Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2012-07-13, 01:59
  #25
Medlem
Smultronsmulans avatar
Om kvinnan ligger ovanpå mannen och liksom gnider sig fram och tillbaka mer än upp och ned, så får man extra stimulans av sin egen kroppsvikt och det fungerar mckt bra. Skaffa även den bästa dildon som finns....d v s en rabbit....låt henne leka själv med den först och bli bekant med sina egna reaktioner på hur det känns att komma. Det kan ge henne en trygghet att våga släppa loss mer med dig sen.

Rabbitt = idiotsäker orgasm
Citera
2012-07-13, 10:23
  #26
Medlem
Jag anser inte rabbit vara svaret på allt. Min kille skaffade en sådan, och den är nästan för grov. Svår att få in utan glidmedel (även när vi är två) och råkar jag ligga lite "fel" gör den ont.
Citera
2012-07-13, 11:10
  #27
Medlem
Smultronsmulans avatar
Alla är ju olika, självklart. Rabbitten har dock blivit vald ett antal gånger som bästa dildon, så den verkar gå hem hos många tjejer. Jag kan inte få orgasm med vanlig stav, men med rabbit funkar. Kan ju vara värt att testa. Självklart använder man ju glidmedel då man har en stav av något slag. Den är inte heller grövre än vanliga stavar.
Citera
2012-07-13, 14:09
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glorkas
Det hon säger är att hon vill ha långa förspel där det inte finns något "krav" om sex, alltså att det ska inte vara helt säkert att det blir sex överhuvudtaget. Helt värdelöst enligt mig, då det mest avtändande jag vet är just ovissheten om huruvida det blir något eller ej. Så hon vill ha någon slags illusion av att det bara "råkar bli" ett samlag från ett helt oskyldigt gos. Sorry, men det funkar fan inte för mig.

Säker på att du inte är min pojkvän? Känner så väl igen det din flickvän säger.
Mitt första ex var ett pucko. Exet efter det var ett rikspucko. De två tillsammans har förstört otroligt mycket för mig. Både i och utanför sängen.
Nu har jag och min pojkvän ett "distansförhållande" ("" för att det nu bara är 15 mil istället för 70-75 mil). Vi träffas 2-3 helger/månad. Jag ser att det är han som kommer in genom min dörr. Det är hans lukt, röst, läppar... Men det är ändå inte han. Knäppt, jag vet Sen kvittar det vad han än gör, för har jag inte slappnat av mentalt blir jag inte kåt. Jag får tom problem med att sova vissa nätter, då jag väntar på ovälkomna inviter. Han slutar bara jag ber honom om det, men det är sviter som är kvar efter rikspuckot. Andra nätter går sådana inviter jättebra.
Ni skulle inte kunna testa att ta er tid att umgås tex en hel helg och viga första kvällen åt att mysa/koppla av/svetsa er samman igen? För mig fungerar det ofta att bara göra det i början av tiden tillsammans, och sedan kan resten av helgen fungera som för vem annan som helst.
Citera
2012-07-13, 14:22
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Det känns inte som att jag får fram min poäng, alls.

Jag förstår precis vad du menar, men tror att en del pojkar har lite svårt att erkänna att alla kvinnor inte tänder på att bli slickade...

Till TS: En sak att prova (om hon gillar att bli slickad) är att vara tydlig med att du slickar henne för att du ÄLSKAR att slicka, och njuter hon är det en bonus. DU blir kåt av att göra det. På det viset kan du förhoppningsvis lätta på ev. press som hon känner att du bara gör det för att hon ska få orgasm = glöm att hon får någon.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback