2011-12-01, 01:32
Medlem
smides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Och nästa steg är ju robotar

Ingen kommer att bry sig om tjejer längre, knullrobotarna kommer bli mänsklighetens slutgiltliga undergång!
Citera
2011-12-01, 11:59
Medlem
Silverridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Ingen kommer att bry sig om tjejer längre, knullrobotarna kommer bli mänsklighetens slutgiltliga undergång!
Varför skulle de flesta hellre vilja ha sex med ett artificiellt substitut istället för en människa?
Jag förstår inte den tankegången alls.
Citera
2011-12-01, 13:30
Medlem
Real doll eller robotar kommer att bli leksaker som man kan ha tillsammans med sin partner. Jag tror dock inte någon väljer dessa saker före sin tjej. Jag vet dock flera tjejer idag som älskar att se sin kille onanera med en flashlight till exempel. Så att tjejer skulle tända på att se en humanoid sexrobot suga sin kille är väl inte otroligt.
Citera
2011-12-01, 13:50
Medlem
smides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverridge
Varför skulle de flesta hellre vilja ha sex med ett artificiellt substitut istället för en människa?
Jag förstår inte den tankegången alls.

Dom varken gnäller eller tjatar.
Citera
2011-12-01, 14:00
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.M.K
vem sätter på en docka om man har tjej?

Håller med dig. Men det finns garanterat tjejer som tänder på att se sin kille knulla en docka. Finns människor till allt.
Citera
2011-12-04, 17:03
Medlem
Faderittans avatar
Den som utan vidare har råd att tjacka en real doll (man lägger knappast sina sista slantar på en docka) har förmodligen en sådan ekonomi att hans chanser på äktenskapsmarknaden borde vara ganska bra. Ty så krass är den mänskliga naturen att är man tät så har man helt andra möjligheter än om man måste vända på slantarna. Som alla vet.
Citera
2012-04-10, 13:38
Medlem
Visserligen lite gammal tråd men ändå.

Jag tycker att många i tråden jämför Realdolls med verkliga tjejer. Och det är ju lätt att man gör det men många verkar tro att ALLA som har en Realdoll(eller likn.) har det för att de inte kan få någon tjej.
Det finns ju faktiskt stora skillnader som gör att innehav av en docka inte alls behöver grunda sig i att man lider av att inte ha någon tjej. Man kan känna behov av en docka utan att känna behov av en tjej. Man kan ha tjej/kille och ändå vilja ha en docka.

Det finns manliga dockor också så man kan naturligtvis tänka sig det istället. Men jag utgår från kvinnliga dockor för att det är vanligast.

OBS. Detta är en lista på några SKILLNADER och inte nödvändigtvis FÖRDELAR. Bara så att ni som inte förstår hur folk kan skaffa dockor ska få lite mer att tänka på

En Realdoll(eller likn.):
Är ett konst-föremål som är skapat/utvecklat av en konstnär (En tjej är inte det)
Kan agera foto-modell i samma position i timmar/dagar medan "fotografen" ställer in ljus, fixar bakgrunder, tar fika-rast mm (En tjej kan inte det)
Kan likt en tavla alltid pryda ägarens hem i vilken klädsel som helst. Vardagligt, sexigt, naket osv enligt ägarens beslut (En tjej kan inte det)
Finns alltid där, om man vill tala med den, krama den, ha sex med den osv (En tjej gör inte det)

Man kan säga att det finns EN skillnad som borde räcka:
Man kan/måste bestämma över en docka, man kan/ska INTE bestämma över en tjej(vissa gör det ändå och förbannad vare dem)!

Så länge man inte skadar någon eller aktivt stör någon så får man gilla vad man vill!

Och för att svara på trådens rubrik: Det är oerhört roligt! Oavsett om man är man/kvinna/par så kan man ha riktigt kul med en hög-kvalitativ docka! Men personligen skulle jag inte ha en enbart för sex mest pga priset men dom är värda sitt pris om man använder dockan till mer, dom är värd att stå framme och visas upp tycker jag Men vissa har dom enbart för sex och det är upp till dom
Citera
2012-04-10, 20:16
Medlem
Jag läste hela tråden nu(spånade bara igenom den första gången) och det var ju 10 sidor fjant och trams ifrån folk som aldrig ens sett en Realdoll! Det var trådskaparen och några inlägg till som faktiskt var seriösa!
Det finns helt "insane" korkade kommentarer tidigare i tråden som antyder att dock-folk skulle vara mer potentiella som våldtäcktsmän, nekrofiler eller pedofiler än andra. I mina ögon är dock-folk i allmänhet snällare och mer förstående än de som "sparkar på" dom som har andra värderingar!

Jag kan säga såhär till alla som är seriöst intresserade av dessa dockor: Bry er inte om alla puckon som aldrig har sett en kvalitets-docka. Dom bara snackar skit om nått som dom inte vet någonting om. Drygar sig helt enkelt!

Min kille har en Realdoll och jag gillar den också, den är vacker, häftig och mysig. Jag kan besvara några frågor i tråden som saknar seriöst svar:
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Jag har själv aldrig testat att ha sex med varken vanliga uppblåsbara dockor eller real dolls. Att ha sex med en vanlig uppblåsbar docka kan jag tänka mig att det är ungefär som att spänna på en plastbit, men hur tusan är det att spänna på en real doll? Måste ju kännas som att sätta på ett lik ungefär?
Min kille säger att han aldrig har satt på ett lik. Men oavsett vad man stoppar kuken i så "känns" det nog ganska lika rent fysiskt oavsett om det är en kvinna, ett lik eller en docka. Det som styr hur det känns rent psykiskt är väll vad man tänder på. Han tänder på kvinnor och dockor som liknar kvinnor men inte på lik. Därför är hans känsla med dockan väldigt nära en kvinna.
Jag kan ju inte ha sex med dockan på samma sätt som han så jag kan ju inte svara på hur det känns, men jag går igång mycket på dockan och att se dem tillsammans. Dockan har väldigt skön kropp att leka med
Citat:
Ursprungligen postat av Godamonginsects
Är inte dom jävligt dyra?
Man får ingen docka gratis precis men om man har lite tålamod kan man få tag på en begagnad i europa för ca 20-30 000:- och då kan det vara väldigt bra skick också. En ny Realdoll går på runt 65 000:- nu med moms, tull och frakt till Sverige.
För er som tänker "fan va äckligt med beg.": Ni ligger alltså bara med oskulder? Man tvättar dockorna och de är gjorda av medicinsk silikon så de är hygieniskt. Tycker man att det är äckligt rent psykiskt så kanske man ska avstå från att skaffa en begagnad docka.
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-Ben
Är Real dolls varma?
Dom blir samma temperatur som omgivningen så har man den i ett rum som är 20 grader så kommer man uppfatta dockan som kall eftersom människor är 37 grader. Dock håller dockorna värmen ganska bra eftersom dom är ganska massiv, så värmer man den(bad, dusch, lampa, fläkt) så håller den värmen ganska länge. Det går rätt så fort att värma den med sin egen kropp så det behövs ingen värmning för att man ska kunna uppskatta den.
Citat:
Du tror inte att självföraktet skulle kunna tänkas nå oanade höjder?
Jag skulle tro att de flesta som erkänner för sig själv att de gillar dockor faktiskt ökar sin självkänsla och sitt självförtroende! Men om man bara tycker att dockor är äckliga och sjuka så är det nog inte läge att skaffa en om det är personlig utveckling man vill åt
Citat:
Ursprungligen postat av AdrianUnlimited
fyfan vad patetiskt, vad är det för sorgliga människor som köper en sån ?
Folk som vill ha en kanske?
Citat:
...och gjord i nåt skumt material...min gissning är att det är som att knulla en grov trädgårdsslang! Det verkar åtminstone lika sexigt!
Materialet är medicinsk Platinum Silikon, lite ovanligt men inte så skumt Angående trädgårdsslangen så tror jag inte att den är lika mjuk och mysig som dockan.
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Är det livstidsgaranti då?
Nä, faktum är att dockorna inte har någon garanti alls pga att de är lätt att hantera dem fel. Om något är fel från fabrik så står dom för det såklart. Däremot har Abyss Creations som tillverkar Realdoll en av de bästa kundsupporten som finns enligt oss. Snabba mail-svar och dom är mycket hjälpsamma, köper man en docka(även om den är begagnad) så kan man vara säker på att få bästa möjliga hjälp om nått går sönder eller blir slitet.
Citat:
Ursprungligen postat av AdrianUnlimited
är det inte bättre att göra ett doktorbesök isåfall istället för att köpa en docka för typ 60 k?
Testa! Gå till doktorn först och sen skaffar du en docka och talar om för oss vilket som var roligast! Vill man ha en docka så kan nog inte doktorn hjälpa en. Det är bättre att spara pengar och börja fundera över vilken docka man helst vill ha
Citat:
Ursprungligen postat av Sunghir
Nån som har testat Realdoll Shemale-versionen?
Tyvärr inte men numera finns det konverterings-kit att köpa om man redan har en Female-docka. Jag har funderat på det faktiskt, skulle vara kul

Fortsättning i nästa inlägg...
Citera
2012-04-10, 20:17
Medlem
fortsättning...
Citat:
Men det måste väl ändå kännas som att man har sjunkit till lägsta möjliga tänkbara nivå den dagen man upptäcker sig själv med att knulla en docka?
Nä, olika personer anser olika saker vara "låga". Min kille tycker att Fleshlight är lägre än en docka eftersom den bara är till för att knulla utan att vara sexig på något vis Dock gillar han också Fleshlight, men den är likväl "lägre"
Citat:
Borde väl vara smartare i så fall att hitta någon prostituerad att bli stamkund hos istället? Eller att resa till Asien någonstans och gifta sig med en tjej där?
Så det skulle vara mindre "lågt" än att ligga med en docka? Det är en GANSKA annorlunda sak vilket du förstår om du tänker efter lite
Citat:
Ursprungligen postat av 360
man borde väl kunna ha en real doll och öva upp sin knullförmåga med den.??

övning ger väl bra färdighet som filmen lars and reall doll

http://www.ridingwiththewindowdown.c...a_clarkson.jpg
Jag är rätt säker på att min kille fått både styrka och uthållighet rent fysiskt i olika positioner tack vare att han hade dockan innan han träffade mig. Han säger att dockan är mycket jobbigare att ha sex med än mig
Filmen heter "Lars and the Real Girl" och är för övrigt ett exempel på hur vissa personligheter(en minoritet av alla dock-ägare) kan blir hjälpta av en docka. Vacker och välgjord film!
Citat:
Ursprungligen postat av Philleeh
En annan sak jag kom att tänka på är,
Hur fan gör man med sperman sen? Låter den rinna ur eller kör man upp trädgårdsslangen och spolar av?
Det följer med ett rengörings-kit när man köper dockan. En speciell skumgummi-svamp på en pinne, en typ av spol-spruta och rengöringsmedel. Tar inte lång tid att rengöra. Vissa använder kondomer för kvinnor för att slippa göra rent men det har aldrig min kille testat, man vill ändå tvätta dockan efter leken
Citat:
Män som beställer en docka för 60-lapp för att knulla, har dom hästarna i stallet då oavsett om dom kallar det sin flickvän eller inte?
Vissa köper bilar för 500 000:- fast dom hade klarat sig med en för 15 000:-, ofta får dom status för att dom har en dyr bil. Gillar man dockor och har en "dyr" docka så har man inte alla hästar hemma? Fast om du tycker att alla som köper saker, utan att behöva det för sin överlevnad, inte har "hästarna i stallet" så kan jag inte göra något åt det
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaAnimal
De där dockorna... Tar dom den i 2:an?
Yes!
Citat:
Finns realdolls för kvinnor också väl?
Yes! Man kan säga att både manliga och kvinnliga Realdolls är för både kvinnor och män. Beror på vad man vill ha helt enkelt.
Citat:
Den kostar tiotusentals kronor vilket tar det från att vara en sexleksak till någonting HELT annat.
Yes, det är betydligt mer än bara en sexleksak! Sen behöver man inte köpa en ny om man bara vill ha den till sex. Köp en begagnad för 30 000:- var rädd om den och ha den ett år och sälj den sedan för 25 000:- Garanterat har du fått valuta för de 5 000:- du förlorade.
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum420
jag blev lite upphetsad av det här. Blir jag 60 år o singel kommer jag satsa på en sån här docka!
Varför vänta tills du blir 60?
Citat:
Ursprungligen postat av M.M.K
vem sätter på en docka om man har tjej?
Min kille! Eftersom hans tjej gillar att se det
Citera
2012-04-10, 20:37
Medlem
Hoppas att jag rätat ut några frågetecken nu!

Mycket av frågorna handlade om sex men användningen av dockan för våran del är ca 30% sex och resten är annat. Tex byta kläder på den(eBay is your friend), ta bilder på den, titta på den(man tröttnar inte, ungefär som en vacker tavla eller något liknande), sätta den i soffan om vi tittar på TV mm

Sen så kan jag säga att ni får tycka vad ni vill men den är jätte-mysig att krama och om jag någon gång skulle bli riktigt ledsen över något(händer ju ibland att man bara måste få prata med någon) och min kille inte är hemma så skulle jag springa till dockan och hålla om den och prata med den tills någon annan kom. Den blir som ett husdjur lite grann. Eller tänk ert favorit-gosedjur när ni var små.

Fråga gärna om ni undrar något!
Kram Xzandra
Citera
2012-04-11, 00:20
Medlem
Bevis på att vi faktiskt har en: Bild
Vi vill inte visa hela dockan pga att det verkar vara allt för många puckon här i tråden. Men lappen visar att det är våran och gjut-skarven talar om att det faktiskt är en docka, vi ställde ljuset så att skarven skulle synas, den syns inte mycket annars.
Kolla på Realdoll.com om ni vill se fler bilder på dockorna.
Citera
2012-05-10, 14:03
Medlem
Silverridges avatar
Jag satt och läste dina svar och blev egentligen bara ännu mer fundersam iom att du verkar vara en kvinna. Det som ställer mig undrande är vad du som kvinna får ut av en docka, särskilt en som inte kan ge dig någon form av sexuell njutning i den "normala" bemärkelsen åtminstone.

Men sen kom jag några rader längre ner och läste följande och någonstans ungefär ganska precis just efter nedanstående mening så började varningsklockorna ringa:
Citat:
Ursprungligen postat av Xzandra
Sen så kan jag säga att ni får tycka vad ni vill men den är jätte-mysig att krama och om jag någon gång skulle bli riktigt ledsen över något(händer ju ibland att man bara måste få prata med någon) och min kille inte är hemma så skulle jag springa till dockan och hålla om den och prata med den tills någon annan kom.

Nu tyckte jag ju redan från början att det var skumt med folk som hade sex med dockor men det här är ju på en helt annan nivå.
Det må vara så att jag har en hel samling fördomar och förutfattade meningar, det tänker jag inte bedöma själv eller ens försöka protestera mot. Men vuxna människor som kramar och pratar med dockor ter sig minst sagt lite märkligt i min värld.

Citat:
Ursprungligen postat av Xzandra
Eller tänk ert favorit-gosedjur när ni var små.
Även jag har ju varit barn en gång i tiden och visst hade jag ett gosedjur jag tyckte om då, men det var ju trots allt när jag var BARN?! Som vuxen kan jag knappast påstå att jag har haft något direkt sug efter att kela med dockor, än mindre prata med dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in