2012-09-21, 19:51
Medlem
Tasstasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktushatt
Tripple Cheese? Nigga Please?

Jag har otroligt svårt för den där "Mitt lån"-reklamen med den äckliga blodhunden som blir upptryckt i rutan. Vadfan säger gubben? Har sett den här reklamen alldeles för många gånger och ändå förstår jag verkligen inte! It makes no sence, i brist på ett bättre uttryck på svenska.

"Ja, du Ruffe, du har varit på fjällen du. Men matte lyssnar ju inte på dig. Men det vet ju inte vi, eller hur Ruffe?"

Ju fler gånger jag ser den här reklamen, desto mer funderar jag på om det är hunden eller husse som pratar. Är det husse som vill vara på fjällen? Eller hunden? Vänd på det nästa gång ni ser den, tänk att det är hunden som "pratar". Det gör mig lite förvirrad faktiskt... Tankar om det?
Citera
2012-09-22, 11:15
Medlem
Beethovanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tasstass
Ju fler gånger jag ser den här reklamen, desto mer funderar jag på om det är hunden eller husse som pratar. Är det husse som vill vara på fjällen? Eller hunden? Vänd på det nästa gång ni ser den, tänk att det är hunden som "pratar". Det gör mig lite förvirrad faktiskt... Tankar om det?

Jag har alltid tolkat reklamen som att det är hunden som pratar (eller mannen som låtsas att hunden pratar), och att han då säger något i stil med "Ja du husse...". Dessvärre hör jag inte riktigt allt han säger efter detta, känns som en kass reklam där man inte ens hör vad de säger.

Påminner en del om Hertz radioreklam, i slutet av reklamen sjungs något som jag misstänker ska vara en slogan eller något, men efter ett antal år, har jag fortfarande inte kunnat höra vad denna slogan skulle vara.
Citera
2012-09-23, 11:00
Medlem
39ans avatar
Chips reklamen (pringles) när 2 muppar står o käkar chips o hyllorna exploderar,hur kan man komma på nåt så korkat?
Citera
2012-09-23, 11:08
Medlem
Här tror jag tar alla rekord, https://www.flashback.org/leave.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3 Fv%3DAgR-ate0fiM%26amp%3Bfeature%3Dshare%26amp%3Bl ist%3DUUjCgP2tnV7FVBBZGhMzBxfg

Play off, det är roligare att äta krav!
Citera
2012-09-25, 20:52
Medlem
storpungens avatar
Åhlens.

Dom klär sig konstigt, dom talar konstigt och dom har konstiga namn. Jag är rädd för dessa människor, helt allvarligt.
Citera
2012-09-25, 22:41
Medlem
tOpOffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
SIBA-reklamerna i all ära, men värst är ändå den jävla låten till Ving-reklamerna (nån portugisisk låt?)... Jag får fan spel varenda gång jag hör den. Fullständigt vidrig

Fyfan jag får ångest bara jag tänker på skiten.
Citera
2012-09-25, 22:43
Medlem
Phibess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAdvent
Senaste Unibet Jao de voje min stöösta djööm att aåka till eåld tjaffojd. Att jag inte gillar tjalala fotbollsfans är en stor bidragande orsak. Sen har vi Glenn Hysén...Vad fan säger karln på slutet? Hör bara nåt hubbahubba på göteborgska i ultrarapid...

Allt känns så jävla solkigt

Skulle precis in och skriva av mig om denna. Drömresa till Old Trafford, är ju så djävla sunkigt. Vad kostar den resan plus matchbiljett om man tar färjan? Typ 4000 kr och åker man bara dit för matchen så hinner man fram & tillbaka på en helg. När gubbfan snackar låter det som det vore någon djävla krokodilsafari till Nya Zeeland.
Citera
2012-09-30, 23:33
Medlem
Gamblors avatar
Att inte fler klagar på den patetiske och kräkframkallande Telenor-pappan! Ett tag blev jag förbannad varje gång reklamen visades och vid ett tillfälle reste jag mig upp och vrålade på tv:n. Därefter har det lugnat sig något, jag avskyr honom fortfarande men blir mest trött när jag ser hans efterblivna nylle...
Citera
2012-10-01, 06:38
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Att inte fler klagar på den patetiske och kräkframkallande Telenor-pappan! Ett tag blev jag förbannad varje gång reklamen visades och vid ett tillfälle reste jag mig upp och vrålade på tv:n. Därefter har det lugnat sig något, jag avskyr honom fortfarande men blir mest trött när jag ser hans efterblivna nylle...
Jag har klagat åtskilligt. Tål inte karln, och han är på listan äver såna man vill nita, tillsammans med arga snickarn, gordon ramsey mfl.
Citera
2012-10-01, 10:37
Medlem
Gamblors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Jag har klagat åtskilligt. Tål inte karln, och han är på listan äver såna man vill nita, tillsammans med arga snickarn, gordon ramsey mfl.

Gordon Ramsey är dock ganska rolig i glasögonreklamen med snubben som tror han är i bastun. Han gör visserligen inte så mycket så det är svårt att störa sig på riktigt. Men jag håller med om att de ovan nämnda ska ha rikligt med stryk.
"Roliga" människor i framförallt reklam för mobiltelefoner borde förbjudas!
Citera
2012-10-01, 16:25
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamblor
Gordon Ramsey är dock ganska rolig i glasögonreklamen med snubben som tror han är i bastun. Han gör visserligen inte så mycket så det är svårt att störa sig på riktigt. Men jag håller med om att de ovan nämnda ska ha rikligt med stryk.
"Roliga" människor i framförallt reklam för mobiltelefoner borde förbjudas!
Även om Gordon höll käften om jag någonsin skulle råka på honom, har han sagt tillräckligt mycket med sitt jävla alkoholist-rynkiga tryne för att få sig en dagsedel. Arge snickarn håller ju aldrig käften, så det vore ett nöje att slå honom tyst. Sen glömde jag den där satans idioten i "kniven mot strupen", som flänger med armarna till höger och vänster. Det är också en som skulle ha stryk så det sjunger om det. Eller varför inte sätta kniven mot strupen på fanskapet?
Citera
2012-10-01, 20:49
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpungen
Åhlens.

Dom klär sig konstigt, dom talar konstigt och dom har konstiga namn. Jag är rädd för dessa människor, helt allvarligt.

Gick in i tråden enbart för att skriva om dessa. Och modellerna är läskiga! För att inte tala om den vidriga bakgrundsmusiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in