2011-06-21, 18:20
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spida-man
Är det helt otroligt att thailändare och svenskar kan bli kära i varandra? Många svenskar spenderar sin semester i thailand, det är väl inte särskilt märkligt att man träffar en framtida fru under semestern?

Det saknas inte exempel på svenska kvinnor som dragit hit semesterflirtar så nog händer det. Fråga er varför svenska män misstänkliggörs men inte svenska kvinnor?
Citera
2011-06-21, 18:28
Medlem
Sightnesss avatar
Svenska kvinnor i USA, horor?

Ni som direkt skriker "hora" inombords(-ja bara inombords, för du är ju svennebanan, eller hur...) direkt när ni ser en thailändsk kvinna, borde spendera lite tid i östra Asien. Speciellt utanför turistfällorna som besöktes under dina två veckors semester på random kustremsa.

Kolla upp vad ålder innebär, i tex Thailand...
Citera
2011-06-21, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SonyB
Ursäkta, men du kan inte ha varit i Thailand? I alla fall inte utanför turistorterna!

Tillverkningsindustrin sysselsätter de flesta. Turistindustrin är betydligt mindre.

För femton år sedan räknades 4 av 10 thailändare som fattiga, idag är det 1 av 10, Bangkok har betydligt fler miljonärer än Stockholm och du kan köpa äkta märkeskläder i ganska små städer numera. BNP per capita i Thailand är högre än i Serbien och jämförbar med Turkiets. Så djävla fattigt är det med andra ord inte.

Att kvinnor väljer män efter tjocklek på plånboken är inget nytt. Så har det alltid varit.

De thailändskor jag känner i Sverige är duktiga, ibland välutbildade, och måna om att göra rätt för sig. Och framför allt: de hänger inte på socialen och låter sig bli försörjda. Deras män är vanliga knegare eller småföretagare.
Med åren har jag lärt mig en sak: Döm inte andras kärlek! Recensera inte andras förhållanden. Och därför blir jag så jävla trött på såna här trådar.

Håller med fullständigt !
Det märks att dom flesta som skriver här inte har varit i Thailand. Återigen massa utav fördomar.
Vi är många som har varit gifta med en svensk tjej och och fullständigt tröttnat på den överdrivna feminismen/jämlikheten. Låt en kvinna vara kvinnlig....låt en man vara manlig.....så får det inte vara i dagens sverige.
När en svensk kvinna gift sig och fått sina barn så är det allmänt ok att man kan sluta att ta hand om sig, bli fet mm.
Observera att idag är det vanligare att en 35-årig kille gifter sig med en jämnårig Thailändska, än att en 65-åring gifter sig med en 25-årig thailändska.
Samtidgt förstår jag alla okunniga fördomsfulla skrivare här, okunskap om religon/kulturskillnader är stor här.... inte många med studieskulder....
Citera
2011-06-21, 19:20
Bannlyst
Dom flesta thaifruarna är nog "lyxhoror"
Citera
2011-06-21, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlightDay

Och vad har du för belägg för det?
Citera
2011-06-21, 20:40
Medlem
Shwantzs avatar
...thailändskor ser nästan alla ut som små tonårspojkar med bröst och små gristrynen, jag föraktar dem som reser dit.....jävla fantasilösa flockdjur. (Bara döda fiskar flyter med strömmen) Att ta hit en "katoy" borde vara strängt förbjudet.
Citera
2011-06-21, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tomcat_Thai
Och vad har du för belägg för det?

Haha tog du illa upp tomcat_thai?

Vad tror du en liten thaidam ser i en tysk blekfet 60 årig gubbe med ölmage? Jo det kan jag tala om för dig, pengar. Cash is king som det heter
Citera
2011-06-21, 22:06
Medlem
tryffs avatar
Jag har frågat en vän som bor i thailand och är engagerad i thaiföreningar här i sverige.
han gissade att 75% av fruarna har en bakgrund i prostitution.
det innebär inte att de är horor idag.....bara att de var fattiga
Citera
2011-06-21, 22:53
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlightDay

Någon enstaka men mest troligt ingen är "lyxhora" som kommer hit till Sverige, varför ? Jo för att dom är mycket kräsnare , dom är inte helt bakom flötet , om du tror dom på fullaste allvar vill komma till Sverige till någon medelsklass gris för att läsa på Sfi , slita för svinet och sedan knega så har du väldigt fel.
Dom vill varken jobba eller studera utan bara få en massa pengar och stanna i Thailand och det är just vad dom får, för det finns gott om rika farangs som inte bryr sig om att någon thaibrud tar deras pengar bara dom får leva gott sina sista år i Thailand. Och jag klandrar dom inte , det angår inte ens mig.

Dom som kommer till Sverige är för det mesta bottenskrapet
Senast redigerad av ramsay 2011-06-21 kl. 22:55.
Citera
2011-06-21, 23:03
Medlem
kuntakinte55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Hindenburg
Det saknas inte exempel på svenska kvinnor som dragit hit semesterflirtar så nog händer det. Fråga er varför svenska män misstänkliggörs men inte svenska kvinnor?
Jag misstänkliggör äldre svenska kvinnor som hämtar fattiga unga negrer från afrikanska länder med AIDS-epidemier i syfte att utnyttja dem sexuellt.
Citera
2011-06-21, 23:11
Medlem
Sju-sovarens avatar
Det är horor. Otroligt fula korta feta människor med smala töntar till män. Man ser fler och fler av dessa. Dra till Thailand, köpa en hora, prata om framtiden, ta hit henne, pippa den översminkta äcklet.
Citera
2011-06-22, 00:15
Medlem
rooompahs avatar
Ser sådana par dagligen då jag jobbar inom cafébranchen.

De thailändska fruarna kan ingen svenska alls (knappt ungarna heller) och kommunikationen mellan mannen och frun är i princip obegriplig. Så det känna mer som att gubbarna "köper" hem dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in