2011-02-25, 18:46
Medlem
Kattolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Streber
Har förstått genom läsning här att det ska vara en parodi på nån av de kvinnliga tv-kockarna.
Jo jag får litet Nigella Lawson-vibbar av den reklamen.
Citera
2011-02-26, 11:40
Medlem
_Strebers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
snackar du skit om klassiker som denna?! http://www.youtube.com/watch?v=BVQbbINWJwI

Hehe nej, det är inte den jag menar. Snarare denna:
http://www.youtube.com/watch?v=QOLApEE_zMc
Citera
2011-02-26, 15:16
Medlem
Den här jävla ÖoB reklamen som går nu med den där komikern

(han som ligger på golvet, medan "Carl" kommer förbi)

Har sällan blivit så ursinnig som när jag hör hans röst. Överhuvudtaget är ÖoBs jävla reklamer efterblivna.

Vem fan kan vara stolt överlag att ha reklamer som dessa på sin meritlista? Och dem som godkänner dessa idéer, hur jävla svårt kan deras jobb vara, ju mer fucked up reklam desto bättre?

Isåfall vart ansöker man om jobb
Citera
2011-02-27, 00:24
Medlem
Mr.Scullys avatar
Någon mer som hört den där jävla radioreklamen där man kan vinna en inspelning av "Baby goodbye baby farwell" eller vad fan låten nu heter?
Man kliver upp på morgonen, näst intill medvetslös för att värma lite gröt, och sätter samtidigt på radion. Efter någon minut hör man någon mupp med en OTROLIGT jävla dryg röst ljudligt utbrista "BABY GOODBYE BABY FARWELL!", fruktansvärt falskt och helt utan melodi. Sämre start på dagen är svårt att hitta, särskilt om samma reklam även råkar spelas i samma ögonblick som klockradion går igång.

Stör mig även som fan på den där Kia-reklamen (Även denna i radio) där en kärring svamlar en massa skit om typ "Åh ljuva dag blablabla" och sån skit, varefter bilens utrustning rabblas upp.

Ber om ursäkt för eventuella grammatiska fel, skrev inlägget i vredesmod.
Citera
2011-02-27, 12:15
Medlem
Pinnen_s avatar
Det går nån bilreklam på TV nu, typ ett överklasspar ska kolla på en bil och när de får reda på hur billig den är så säger bruden på rikskass engelska:
- This is so not ass!

Tror hon menar "not us"
Citera
2011-02-27, 21:50
Medlem
C.A.Tls avatar
Alla reklamer som innehåller småbarn som ska vara "söta" måste ju vara det äckligaste som finns? Exempelvis den för nått jävla tvättmedel med en ful ungjävel som säger "jag försökte göra världens största chokladkaka", såg den precis på TV och var tvungen att avreagera mig.

Ett annat exempel är ju den där JÄVLA lekmer.se reklamen, totalt genomvidrig jävla skitgubbe som tramsar sig med en tillgjord larvig röst som antagligen är ett perverterad försök till att locka småbarn till diverse sexuella aktiviteter. Sen att en liten rövunge ska avsluta reklamen med "lekmer.se" med en äcklig fejkad röst som ska låta som att han håller på att brista ut i skratt samtidigt som han leker med sina förbannad jävla lekmer leksaker. DÖÖÖÖÖÖ!

Citera
2011-02-28, 03:17
Medlem
Dawdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnen_
Det går nån bilreklam på TV nu, typ ett överklasspar ska kolla på en bil och när de får reda på hur billig den är så säger bruden på rikskass engelska:
- This is so not ass!

Tror hon menar "not us"

Jag tror att det är en rumänsk origenalreklam som är "dubbad" (försäljaren's kameravinkel är inklippt)

Kanske är hon en rumänsk hollywoodfru?..
Senast redigerad av Dawda 2011-02-28 kl. 03:22. Anledning: Tillägg
Citera
2011-02-28, 03:19
Medlem
Dawdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Alla reklamer som innehåller småbarn som ska vara "söta" måste ju vara det äckligaste som finns? Exempelvis den för nått jävla tvättmedel med en ful ungjävel som säger "jag försökte göra världens största chokladkaka", såg den precis på TV och var tvungen att avreagera mig.

Ett annat exempel är ju den där JÄVLA lekmer.se reklamen, totalt genomvidrig jävla skitgubbe som tramsar sig med en tillgjord larvig röst som antagligen är ett perverterad försök till att locka småbarn till diverse sexuella aktiviteter. Sen att en liten rövunge ska avsluta reklamen med "lekmer.se" med en äcklig fejkad röst som ska låta som att han håller på att brista ut i skratt samtidigt som han leker med sina förbannad jävla lekmer leksaker. DÖÖÖÖÖÖ!

Hehe...
Citera
2011-03-01, 18:04
Medlem
vonDys avatar
Har säkert nämnts här innan, men den där jävla rösten i Maltesers-reklamen... ! Hat, hat, rent och skärt hat.

Den där rösten, vidrigt tillgjord och i ett försök att försöka låta rikssvensk..är bara kräkmedel. Hör den även i andra reklamsnuttar emellanåt. Hallå, produktionsbolagen - ta bort henne!
Citera
2011-03-01, 19:38
Medlem
_ZoutHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Ett annat exempel är ju den där JÄVLA lekmer.se reklamen, totalt genomvidrig jävla skitgubbe som tramsar sig med en tillgjord larvig röst som antagligen är ett perverterad försök till att locka småbarn till diverse sexuella aktiviteter.
Det är väll Björn Gustafsson d.ä.? Får du pedofilvibbar av Dynamitharry också?
Citera
2011-03-01, 20:39
Medlem
Mitander1234s avatar
Coop-reklamerna är tradiga som fan nu för tiden..
Citera
2011-03-01, 22:13
Medlem
Spinnacers avatar
OLW's Fredagsmys

Nu försöker dom inte ens dölja det längre; Endast den mångkulturella-familjen medverkar nu i förlängda reklamfilmen (Svart man / Vit kvinna - som är det enda acceptabla ur PK-perspektiv)

Börjar fan tro på judekonspirationsteorier allt mer för varje dag som går..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in