Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-04-07, 19:59
  #1
Medlem
Var avtjänar Therese Rojos mördare T*ve Lin* sitt straff?

Hon blev dömd till ungdomsvård, det innebär väl att SIS har ansvaret, någon som vet vilken instutition hon sitter på?
2010-04-09, 10:52
  #2
Medlem
hon borde väl sitta på huddinge rättspsyk...avdelning 110-111....(ungdomsavdeln.)

hoppas ni tycker att hämnd e rätta boten.....

haft vänner som suttit LVU i många år.... det e skitjobbigt att vara utan sin familj när man e ung....

brottet de gjorde mot Therese Rojo var hemskt..... men nån gång lär man gå vidare...

till er som kände Therese Rojo vill jag bara lämna mina djupaste sympatier...men tänk på att hämnden inte e så ljuv då den "äter upp er me.....

ta hand om varann istället för att hata de som gjorde detta hemska brott....

mvh.T
2010-04-30, 19:36
  #3
Medlem
Det var väl inte Tove som hade utfört mordet? Det var väl den där killen? Vad hette han, och vart sitter han?
2010-04-30, 19:47
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarhead
Det var väl inte Tove som hade utfört mordet? Det var väl den där killen? Vad hette han, och vart sitter han?

Tim hetter han visst..... du kan nog säkert hitta me info i denna tråd.

https://www.flashback.org/t932561p979

mvh.T
2010-04-30, 19:53
  #5
Medlem
Pushtigbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sx-pojken
eller stort hjärta....

mvh.T

Jag ger inte mycket för ditt "stora hjärta"...
Mordet på Therese var planerat och orkestrerat av Tove.

Mordet var både kallblodigt och sadistiskt och visar samtidigt på riktigt grova och sociopatiska människodrag hos Tove och Tim. Jag hade vart helnöjd om ingen utav de någonsin släpptes ut igen...
2010-04-30, 21:02
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushtigban
Jag ger inte mycket för ditt "stora hjärta"...
Mordet på Therese var planerat och orkestrerat av Tove.

Mordet var både kallblodigt och sadistiskt och visar samtidigt på riktigt grova och sociopatiska människodrag hos Tove och Tim. Jag hade vart helnöjd om ingen utav de någonsin släpptes ut igen...

du kan ju inte vara riktigt funtad..... jag la ut minnesfilmer för den goda sakens skull....

tror du på nåt vis att jag stödjer mordet på Therese???????

man kan inte få mera än 4 års LVU....fast det kanske du redan vet.....

mvh.T
2010-04-30, 21:54
  #7
Medlem
Pushtigbans avatar
Jag var inte medveten att om att kunde läka såren ifrån att ha förlorat sitt barn genom att lägga upp "minnesvideos" på youtube. Men tack för att uppmärksammade mig om det. Therese föräldrar uppskattar det säkert...
2010-05-01, 17:28
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushtigban
Jag var inte medveten att om att kunde läka såren ifrån att ha förlorat sitt barn genom att lägga upp "minnesvideos" på youtube. Men tack för att uppmärksammade mig om det. Therese föräldrar uppskattar det säkert...


om hennes föräldrar vill kunna läka såren så sitter de nog inte här på FB o kollar vad folk skriver om mordet....

fast du kanske hellre vill att vi glömmer bort Therese Rojo Johansson helt??????

man kan ju undra hur gammal du e igentligen....

det som hände therese e fan hemskt... men hon ska inte glömmas bort för det...

mvh.T
2010-06-01, 02:17
  #9
Medlem
minkks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sx-pojken
du kan ju inte vara riktigt funtad..... jag la ut minnesfilmer för den goda sakens skull....

tror du på nåt vis att jag stödjer mordet på Therese???????

man kan inte få mera än 4 års LVU....fast det kanske du redan vet.....

mvh.T

Du menar LSU (sluten ungdomsvård) LVU kan du ha från att du är i princip 1, tills du är 21......

Tim Vrågård Sitter på Sundbo Ungdomshem, Avdelning Persbo.....
2011-10-04, 21:36
  #10
Medlem
Lyckes avatar
Vart är Tim och Tove idag? Är det ngn som vet??
2011-11-05, 02:18
  #11
Medlem
Tove är ute nu
2011-11-16, 17:59
  #12
Medlem
Spliff-Morgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sx-pojken
Tim hetter han visst..... du kan nog säkert hitta me info i denna tråd.

https://www.flashback.org/t932561p979

mvh.T
Han spenderar/spenderade (?) sina dagar bakom lås o bom, på Sundbo ungdomshem...
Var påväg dit för ett betydligt lindrigare brott o straff, när jag fick nys om det...
Om inte psycho-bruttan åkte in på psyket, så är jag rätt säker på att hon besökte Vemyra... Då det är det enda SiS-hemmet för flickor som har LSU-platser...
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback