Någon som verkligen inte gillar LP. För min del är det enda jag bryr mig om ifall hon mejlar annonsörer inget annat.
Ja jo jag gillar inte heller kärringen men det känns ju lite som det inte går o göra så mkt mer än att vänta och se om det blir nått av anmälningarna osv.
Jag tog ej bort den. En misstanke jag har är att mitt konto där blev "hackad" och någon (troligtvis Linda) tog bort bloggen. Jag har de senaste två dagarna försökt fått tillbaka bloggen men det har inte visat sig vara möjligt. Så nu funderar jag på att hitta annat ställe att ha bloggen på eller helt enkelt ge upp denna idé. Lutar åt det sistnämnda.
Annars kan ju Häxan Surtant också bara ha spammat Wordpress abuseavdelning med klagomål. det vore väl inte första gången hon har skrikit/klagat tills hon får som hon vill. Iom att bloggen var på svenska kan hon ju ljuga ihop att den handlar om vad som helst och i alla fall få den "suspended" eller liknande. Vore väl knappast första gången hon fabricerar fakta...
Tack vare Flashback så blev en person spårad och häktad som planerade mord på barn. Om det inte vore för Flashback och att någon spårade mördaren så skulle minst ett barn troligtvis ha dött. Nu klagar Linda på att Flashback räddat ett liv. Kanske ville hon se barn dödas? Ja, på det rosa forumet är där dårarna samlas verkar det som!
Linda, när ska du inse att jag inte bluffar? Ja, du har bytt IP-adress ett kort tag - 82.197.xxx.205 - men nu är du tillbaks till ditt vanliga igen. Sen har du i och för sig postat 3849 inlägg från andra IP'n inom samma C-nät, så det är mer 31.210.x.x som är undantaget.
Tack vare Flashback så blev en person spårad och häktad som planerade mord på barn. Om det inte vore för Flashback och att någon spårade mördaren så skulle minst ett barn troligtvis ha dött. Nu klagar Linda på att Flashback räddat ett liv. Kanske ville hon se barn dödas? Ja, på det rosa forumet är där dårarna samlas verkar det som!
Linda fortsätter att hävda att annonser försvinner. Dock vet hon fortfarande inte hur annonsering på internet fungerar. Det funkar ju inte på likadant sätt som i din nyhetstidning, det vill säga att en annons i tidningen från i somras fortfarande finns kvar i samma gamla tidnings-exemplar. På en webbplats som Flashback så läggs det till och tas bort annonser hela tiden, speciellt vid månadsskiften. Ingen annonskampanj varar för evigt. Dock är det väl en seger för Linda då några av Flashbacks annonskampanjer avslutades enligt avtal, men dock en förlust för henne då Flashback fått nya annonser.
Jag antecknade alla annonser jag såg från startsidan till och med bläddringen av denna tråd.
Som sagt envisas Linda med att tro att hennes kampanj mot Flashback fortfarande fungerar. Dock är denna lögn åter igen avslöjad! Jag kan också gissa på att vi kommer få se nya annonser på Flashback inom några veckor!
Nu blir jag säkert anmäld igen och Linda kan casha in ytterligare några tusen från Brottsoffermyndigheten. Det bjuder jag på, som plåster på såren för Lindas bittra förlust