2012-05-02, 23:57
Medlem
drdracula141s avatar
Linda är en person som vill inskränka oss rätten till landets grundlag, Jag tror inte ens att Linda känner till dom fem grundlagarna i 2kap 1a paragrafen vilket är Yttrandefrihet,Informationsfrihet,Mötesfrihet,Före ningsfrihet,Religionsfrihet. Flashback är en del ut av Sveriges grundlagar men diktatorn Lp vill inskränka oss den rätten att vi ska få tänka hur vi villa och yttra oss hur vi vill. Samt mötesfriheten där vi på flashback i många syften skapar nya kontakter samt demonstrerar i olika trådar. Och Flashback har en religionsfrihet där vi användare har rätt att tro på vad vi vill.
Nu när lp bryter även mot Europakonventiaionen artikel 5.1 där Envar har rätt till frihet och säkerhet. Så anser jag att Linda person har även gjort sig skyldig till brott mot pul lagen på sitt forum så bör hon med största sannolikhet kunnas envarsgripas för brott mot grundlagen. Linda bryr sig inte heller om Obejtivetsprincipen där man ska Beaktas allas likhet inför lagen samt iaktta saklighet samt opartiskhet i sitt forum.
Jag vill hävda att Linda har gjort sig skyldig till följande brott. Vilket vi kan använda oss mot henne.
1. Brott mot Pul-lagen. Fullbordat brott. Hon har även gjort sig skyldig till anstiftan till andra brott samt medhjälp till detta brott.

brb 5:3 Förolämpning
Den som smädar annan genom kränkande tillmälen eller beskyllning eller genom annat skymfligt beteende mot honom döms till just det böter.

Linda har gjort sig skyldig till brb 14:2 Urkundsförfalskning
Den som genom att skriva verklig eller diktad personsnamn
Hon har även gjort sig skyldig till Brb 16:9 Olaga diskiminering
Brb 4:4Olaga Tvång
brb 4:5 Olaga hot
Brb 4:7 Ofredande

Brb 17:10 Övergrepp i rättsak.
Brbr 9:1 Bedrägeri

Fullbordan till dessa brott? Ja
Förberedelse till dessa brott? Ja
Detta är en del av dom punkter som Lp har gjort sig skyldig till.
Senast redigerad av drdracula141 2012-05-03 kl. 00:05.
Citera
2012-05-03, 03:19
Medlem
JamesAvengers avatar
Tror hon fortfarande att jag är någon som jag inte är, som bor nånstans där jag inte bor? såg på google att hon även tror att jag är fler!?
Läste nu på mailen att hon hade skickat nått helt random om en jävla flakmoppe?!?
börjar det gå överstyr i skallen på henne eller vad händer?

Hej igen föressten, det var länge sen men jag har haft..ehm.. lite privata åtaganden att ta itu med

Ja jag håller med ovan skribent i det mesta i dennes inlägg, något nytt av vikt som tillkommit?
Citera
2012-05-03, 08:36
Medlem
MrMjoelkes avatar
Otroligt underhållande människa detta!

Kommer ihåg att allt startade med att en tråd om hennes misslyckade fotomodellsbilder kom upp här på Fb? Men det var en 3,4 år sedan kanske.
Att det bodde en psykskjuk rättshaverist i den blekfeta kossan visste jag inte, men det var ju väldigt roliga nyheter.
En extra eloge till henne som verkar kunnat luska fram pers-nr, foton osv på Fb-moderatorer, man är inte helt anonym på Fb ändå?
Kul att följa detta, en ny Beckroth i vardande?
Citera
2012-05-03, 11:30
Medlem
Tycker det verkar som att Linda mest ägnar sig åt gissningar och spekulationer.
Däremot kan man förvånas över att hon får fortsätta ostört trots outad identitet och adress.

Citat:
Ursprungligen postat av MrMjoelke
En extra eloge till henne som verkar kunnat luska fram pers-nr, foton osv på Fb-moderatorer, man är inte helt anonym på Fb ändå?

Njae, inte så imponerande. Uppgifterna är utlagda sedan tidigare.
http://computersweden.idg.se/2.2683/1.122293
Informationen ligger fortfarande lite här och var på nätet att beskåda för den som orkar lägga en minut på att googla.
Citera
2012-05-03, 12:17
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesAvenger
Tror hon fortfarande att jag är någon som jag inte är, som bor nånstans där jag inte bor? såg på google att hon även tror att jag är fler!?
Läste nu på mailen att hon hade skickat nått helt random om en jävla flakmoppe?!?
börjar det gå överstyr i skallen på henne eller vad händer?

Hej igen föressten, det var länge sen men jag har haft..ehm.. lite privata åtaganden att ta itu med

Ja jag håller med ovan skribent i det mesta i dennes inlägg, något nytt av vikt som tillkommit?
Nu anklagar Lp och Docken mig för att leka polis. Jag är inte påtänd men polis nja nära nog är det.
Citera
2012-05-03, 13:55
Medlem
Någon annan än jag som gläds åt att det blir svårare och svårare att läsa i Lindas forum? Ju flera som bannas desto mindre antal människor kan läsa hennes åsikter.
Citera
2012-05-03, 14:00
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaK83
Någon annan än jag som gläds åt att det blir svårare och svårare att läsa i Lindas forum? Ju flera som bannas desto mindre antal människor kan läsa hennes åsikter.
Hehe Hon undrar nu hur min snopp ser ut längre än Lp kan ana.
Lp ja vill inte visa dig min penis.
Citera
2012-05-03, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dafuq
BBW-sidor finns det ju gott om på nätet så visst finns det många som tycker hon är perfekt, men i Lindas fall är det inte hennes utseende som är problemet, utan hennes motbjudande psyke. Kroppen kan hon nog får rätt på med bra kost, sömn och motion, men de psykiska sjukdomarna reder hon inte ut på egen hand.
Vem hjälper henne med dessa psykiska symptom, går hon i terapi? Hon låter paranoid och schizofren, hoppas hon inte blir inlagd.
Citera
2012-05-03, 16:52
Medlem
MrMjoelkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeachParty
Tycker det verkar som att Linda mest ägnar sig åt gissningar och spekulationer.
Däremot kan man förvånas över att hon får fortsätta ostört trots outad identitet och adress.

Njae, inte så imponerande. Uppgifterna är utlagda sedan tidigare.
http://computersweden.idg.se/2.2683/1.122293
Informationen ligger fortfarande lite här och var på nätet att beskåda för den som orkar lägga en minut på att googla.

Det var lite fiske från min sida där. Men iaf, tack för länken den var intressant!

Säljer hon sig nu?
Citera
2012-05-03, 19:35
Medlem
Flera av er har helt rätt. Det finns väldigt effektiva metoder att stänga ute folk som Thomas Nord från hennes forum och även alla andra "troll". Det är väl helt enkelt så att hon är beroende av uppmärksamheten från Thomas Nord och även kanske oss. För några månader sedan stängde hon sitt forum under några dagar, mera än så klarade hon inte av.

Jag tror att allt är ett spel för Linda. Hon gillar att skriva att hon anmält olika troll och hon älskar att försöka provocera genom att trakassera Flashbacks annonsörer helt öppet. Hon vill ju knappast att någon skall läsa hennes åsikter, hon bannar ju nästan varenda besökare från sitt forum.

Dessutom verkar hon övergå mer och mer till personangrepp och sexuella trakasserier. Jag har sett många trådar om Flashback-medlemmars korta snoppar och hur hon tror deras sexliv ser ut. Detta kommer ju dessutom från någon som kallar poliser för bästa vänner och tror på "lag och ordning".

Dessutom har hon sagt att hon inte trakasserar eller begår några brott utan att det är vi som gör det. Sedan några trådar längre ner så påstår hon att vi alla runkar till Slitz. Hur tänker människan? Har hon någon hjärna överhuvudtaget?
Citera
2012-05-05, 22:41
Medlem
Dafuqs avatar
Det är lite tragiskt att Linda startar en tråd med rubriken 'Linda är fin', ger sig själv komplimanger, uppmanar sig själv att ignorera idioterna på Flashback, och sen får medhåll från Dockwise. Att posta via Kalmar NDC hjälper inte för att gömma sig om det ändå finns folk som ser allt hon skriver, oavsett hur och var.

(Och Linda, jag har aldrig ens varit inom tio mil från Askersund, men om du vill fortsätta göra bort dig så bjuder jag på det. )
Citera
2012-05-06, 15:46
Bannlyst
Själv anser jag Linda Persson vara den sexigaste och finaste modellen vi har i Sverige idag, finns ingen som har det utseendet som hon har och inte kroppen heller för den delen. Det är inte många modeller som är i hennes ålder som inte ser tillgjorda och opererade ut. De flesta ser ut som avmagrade benrangel, men när jag såg Lindas bilder så tänkte jag om angående detta, hon är helt perfekt utformad i sin kropp och ansikte. Det är inte ofta man får se modeller som inte ser tillgjorda ut, åtminstone inte i hennes ålder.

Det finns inga alls motiv och rättfärdigande att vissa av er besudlar hennes rykte, ni som gör detta är antagligen avundsjuka eftersom ni själva inte kan mäta er med henne. Tänk er själva om ni befann er i en liknande situation som Linda med skvallertrådar om er med nästan bara negativ kritik, det är psykisk mobbning och det borde inte vara tillåtet på Flashback. Kan ni inte skriva något positivt istället om Linda än erat ältande av samma negativa saker hela tiden? Det är inte precis vackert att sjunka till en sådan låg nivå och prata dåligt om en annan person, så som det ser ut på denna tråd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in