Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-01, 18:02
  #397
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Haha, det kommer jag t.om ihåg om det var när ni dödade mig.
Minns att man vart lite överkaxig när jag såg er springa runt i PoH och vänta på mitt team skulle komma dit, så jag följde efter er för att kika vart ni vägen, blev trappad emot berget vid gs-fieldet utav er och det avslutades med en fin UE utav Rivenn(?) och jag hann inte heala mig många ggr.

Eller när jag blev nerlurad i GS-hålet utav någon knight, där det inte bara var en gs.? Fyfan vad arg jag var då.
Ja, det var då spelet var som roligast.

Var du en utav bröderna V eller D? Minns inte riktigt vem som var leadern då.


Haha good old times. Nej jag var Rash'nor och lirade även på Oen. Tror Konda tog över som leader efter ett tag. Tror jag losade prem eller något i den stilen.
Citera
2012-03-01, 19:54
  #398
Medlem
Första online spelet jag spelade. Och vad jag en testar för annat online spel, fallar jag alltid tillbaka till Tibia.

Efterssom CipSoft nu själva har förstört sitt spel, spelar jag OT's. Och den absolut ultimata har kommit upp nu. Otn med clienten och känslan som man fick när man började, på 7.4. Mastercores tar verkligen tillbaka barndoms minerna när man satt o lira och fick internet kick så fort telefonen ringde.

Det var tider det. Tog en minst 2 veckor att klara av rookgaard, och man fick kämpa lite för att bli bättre
Citera
2012-03-01, 21:48
  #399
Medlem
frellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngrak86
Haha good old times. Nej jag var Rash'nor och lirade även på Oen. Tror Konda tog över som leader efter ett tag. Tror jag losade prem eller något i den stilen.
Haha rash'nor kommer man ju ihåg. Har för mig att du var rätt kaxig haha! Jag hette tasch-inco. Var bara runt level 40 men hängde mycket med atnaz och grabbarna. Hade också galanas första GS en gång i tiden.
Citera
2012-03-02, 00:02
  #400
Medlem
Schlaktarnns avatar
Några old school LUNARA spelare? Är en gammal spelare som va med och gjorde LOA på fall. Fyfan vilka minnen man har.
Saknar de något enorm, känslan innan ett krig eller när man skulle sneaka någon va helt otrolig. Aldrig fått någon liknande känsla
Citera
2012-03-02, 02:25
  #401
Medlem
Fel
Citera
2012-03-02, 19:16
  #402
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngrak86
Haha good old times. Nej jag var Rash'nor och lirade även på Oen. Tror Konda tog över som leader efter ett tag. Tror jag losade prem eller något i den stilen.

Oen och Konda lirade ju hela tiden, sen om det var olika ägare på dom vet jag inte. Fast det var ju många som hade många ägare på den tiden, märkte jag i efterhand.

Haha, hittade ett screenshot på dig.
http://i42.tinypic.com/16j6gl.jpg
Svenskar mot polacker, rena rasistkriget.

Citat:
Ursprungligen postat av frelli
Haha rash'nor kommer man ju ihåg. Har för mig att du var rätt kaxig haha! Jag hette tasch-inco. Var bara runt level 40 men hängde mycket med atnaz och grabbarna. Hade också galanas första GS en gång i tiden.

Känner igen ditt namn också, hade du något med Beggar'Inco att göra?
Citera
2012-03-02, 19:43
  #403
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amoaz
Efterssom CipSoft nu själva har förstört sitt spel, spelar jag OT's. Och den absolut ultimata har kommit upp nu. Otn med clienten och känslan som man fick när man började, på 7.4. Mastercores tar verkligen tillbaka barndoms minerna när man satt o lira och fick internet kick så fort telefonen ringde.
vafan hade du modem 2004 eller?
Citera
2012-03-02, 19:48
  #404
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Nova, 2001~ en hel server knäböjde till våra krav, vi som till stor del bär ansvaret för skullsystemet, automatic ban och så vidare.
hahaha när ni lägger fram det sådär

ni vet statyerna som ligger på baksidan av quentins temple som blockar access till taket? de finns där ENDAST för att jag upptäckte att man kunde macroträna där HELT safe om man blockade av med chests, för ingen kunde se dig öht. inte ens gms kunde göra något, för dom kan ju bara tpa till dig om dom har ditt namn? så efter typ 2 veckors konstant tränande kommer god steve + 2 gms upp och raidar hela partyt. dock var jag nere med maincharsen och köpte mat så det var bara våra macrodruider som blev bannade

drygt 2 veckor senare kom en patch med 2 angel statues som blockar access till taket, så jävla bäst
Citera
2012-03-02, 20:12
  #405
Medlem
miness avatar
fan det är ju ändå lite folk här som verkar ha koll på läget, jag var känd som Jemme förr i tiden, kanske någon man känner som postar här?
Citera
2012-03-02, 20:17
  #406
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fireside
Hade äran att lira med er gimo killar på inferna. Kul att backstabba LaH som levde på gammal fame. Sjukt överskattade krigare från antica.
haha, jag backstabbade lah redan dag 5 på inferna (jag + martin lane + micke (kommer fan ihåg vad han hette ingame, på någon server) + en rl polare) vi blev dock abuse bannade av GMsen i lah efter typ 3 timmars krig, dom hade inte haft en chans, vi var typ alla lvl 35+ på hela servern

gillar dock att kai hansen postade våra "misstänkta" online tider på forumet. enligt honom hade jag 23 timmar online per dygn de första 5 dagarna
Citera
2012-03-02, 22:10
  #407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mines
haha, jag backstabbade lah redan dag 5 på inferna (jag + martin lane + micke (kommer fan ihåg vad han hette ingame, på någon server) + en rl polare) vi blev dock abuse bannade av GMsen i lah efter typ 3 timmars krig, dom hade inte haft en chans, vi var typ alla lvl 35+ på hela servern

gillar dock att kai hansen postade våra "misstänkta" online tider på forumet. enligt honom hade jag 23 timmar online per dygn de första 5 dagarna

Kommer ihåg någon Jemme som pkade runt. Du hade väl även Alex från clockwork orange som avatar på tibia.de? Som jag kommer ihåg så joinade vi lah runt en vecka in för vi kunde inte levla utan att vara med dom så vi beslöt oss att gå med, PGa upp och sen backstabba och ta över servern. Lättaste motståndet ever. Antica "old schools" är nog de sämsta jag spelat mot och de levde (lever) bara på sitt rykte och förflutna.
Citera
2012-03-03, 00:41
  #408
Medlem
frellis avatar
[QUOTE ]
Känner igen ditt namn också, hade du något med Beggar'Inco att göra?[/quote]
Aa vi var rl's. Blev dock osams efter ett tag och hade inte mycket med varandra att göra en bit in på galana-tiden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback