2013-02-07, 20:28
Medlem
TheZoigs avatar
Jag vet inte hur real dolls fungerar, men jag har en vanlig sexdocka av plast här hemma. Jag kan kort och gott säga att den är alldeles för trång för att få in ett finger. Förstår inte riktigt hur de hade tänkt sig att min dase skulle kunna penetrera den? Någon som har nå tips eller?
Citera
2013-02-07, 22:06
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
Varför betala mer för en jävla docka över en natt än 5 timmar med en vanlig prostituerad i tyskland????
Och köpa en kinadocka måste vara som att skjuta sig själv i foten och sen hoppa på den..

bättre me lössläpta kvinnor på GLOW i götet.

Läs tråden, de som köper de här dockorna gör det snarare för dockans skull och inte för "sexets" skull.

Citat:
Ursprungligen postat av TheZoig
Jag vet inte hur real dolls fungerar, men jag har en vanlig sexdocka av plast här hemma. Jag kan kort och gott säga att den är alldeles för trång för att få in ett finger. Förstår inte riktigt hur de hade tänkt sig att min dase skulle kunna penetrera den? Någon som har nå tips eller?

Glidmedel?
Citera
2013-02-10, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrck84
Varför betala mer för en jävla docka över en natt än 5 timmar med en vanlig prostituerad i tyskland????
Och köpa en kinadocka måste vara som att skjuta sig själv i foten och sen hoppa på den..

bättre me lössläpta kvinnor på GLOW i götet.
Precis som Rembrandth skrev
Det är nog mest ifall man funderar på ett köpa en Realdoll eller vill hyra en till något specifikt ändamål. Jag tror inte att det är många som hyr dockan "istället" för att köpa tjänster av en prostituerad. Typ som att fråga: "Varför målar du om huset? Om du målar om staketet istället så blir det billigare och matchar ändå huset." Man kanske VILL måla om huset, inte staketet

Det med kinadockan förstod jag inte. Men om någon, mot förmodan, skulle testa både "köpa en kinadocka" och "skjuta sig i foten etc" så tvivlar jag på att likheterna skulle överstiga skillnaderna
Citera
2013-02-14, 18:02
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xzandra
Precis som Rembrandth skrev
Det är nog mest ifall man funderar på ett köpa en Realdoll eller vill hyra en till något specifikt ändamål. Jag tror inte att det är många som hyr dockan "istället" för att köpa tjänster av en prostituerad. Typ som att fråga: "Varför målar du om huset? Om du målar om staketet istället så blir det billigare och matchar ändå huset." Man kanske VILL måla om huset, inte staketet

Menar du att det går att hyra en Realdoll?
Citera
2013-02-15, 22:33
Medlem
ja, här http://intimatemoments.de/realdoll/finns kanske fler ställen
Citera
2013-02-21, 19:11
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimosson
ja, här http://intimatemoments.de/realdoll/finns kanske fler ställen

Hyra en Realdoll från Tyskland? Det kan väl knappast löna sig..?
Citera
2013-02-21, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Hyra en Realdoll från Tyskland? Det kan väl knappast löna sig..?
Du kanske inte kan tyska så bra men det står ungefär att man får hyra en Realdoll över en natt på ett hotellrum, men att även andra tider går att arrangera.
Nä, jag tvivlar på att det lönar sig att hyra ut Realdolls. Den tyska firman är återförsäljare och har nog uthyrning mer som ett sätt för kunder att kunna hyra en docka innan dom köper en egen, många vågar inte köpa innan de fått "känna på" lite Orkar jag bära den, upplever jag att den är ömtålig, hur känns den, är den läskig, hur är det att ha sex med den mm Många personliga frågor får man ju svar på om man hyr en över en natt.

Kom ihåg att de som seriöst funderar på att köpa en Realdoll överväger en affär på ca 50-60 000:- och lägger kanske gärna 5-6 000:- på en resa(till Tyskland eller vart det nu är närmast) för att kunna bestämma sig. Jag är ganska övertygad om att dom som hyr en Realdoll gör det för att dom är nyfikna på dockan, inte för att dom vill ha sex.
Citera
2013-02-21, 21:51
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Du kanske inte kan tyska så bra men det står ungefär att man får hyra en Realdoll över en natt på ett hotellrum, men att även andra tider går att arrangera.
Nä, jag tvivlar på att det lönar sig att hyra ut Realdolls. Den tyska firman är återförsäljare och har nog uthyrning mer som ett sätt för kunder att kunna hyra en docka innan dom köper en egen, många vågar inte köpa innan de fått "känna på" lite Orkar jag bära den, upplever jag att den är ömtålig, hur känns den, är den läskig, hur är det att ha sex med den mm Många personliga frågor får man ju svar på om man hyr en över en natt.

Kom ihåg att de som seriöst funderar på att köpa en Realdoll överväger en affär på ca 50-60 000:- och lägger kanske gärna 5-6 000:- på en resa(till Tyskland eller vart det nu är närmast) för att kunna bestämma sig. Jag är ganska övertygad om att dom som hyr en Realdoll gör det för att dom är nyfikna på dockan, inte för att dom vill ha sex.

Jaha okej, nej jag kan inte tyska, men nu när du har förklarat förstår jag bättre!
Citera
2013-03-16, 12:03
Medlem
Går ju inte att komma ifrån att dockorna är snygga
Citera
2013-03-17, 11:26
Medlem
Håller med! Dockorna är jättefina, lite läskigt innan man vant sig och hjärnan har slutat skicka signaler om att "det finns en till person i rummet", "någon tittar på dig" osv. Det är ju så att man har inbyggda instinkter som reagerar på om det finns andra personer i närheten och dockan spelar det ett spratt. För mig tog det någon dag innan min hjärna hade accepterat att "det är ingen person". Min kille har förklarat att det var ungefär likadant för han och om någon hälsar på så vänjer dom sig inte helt under ett kort besök.

Om jag nu, efter något års boende i samma lägenhet som dockan, ställer mig ca 10 cm från dockan och tittar den stint i ögonen så börjar min hjärna till slut skicka små obehagliga signaler "hon lever", "se upp!". Förmodligen min egen hjärnas försvarsmekanism.
Kanske jag låter vrickad men jag är bara en nyfiken och harmlös kvinna som trivs med livet

Sen finns det så många olika varianter på både Realdoll och andra märken att de flesta kan få någonting som de gillar. De flesta kan köpa en docka som just dom tycker är supersnygg. Eftersom alla inte har samma smak så kan ju inte alla dockor vara lika fina. Jag tycker tex att vissa dockor är fula medan de flesta är snygga och ett fåtal är super-heta(bl.a vår docka )

Samma docka kan dessutom bli olika fin på olika bilder. Ofta om man tar en slarvig bild när dockan har lite onaturlig ställning på armar/ben och ögonen pekar lite åt olika håll, så blir det inte bra. Men lägger man 1-2 minuter på att rätta till dockan så kan den se fantastisk ut
Citera
2013-03-18, 19:04
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ofta om man tar en slarvig bild när dockan har lite onaturlig ställning på armar/ben och ögonen pekar lite åt olika håll, så blir det inte bra. Men lägger man 1-2 minuter på att rätta till dockan så kan den se fantastisk ut

Ögonen pekar åt lite olika håll? Man kan alltså göra så att dockan blir skelögd?
Citera
2013-03-18, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandth
Ögonen pekar åt lite olika håll? Man kan alltså göra så att dockan blir skelögd?
Haha, ja det är lätt Ögonen är ju helt runda och ligger i runda hål i ansiktet så man kan vrida ögonen som man vill, tex titta åt sidan. Finns många olika ögon, olika färger och jag har även sett att det finns katt-ögon och sådant skojigt. Bara man hittar runda ögon med rätt mått så passar de. Jag vet att vissa specialbeställer ögon för över 2 000:- för att få det dom vill ha.

Det kräver faktiskt lite tid och lite "blick" för att man ska få båda ögonen att "titta" åt precis samma håll. Man kan även, i begränsad mån, få dockan att se trött/sexig ut eller förvånad/stirrande beroende på hur man vrider ögonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in