2005-10-23, 23:04
Medlem
Stålfarfars avatar
"Två timmar", fredagsunderhållning från Malmö med Jesper Aspegren och Gunnar Bernstrup i slutet av 80-talet.
Citera
2005-10-24, 00:22
Medlem
Ett program jag gillade var Röda tråden med Pekka Heino.

Jobbigaste och sämsta programmet som jag VILL glömma är Det kommer mera med Martin Timell + nån till. Den jingeln sitter ju som berg i minnet och poppar upp när man minst anar det.
Citera
2005-10-24, 02:12
Medlem
Var inte Leif Boork med i pep talk?
Citera
2005-10-24, 02:31
Medlem
johnlennons avatar
Notknäckarna med Carl-Uno Sjöblom var ju en höjdare!
Not!!!
Citera
2005-10-24, 02:41
Medlem
Försökte googla lite efter "Förlåt mig", men jag hittade inget vettigt. Det var hur som helst plågsamt med vissa inslag av ofrivillig humor när det gick.
Citera
2005-10-24, 09:11
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norma Jean Bell
Försökte googla lite efter "Förlåt mig", men jag hittade inget vettigt. Det var hur som helst plågsamt med vissa inslag av ofrivillig humor när det gick.

Agneta Askelöf var programledare för förlåt mig

Pekka Heino hade ett annat frågeprogram, någon som minns vad det hette. Får kolla på wikipedia annars
Citera
2005-10-24, 10:12
Medlem
TEOs avatar
Nattsudd fanns väl ett program som hette. Kommer inte ihåg vad de två snubbarna som var med heter. Men de satt framför ett bord fullt med sprit och rökte och drack konstant. Mycket underhållande eftersom de hade en massa "dumma" sketcher med.
Citera
2005-10-24, 10:21
Medlem
SamBams avatar
Kommer ni ihåg Mr Merlin?
satt som fastklistrad varje gång den kom...
Nostalgi

http://timstvshowcase.com/merlin.html
Citera
2005-10-24, 10:26
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Nattsudd fanns väl ett program som hette. Kommer inte ihåg vad de två snubbarna som var med heter. Men de satt framför ett bord fullt med sprit och rökte och drack konstant. Mycket underhållande eftersom de hade en massa "dumma" sketcher med.

Svante Grundberg och Björn Wallde ledde nattsudd. Ett sånt program skulle funka än i dag

Mr. Merlin var riktigt mysigt
Citera
2005-10-24, 16:29
Medlem
redbull72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
http://thepiratebay.org/search.php?q=american+hero&video=on

http://www.imdb.com/title/tt0081871/

Minns inte serien men här kommer lite info

Tackar! på med mysoverallen o fram med festis i dom där trekantiga oranga eller gröna tetrorna o en meter popcorn - påse så blire åttitalsafton!

Ett program man fortfarande drömmer mardrömmar om är "två o en flygel" med bernt egerblad, speciellt om paret dominique är med o jazzar! HUVALIGEN va hemskt!
Citera
2005-10-24, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanalje
"Hur är det med par?"

INGENTING ATT HA

TV-Piraterna
Citera
2005-10-24, 17:34
Medlem
erikbes avatar
"Eftersom det är jag som är jokern i leken, är det jag som...BESTÄMMER"
+Magnus Bonum

------------------

Kryzz, helt underbar underhållning. Vill se en nyinspelning. Hittade nåt avsnitt på nätet, men bara på betamax, så det blev ingen affär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in