Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Så vad det handlar om är alltså att vi svenskar skulle upphöra att utgöra majoriteten, över 50% av befolkningen - även om smärtgränsen redan nu är passerad för många, när vi ligger runt 80%. För mig själv ser jag gärna att vi fortsätter att utgöra den absoluta majoritete, runt dagens nivå.
Dagens nivå är katastrofal. Det finns inget positivt med att ha över en miljon MENA-blattar i landet.
Citat:
När bidragssystemen kollapsar under tyngden av internationella utsugare så kommer de horder av bidragsberoende utlänningar som lever här bli än värre, och då kommer de vara många många fler. Det här resonemanget vet jag att du förstår, då du är nyliberal och förespråkar just en sådan nedrustning.
Pengaöverföringen från vita till bruna människor fungerar som en slags muta som gör att de håller sig någorlunda lugna. Om bidragen försvinner och vi har flera miljoner blattar och negrer i landet så blir det inte roligt.
Citat:
Sen kan vi ju sitta och älta de positiva effekterna av mat, teater, musik, konst och kulturlivet, som faktiskt har blivit bra jävla mycket roligare tack vare utländska influenser från världens alla hörn. Den diskussionen kan jag gärna ta senare.
Förutom falafel, kebab, pizza och lite annan snabbmat så har blattarna inte tillfört någonting. När det gäller teater, konst, musik och kulturlivet, som en väldigt liten minoritet av svenska befolkningen överhuvudtaget befattar sig med, så har invandringen inte bidragit med någonting av värde.
Citat:
Annat som skulle bli jobbigt, förutom samhällets totala upplösning, kan väl anses vara den harmoni jag som svensk upplever när jag vandrar runt bland svenskar, helt skulle försvinna och jag skulle känna mig som en främling i mitt hemland. Det är något som djupt sårar och smärtar. En sådan förnedring ser jag inte som möjlig att utstå.
Om du bor i Malmö, Göteborg eller Stockholm så är det redan så som du beskriver, och det har det varit i rätt många år nu. Vita människor är ofta en minoritet i gatubilden i stora delar av dessa städer.
Citat:
Men kanske är det Europas framtid. Eller så stoppar vi massinvandringsprojektet.
Om vi inte stoppar massinvandringen och börjar skicka ut dom som redan finns här så har Europa helt enkelt ingen framtid.