2012-04-28, 22:45
Medlem
karatekung90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uko
Bilder på henne finns så det räcker på nätet, vad är vitsen med bilder på hennes sidor, spara ifall de raderas?

Att komma in där är ingen konst via Google, bara sök på den engelska delen, Translation, Original. Ska hon spärra den måste hon spärra Google och det vill hon nog inte.

Annars hotar hon er med Internationella åklagarkammaren, dom som jagar krigsförbrytare och terrorister, dom är säkert väldigt intresserade av hennes problem, eller vad tror ni.

Dom virrar om 1.06 mm här men den gäller inte dom och hon tillåter allt som gagnar henne där.

Hon lockar till sig och förleder svaga och sjuka att skriva dumheter där. Och eftersom outingar är tillåtna där men bara tas in på fiender, allt annat raderas, men de de får outas här där de inte är medlemmar är det bara att köra på. Utom för det hon kallar Tomas Nordh möjligen som hon menar har en rad medlemskap här och hon verkar besatt av som övergivit henne. Så han anmält hennes hotelser som inte anstår en admin på ett forum och hon har fått problem med polisen för det, som vi kan läsa i hennes forum och hon förvirrat kallar en vinst.

Linda vill att alla ska skriva på lika villkor så Mr_Nygren är Victor Nygren i Umeå och är satt under förvaltarskap.
Den som hade bloggen emot medlemmar här och samarbetar med Linda är Peter Sundin i Herrljunga och är inte frisk. Han var nära självmord då han pressades att stänga bloggen emot Flasback.

Någon som ständigt återkommer är Patrik Grahn i Stensjön, medelålders förståndshandikappad som bor kvar hos sina föräldrar. Nu Proffe och Kärleken eller så är det Linda som svarar sig själv igen.

Dockwise som bannats både här och där vill vara Top poster så han sölar ut sin förvirrade dynga i egen registrerad signatur, han är Hans Allan Roger Martinsson Bataljonsvägen 8 lgh 1002 291 37 Kristianstad som inte är svår att hitta då han heter Dockwise i Facebook. Om hans förlovning stämmer är osäkert eller om han bor där han är bokförd.

Så vill ni vara outade, skriv dynga i Lindas forum om detta forum och vilka som skriver här, Linda har ingen regel om outingar så ni skriver på dom villkoren att outas där när hon vill och här när vi vill. Outingar emot hennes fiender i hennes forum tas upp av polisen som ser allvarligt på det, har Linda själv nyligen visat, så det kan bli åtal och kanske vård.

Se till att vara hövliga emot de sjuka där, om Martinson är frisk däremot är det en annan sak, ifall Linda är frisk IRL vet tydligen ingen här ännu.

Å varför i helvete behövde du förklara det där med Google i tråden för? Är du helt UFO eller? Fattar du inte att hon och hennes "kamrater" är här inne och läser??

Riktigt trist att hon fortfarande är igång med anmälningar och trams, men antar att min hypotes angående hennes borderline var korrekt. Detta tillsammans med hennes totala avsaknad av familj och vänner gör ju att Flashback blir som en sorts substitut för att hjälpa henne med någon form av social interaktion med människor. Hade alla bara varit tysta så hade vi till sist tigit ihjäl henne.
Citera
2012-04-29, 00:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karatekung90
Å varför i helvete behövde du förklara det där med Google i tråden för? Är du helt UFO eller? Fattar du inte att hon och hennes "kamrater" är här inne och läser??

Riktigt trist att hon fortfarande är igång med anmälningar och trams, men antar att min hypotes angående hennes borderline var korrekt. Detta tillsammans med hennes totala avsaknad av familj och vänner gör ju att Flashback blir som en sorts substitut för att hjälpa henne med någon form av social interaktion med människor. Hade alla bara varit tysta så hade vi till sist tigit ihjäl henne.
Hon vet det redan står det där, som är ett gammalt tips här och är nog lika bra om hon spärrar Google så får hon inga läsare. Hennes skadeverksamhet bygger på att det ska Googlas dit men inte hit. Och hon var igång med jakten när det var dött här länge.
Fungerar inte Google duger ett IP som aldrig skriver kritik där.

Det andra forumet ser mer Lila ut, när Rosa egentligen mer passande även kallas Grisfärgat för ett Grisforum.

Jag har läst på TS, en del mer här och där, men förstår inte logiken. Självklart måste en "modell" kunna utstå kritik eller får byta arbete, om skönheten faller med åldern ökar kritiken. Givetvis surnar det här forumet på en manisk som vill ta bort inkomster och verkar kaotiskt ologisk.
Det ser ut som utpressning att allt om henne ska raderas, för stängs forumet upphör inte alla här att skriva, de flyttar givetvis till ett annat eller nytt likadant. Varken det här eller Linda vill förlora pengar men hon fortsätter att jaga fast det varit dött här. Har hon lagt ner som Trollsvans i snatta.nu?

Hon menar att detta forum har hackat en blogg nyligen, ospecifik som vanligt.

Ser ut som dåligt minne också, hon har ett nätverk med datorer hemma där en verkar kallas Erik, som ni verkar ha förstått. Hon och Erik skulle ha en träff med samlag, men hon åkte på Safari istället. Ifall ena datorn parar sig med den andra, kan det komma ut en Ipad då eller 2 Ipod?

Det har fantiserats på liknande sätt förut där kan vi se, den som ev. kommer verkar försvinna lika fort så något är galet men vad.
En "Tobbe" här skrev att han varit med Linda, finns det kvar?

Nu ska någon häktas också skriver hon obegripligt som vanligt och dåren svarar som vanligt utan att fråga vad.

"Sök hjälp du är sjuk" skriver hon ofta om andra, de sjuka som behöver hjälp skriver ofta så att det är fel på nästan alla andra. Hennes kända sällskap där som håller sig kvar är en svagsint och 2 psyksjuka.

Men hon verkar mer borta nu så något bidrag kan vara ersatt med arbete. Linda som är politiskt till vänster kan säkert få arbete här http://www.pascha.de/aktuelles.htm där den tyska vänstern och feministerna tycker att kvinnor kan arbeta med respekt.

Hon vill också att fler "antagonister" ska ansluta sig till hennes härifrån, de har nog bättre alternativ.

Patrik Grahn verkar förnuftig ibland så han får Dock-o-wise på sig.
Peter Sundin i Herrljunga, som Dr. Evil i grisforumet, skriver hot igen som i sin blogg att folk här ska avlivas.

Hos Linda får alla outas men på egen risk för den som skriver, är känd eller det är på Lindas ansvar om hon låter det stå kvar.
Här får alla outas som inte är medlemmar.

Och med Linda är det tydligt så att alla som skriver sakligt här får samma namn i hennes säregna tankevärld, en fd käresta som har övergett henne tror hon, som sedan ändrar sig när det klarnar, så TS har fått minst 3 namn.
Hon gör det för att det ska raderas och hon inte tål sakliga inlägg, saklighet är inte hennes grej.
Senast redigerad av Traby 2012-04-29 kl. 01:16.
Citera
2012-04-29, 06:17
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
kan någon summera vad som händer?
Citera
2012-04-30, 07:52
Medlem
Dafuqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
Tja, det är väl det gamla vanliga. Linda ska bannlysa halva Internet och har nu även fått för sig att stänga ute allt som har med Google att göra. Hon säger ju att hon vill ju stänga ute Nord, men eftersom hennes forum blir för dött - läs: hon och hennes vänner kan inte posta anonymt - så håller hon på med sitt fjantande istället för att kräva att alla som skriver är registrerade.

Man kan undra lite vad polisen skulle säga om hennes trakasserianmälningar samtidigt som hon gång på gång aktiverar nya konton från Nord och dessutom låter dem skriva. Så värst trakasserad verkar hon uppenbarligen inte vara.

Kul förresten att det dykt upp lite fler bilder på http://bayimg.com/tag/lindapersson

Den där utan Photoshopfilter var lite intressant. Linda börjar ju bli rejält sliten och är sig inte särskilt lik de gamla bilderna som togs 2005. Rejäla påsar under ögonen, en dubbelhaka som är svår att dölja samt en massa rynkor. Stackare...
Citera
2012-04-30, 14:03
Medlem
johanness avatar
det här inlägget överlevde inte många minuter på lindas forum:
http://image.bayimg.com/eaodcaadf.jpg
Hej Linda!

Jag ser att du själv har annonser från Google, AMD, Microsoft, Whatismyipaddress.com och VK.se. Är detta betalande annonsörer, eller är dessa företag ovetande om att de "annonserar" på ditt forum?
man kan ju undra varför hon själv gör ett så stort nummer av att annonsörer (enligt henne) är ovetande om att de syns på flashback, samtidigt som hon uppenbarligen själv inte har något emot att utnyttja diverse stora företags goda anseende utan att de vet om det (ingen tror väl på allvar att google och microsoft skulle annonsera hos henne med så amatörmässiga banners?). nu får vi inte veta, eftersom hon hellre raderar misshagliga frågor än går i svaromål.

jag kanske borde tillägga att jag i grunden inte har något emot linda -- till viss del är jag faktiskt imponerad av att hon inte lägger sig trots massivt motstånd. jag vill inte frånkänna henne rätten att diskutera flashback på sitt forum. samtidigt är det inte lätt att upprätthålla sympatierna för henne när hon själv ägnar sig åt samma annonsfusk hon emellanåt anklagar flashback för att bedriva.
Citera
2012-04-30, 15:35
Medlem
johanness avatar
uppdatering: inlägget är tillbaka, eller så försvann det aldrig. det kan vara att jag gick vilse när jag letade efter det.
Citera
2012-04-30, 15:35
Medlem
Dafuqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
det här inlägget överlevde inte många minuter på lindas forum:
http://image.bayimg.com/eaodcaadf.jpg
Hej Linda!

Jag ser att du själv har annonser från Google, AMD, Microsoft, Whatismyipaddress.com och VK.se. Är detta betalande annonsörer, eller är dessa företag ovetande om att de "annonserar" på ditt forum?
man kan ju undra varför hon själv gör ett så stort nummer av att annonsörer (enligt henne) är ovetande om att de syns på flashback, samtidigt som hon uppenbarligen själv inte har något emot att utnyttja diverse stora företags goda anseende utan att de vet om det (ingen tror väl på allvar att google och microsoft skulle annonsera hos henne med så amatörmässiga banners?). nu får vi inte veta, eftersom hon hellre raderar misshagliga frågor än går i svaromål.

jag kanske borde tillägga att jag i grunden inte har något emot linda -- till viss del är jag faktiskt imponerad av att hon inte lägger sig trots massivt motstånd. jag vill inte frånkänna henne rätten att diskutera flashback på sitt forum. samtidigt är det inte lätt att upprätthålla sympatierna för henne när hon själv ägnar sig åt samma annonsfusk hon emellanåt anklagar flashback för att bedriva.
Fast att Linda har en brutal dubbelmoral lär väl ingen ha missat? Allt det hon anklagar Flashback för gör hon ju sig själv skyldig till. Hon hänger ut personuppgifter: Nords passfoto och kompletta personnummer la hon ut, och även Flashbacks annonssäljare har hängts ut - Skärmdumpar finns sparade.

Hon har annonsörer som absolut inte vill bli förnippade med henne - Skärmdump finns sparad

Hon ljuger och anklagar folk för ganska så allvarliga brott - Skärmdump finns sparad.

Hon låter Thomas Nord inte bara vara medlem utan även skriva helt fritt trots att hon till Polisen gråter om hur pass trakasserad hon är - Skärmdumpar finns sparade.

Det är helt enkelt väldigt svårt att känna sympati för en sådan människa.
Citera
2012-05-01, 00:36
Bannlyst
för 2 år sedan var jag i kalmar,och hälsade på vänner.det var fredag el.lördag,,vi hade förfest i en förort,sedan åkte vi taxi till centrum,,där bar hoppade vi lite tills vakterna på samtliga ställen insåg att vi spexade och gjorde narr av dom,,dessa missförstådda ,våldsälskande,efterblivna cp-barn,insåg att vi inte gav dom någon som helst respekt,,dom bestämde ju vilka som fick komma in,,(dörrsluskarna har storstadskomplex),,VI sa Kalmar är ingen storstad,,denna håla är ett rövhål,,denna juvliga sommarnatt ville ingen sitta inne på ett skitigt "böghak",,hela torget var fullt av folk,,jag köppte en varmkorv m, bröd. .då utbröt tumult bakom mej 2 tjejer hoppade på en kille,slog spottade och sparkade på den stackars killen,,skällde ut honom efter noter,,rättrådig som man är ville man sära på och undvika misshandel,killen blev glad men den ena tjejen,började attackera mig,,hon var mycket söt ,men väldigt liten,,hon bad om mitt namn och sa att hon skulle förstöra mitt liv,,enligt henne var jag allt negativt som man kan vara,,ALLT,,hon skulle försöra mitt liv fullständigt,bara jag sa vem jag var,,jag var nog nykter och förståndig,höll käft och gick där ifrån,,har förstått att detta var "den berömda lina persson",har också kollat hennes hemsida,,det är hon ,,ovanligt snygg, men helt jävla cp...efter att följt tråden inser jag att hon är ett hot mot samhället,,hon är inte intelligent eller smart,bara datakunnig,sexig,kåt,exibitionist,och fram fusig...detta sliddjur säljer mer än bara vänskap,har inget arbete,ingen officiell inkomst,,lever lyxliv utan inkomst,,luktar svart jobb"" eller suga & knulla jobb,,städhjälp, hemtjänst eller nått,,va tar hon för en natt,,??,alla sliddjur är lika, varför pröjsa för att honan är från sverige,?(Kalmar),,hon är född cp,och förståndshandikappad,efterbliven och mindre VÄRD ÄN ANDRA TJEJER.som är över 1.55 m.
Citera
2012-05-01, 14:29
Medlem
colabulles avatar
Vet inet om detta tagits upp tidigare men verkar som att det snackas om 2 L.P en gammal som är runt 45-50 en ung som är runt 20-28, ELLER är det så att folk postat fel uppgifter om "denna kvinnliga SAK" ?
Citera
2012-05-02, 11:46
Medlem
Dafuqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Vet inet om detta tagits upp tidigare men verkar som att det snackas om 2 L.P en gammal som är runt 45-50 en ung som är runt 20-28, ELLER är det så att folk postat fel uppgifter om "denna kvinnliga SAK" ?
Hon är 35 år gammal - du hittar hennes personuppgifter på http://bayimg.com/tag/lindapersson - så om du läst något om någon som är under 30 eller över 40 så är det någon helt annan.

Förresten, undrar om någon blir lurad av att Linda skriver i andras namn. Man behöver ju knappast kolla post-IP'n för att se att Råttan är Linda och att hon i sin Mailbomba annonsörerna-tråd inte bara säger att hon själv är duktig, utan även tackar sig själv för komplimangen. Om någon sen berättar hur sjukt allt är så vet man också att det är Linda.

Och där har vi huvudanledningen till att hon inte stänger forumet för icke-registrerade. Hade hon så desperat velat stänga ute Nord så hade det lätt kunnat åstadkommas - kolla bara hur ofta hon skriver 'Hej T.N' på sitt forum utan att användaren hon så slugt avslöjat stängs av.

Jag är uppriktigt nyfiken på vad polisen skulle säga om de fick veta att hon på daglig basis låter Nord posta på hennes forum utan att göra något för att förhindra hans trakasserier - det viktiga verkar vara att visa sig slug genom att överlista någon som aldrig ansträngt sig för att vara hemlig.
Citera
2012-05-02, 13:55
Medlem
Anonymvillvaradets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare

Om du letar efter en förklaring till varför hon beter sig så finns det ett antal, de pendlar mellan att hon är socialt isolerad och känner sig värdelös (1, 2) till borderline.

I vilket fall är hon tragisk.
Citera
2012-05-02, 14:11
Medlem
Dafuqs avatar
Nu har Linda försökt ge sken av att Nord inte är välkommen och att hon stoppat honom - annars kommer ju polisen att inse att hon ljuger - och vips dyker han upp. Det var inte svårare än att skifta till Telenor.

http://bayimg.com/lAOmBaADF
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in