2010-10-04, 20:47
Medlem
Rembrandths avatar
Läste en artikel om real dolls igår i en gammal Slitztidning, och började fundera: Hur är det egentligen att ha sex med en real doll?
Jag har själv aldrig testat att ha sex med varken vanliga uppblåsbara dockor eller real dolls. Att ha sex med en vanlig uppblåsbar docka kan jag tänka mig att det är ungefär som att spänna på en plastbit, men hur tusan är det att spänna på en real doll? Måste ju kännas som att sätta på ett lik ungefär?
Citera
2010-10-04, 20:51
Medlem
Godamonginsectss avatar
Är inte dom jävligt dyra? Skulle tro att ingen på Flashback har provat. Själv skulle jag känna mig väldigt patetisk om jag låg där och juckade mot en docka. Man får väll använda fantasin helt enkelt.
Citera
2010-10-04, 20:52
Bannlyst
Är Real dolls varma?
Citera
2010-10-04, 20:52
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godamonginsects
Är inte dom jävligt dyra? Skulle tro att ingen på Flashback har provat. Själv skulle jag känna mig väldigt patetisk om jag låg där och juckade mot en docka. Man får väll använda fantasin helt enkelt.

Typ minst 60-70 tusen väl?
Citera
2010-10-04, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-Ben
Är Real dolls varma?

Släng in dom i torkskåpet i tvättstugan ett tag annars ; )... Eller om du har en väldigt stor micro... eller väldigt liten real doll.
Citera
2010-10-04, 21:01
Medlem
mr.chongs avatar
Köp en P-rulle i stället och använd högern..Mycket billigare.
Den får se hur riktig som helst ut men det är ju fortfarande bara en docka... Den kan hur som helst aldrig ersätta den äkta varan hur mycket du än vill..
Citera
2010-10-04, 21:06
Medlem
dyings avatar
Funderar också över detta, men tror inte heller flashback har svaret - om inte nån researchat nånstans dvs. Skulle va sjysst att prova, vet dock ej om njutningen kommer va maximal eller om det ens kommer att vara skönt

Äkta vara ftw. Fattar inte all hype om sexdockor hit och dit
Citera
2010-10-04, 21:11
Medlem
Rembrandths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.chong
Köp en P-rulle i stället och använd högern..Mycket billigare.
Den får se hur riktig som helst ut men det är ju fortfarande bara en docka... Den kan hur som helst aldrig ersätta den äkta varan hur mycket du än vill..

Har inte funderat på att köpa en docka över huvud taget, frågar mest av nyfikenhet!
Citera
2010-10-04, 21:14
Medlem
Silverridges avatar
Du tror inte att självföraktet skulle kunna tänkas nå oanade höjder?
Personligen så hade jag ju fått lov att skjuta mig själv med grisskit om jag kom på mig själv med att sätta på en sån.
Även om jag inte ens hade fått se det täcka könet på flygfoto så har jag svårt att tänka mig att jag skulle överväga att sätta på en docka. Vad är det plötsligt för fel på att runka strumpa?
Var lite kreativ istället.
Fan att släpa runt på en fullstor gummianka hemma bara för att kunna trycka den i ventilen då och då känns lite patetiskt, eller är det bara jag?
Citera
2010-10-04, 22:03
Medlem
Hon håller käft och går med på vad som helst , men lite väl dyr alltså! www.realitydoll.com
Citera
2010-10-04, 22:07
Medlem
LarsFoxs avatar
Samma känsla minus all drama. Win/win?
Citera
2010-10-04, 22:07
Medlem
Silverridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maurizio.g
Hon håller käft och går med på vad som helst , men lite väl dyr alltså! www.realitydoll.com
Lena Handén glappar inte käft i onödan heller och ställer upp när man så önskar även om man saknar sexpartner!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in