen helt jävla muppig ut och till råga på allt så måste de zooma in maximalt på hennes fula fejkade glädjefnatt.
Norrlands guld reklamen
Spyvarning... "EEEEEEN ÖÖÖÖÖÖÖÖL, EEEEEEN ÖÖÖÖÖÖÖL, EEEEEN JÄTTEÖÖÖÖÖÖL, ÅÅH SHIT VA GOTT!!" En lönnfet, ful, och flottig gubbe som står och gapar så man blir tokig. Norrlands guld är annars ett fint ölmärke och denna skitreklam drar den tyvärr i smutsen. Hur fan tänker de som hittar på såna här reklamfilmer?
Ö&B reklamerna
Det var kanske lite roligt de 2 första som visades. Men nu är det bara för mycket. Ta den nya till exempel där butikssäljaren är utklädd till mexikan och drar sina kassa skämt som är så värdelösa och oförståeliga (skämten tycks bli kassare för varje reklamfilm de producerar!). Dags att lägga ner skiten nu, va...
Felix ketchup reklamen
Spyvarning på denna också... Först har vi den lille lintotten, som förövrigt känns helt malplacerad, stå och säga med osäker röst: "Hej... jag heter Felix... och jag tycker man ska äta.... ketchup... till ALLT!"
Sedan har vi den onde Dr. Von ketchup i bakgrunden som spyr ut sin vidriga ketchup propaganda: "Ät felix tomatketchup till allt, var dag...!" med mord i blick

Följt av en rutten "techno" låt där de sjunger "ketchup" hela tiden... Usch, fy, och blä.
Sedan har vi ju alla dessa mobilleverantör-reklamer. Där inte en jävel håller måttet.
3 Med sin usla James Bond rip-off.
Tele2 Med sitt förbaskade får. Dessutom ska han vara "frän" och snacka amerikanska...
Halebop Bara allmänt mysko och skumma reklamer. Kommentarer överflödiga.
Telenor Tål inte gubbfan, alltså...
Som sagt, finns hur mycket skit som helst på TVn men orkar inte ta upp alla jag känner hat och förakt mot, just nu i alla fall.