Citat:
Ursprungligen postat av zach
Hörde av en vad jag tror rätt trovärdig källa att Di Natale skänkt en rätt så fet bunt med euro till förmån för jordbävningsoffren, utan att sen hora runt i tidningarna och skryta över sina bravader, något som kanske 4522 vet mer om...?
Låter onekligen som något den mannen skulle kunna göra…
Väntar mig ett inlägg från dig sedan när Zeman är helt klar.
Angående matchen. Ja vafan. Pirlo och Balotelli behöver kanske inte skämmas, men …
Den genomsympatiske Prandelli bör kanske få lite kritik för att det finns så många frågetecken när allt borde vara klart. Darrig defensiv. Tre insläppta mål. Mot Ryssland. Tänk när de möter de regerande världs-och europamästarna. Men jag inbillar mig att Bonucci agerar säkrare med Chiellini, trots att Balzaretti inte gjorde bort sig. Maggio? Ja vafan.
Kanske borde man köra med Juventus trebackslinje och fylla på mittfältet med Motta för stabilitet? Och nog borde Montolivo sitta på bänken?
De Sanctis? Han får inte stå oavsett vad som händer. Inte pga av hans insats och målen han släpper in, utan för blicken. Den tomma, hopplösa blicken…
Frågetecken! Men det är inte nu man ska börja ändra alltför mycket och skapa oro. För sent. Nu ska man bara finjustera och köra på.