2011-01-28, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Det finns enbart tre alternativ.

A:Det finns fler lugna och icke kriminella människor i Vellinge än i Malmö.
B:De kriminella och stökiga är mer kriminella och mer stökiga i Malmö än i Vellinge.
C:En kombination av de ovan nämnda alternativen.

Om man då flyttar in 2500 Människor från MENA till Vellinge, tror du att Vellinge kommer att fortsätta vara ett lugnt och städat område??
Citera
2011-01-28, 20:16
Medlem
brum brums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
Jag som bott i länder där vita är i minoritet kan säga att det är fruktansvärt frustrerande att leva i ett samhälle där subhumana imbeciller sätter agendan.

Titta på dom här bilderna och fråga er, vill jag verkligen leva så här?
http://www.chinasmack.com/2010/pictures/filthy-india-photos-chinese-netizen-reactions.html

Sen kan vi se vad som hände i sydafrika när nigger svinen fick lite power, man våldtog och dödade tusentals vita barn inom loppet på några veckor (dessa var inte det vanliga muslimerna som älskar att knulla barn utan vanvettiga negerkräk)

så här ser ett samhälle ut där odjur har kontrollen

Så här behandlar man äldre damer:
http://bit.ly/fbWTqi

Så här behandlar man vanligt folk även fast man är stenrik:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8023364.stm

Så fort Svenskar slutar att vara majoritet i Sverige så kommer vi få islamister i regeringen och landet kommer störtdyka ner i en våldspiral där många blattar som nu är lugna för att dom är rädda för polisen kommer ta chansen att våldta tills kuken trillar av och misshandla tills kniven blir slö.

Vi har runt 1 miljon vanvettiga jihadister i Sverige och visst, många håller sig lugna nu för att dom är rädda och försöker leka Svenskar, men när dom är i majoritet så finns det ingen anledning att vara rädd längre och de kommer ta hus i helvete.

Nu tror jag inte att den afghanske spannmåls-handlaren var "vanligt folk" i den bemärkelsen, men ja. De beteer sig jävligt underligt araberna oavsett skikt i samhället tydligen. Jag menar tortera folk. Finns väl bättre sätt att få tillbaka sina pengar, som det verkade handla om. Tortera gör denne sjuke man bara för han njuter av det.
Citera
2011-01-28, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brum brum
Nu tror jag inte att den afghanske spannmåls-handlaren var "vanligt folk" i den bemärkelsen, men ja. De beteer sig jävligt underligt araberna oavsett skikt i samhället tydligen. Jag menar tortera folk. Finns väl bättre sätt att få tillbaka sina pengar, som det verkade handla om. Tortera gör denne sjuke man bara för han njuter av det.

här slog du huvudet på spiken! Han gör så här för att han njuter av det! Skillnaden mellan honom och en vanlig arab är att den vanlige araben riskerar fängelse och försöker så gott det går att styra sina impulser ifrån att misshandla och våldta.

MEN om nu araberna är i majoritet så har dom lagen på sin sida och våldtäkter och mord samt pedofilin skulle explodera i Sverige. Om den där Svenne-wannabe blatten du känner som alltid är så jävla "shysst" inte skulle sticka kniven i dig direkt och våldta din 8 åriga syster vid ett övertagande så äter jag gärna min hatt.

Många araber hålls på plats av lagar och regler, och de är rädda för polisen och fängelse. När dessa två hinder är borta ur vägen så blir det en festival i våld och pedofili.

Kolla på vad som hände när talibanerna tog makten, precis samma sak skulle hända i Sverige om inte värre!

NY Times om den absurda lusten araber har efter att knulla barn tills kuken blir blå:
http://www.nytimes.com/2002/02/21/world/kandahar-journal-shh-it-s-an-open-secret-warlords-and-pedophilia.html

här kan man läsa om 6 "kompisar" man bör undvika:
http://www.ivillage.com/6-types-toxic-friends-and-how-you-can-deal-them/4-a-283671

Alla dessa "typer" passar exakt in på blattar till 100% om man inte förstår det är man naiv och korkad och någon idiot till byfåne som tror på MTV´s propaganda om att gangsterrap och blattar är något coolt
Citera
2011-01-28, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av invandraren
Mitt land, Iran, består utav 51% perser så vi är inte långt ifrån att bli en minoritet, dessutom har jag inga problem med det då alla de andra folkgrupperna (kurder, azari, gilaker, lorer etc etc) och perserna inte lever i ett "vi-och-dom" samhälle utan folken trivs bra med varandra. och min familj kommer från en stad som har väldigt många kurder och perser, vi trivs och lever i harmoni med varandra

så min poäng är den att du har fel i det du säger.
Då är Iran ett undantag i den här diskussionen. Eftersom du själv inte har tillhört något folkslag som har stark majoritet i sitt eget land så kommer du aldrig förstå.

Hade perser varit 80% av de i Iran och om landet hade hetat Persien så hade du kanske förstått. Tror du att en Grek eller Turk skulle se något positivt med att bli minoritet i sitt eget land, då fantiserar du.

De enda som kan ha förståelse för detta är möjligen indianerna. Jag tror inte dom trivdes med vad som hände.... Inte heller levde dom i harmoni när andra tog över deras land.
Senast redigerad av Northling 2011-01-28 kl. 20:29.
Citera
2011-01-28, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Så vad det handlar om är alltså att vi svenskar skulle upphöra att utgöra majoriteten, över 50% av befolkningen - även om smärtgränsen redan nu är passerad för många, när vi ligger runt 80%. För mig själv ser jag gärna att vi fortsätter att utgöra den absoluta majoritete, runt dagens nivå.

Dagens nivå är katastrofal. Det finns inget positivt med att ha över en miljon MENA-blattar i landet.

Citat:
När bidragssystemen kollapsar under tyngden av internationella utsugare så kommer de horder av bidragsberoende utlänningar som lever här bli än värre, och då kommer de vara många många fler. Det här resonemanget vet jag att du förstår, då du är nyliberal och förespråkar just en sådan nedrustning.

Pengaöverföringen från vita till bruna människor fungerar som en slags muta som gör att de håller sig någorlunda lugna. Om bidragen försvinner och vi har flera miljoner blattar och negrer i landet så blir det inte roligt.

Citat:
Sen kan vi ju sitta och älta de positiva effekterna av mat, teater, musik, konst och kulturlivet, som faktiskt har blivit bra jävla mycket roligare tack vare utländska influenser från världens alla hörn. Den diskussionen kan jag gärna ta senare.

Förutom falafel, kebab, pizza och lite annan snabbmat så har blattarna inte tillfört någonting. När det gäller teater, konst, musik och kulturlivet, som en väldigt liten minoritet av svenska befolkningen överhuvudtaget befattar sig med, så har invandringen inte bidragit med någonting av värde.

Citat:
Annat som skulle bli jobbigt, förutom samhällets totala upplösning, kan väl anses vara den harmoni jag som svensk upplever när jag vandrar runt bland svenskar, helt skulle försvinna och jag skulle känna mig som en främling i mitt hemland. Det är något som djupt sårar och smärtar. En sådan förnedring ser jag inte som möjlig att utstå.

Om du bor i Malmö, Göteborg eller Stockholm så är det redan så som du beskriver, och det har det varit i rätt många år nu. Vita människor är ofta en minoritet i gatubilden i stora delar av dessa städer.

Citat:
Men kanske är det Europas framtid. Eller så stoppar vi massinvandringsprojektet.

Om vi inte stoppar massinvandringen och börjar skicka ut dom som redan finns här så har Europa helt enkelt ingen framtid.
Citera
2011-01-28, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RexNemorensis
Om vi inte stoppar massinvandringen och börjar skicka ut dom som redan finns här så har Europa helt enkelt ingen framtid.
Skitsnack, återigen!

Europa försörjer sig på juden, och juden försörjer sig på Europa. Förstår du inte sånt, så saknar du den analytiska förmågan att tänka självständigt.
Citera
2011-01-28, 23:00
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SGT.O
Skitsnack, återigen!

Europa försörjer sig på juden, och juden försörjer sig på Europa. Förstår du inte sånt, så saknar du den analytiska förmågan att tänka självständigt.
Var det i den här tråden du skulle komma med ett mega-rasistargumentdödarinlägg?
Citera
2011-01-28, 23:03
Medlem
Lunaticxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heladageniskogen
Det handlar inte bara om hudfärgen om utan om hela genetiska uppsättningen.
http://scienceblogs.com/gnxp/europevariation-752360.jpg
http://www.nextnature.net/2008/08/genetic-map-of-europe/

Varför hamnar svenskar på ett visst ställe? Slumpen? Nej, svenskar är en grupp genetiskt lika människor som härstammar från samma område. Det är lika hugget i sten som att solen går upp.

När man tar hit andra folk så blandas vi sönder och då förstör vi svenskarna(som du ser har den stora invandringen av tyskar redan satt sina spår). Detta leder till att 6000 år av utveckling försvinner! Är man inte någon psyksjuk nihilist kan man inte låta detta ske.

Är du ironisk eller?!?!?
Kanske lite svårt att märka men dom flesta svenska upptäckter som verkligen satte Sverige på världskartan gjordes av människor med tysk efternamn...
Citera
2011-01-28, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chainmail
Var det i den här tråden du skulle komma med ett mega-rasistargumentdödarinlägg?
Det kommer, sakta men säkert, ska du se. Blinde människa!
Citera
2011-01-29, 02:04
Medlem
Eoppoyzs avatar
Befinner jag mig i Sverige så vill jag se att det ska finnas svenskar ute på stan. Vill jag känna mig som en främling så åker jag utomlands och upplever den lokala kulturen. I dagens Sverige känner jag mig som en främling. I mitt eget land dessutom. Det är jättehemskt med tanke på att det är inte bara i städer såsom Stockholm utan även i mindre städer.
Citera
2011-01-29, 21:23
Medlem
MrEpics avatar
Det blir ett problem, för till skillnad från vad somliga enträget hävdar, är innebörden i svensk långt djupare än att beteckna ett medborgarskap. Inte minst betecknar det att man ingår i den svenska kulturella kontinuiteten, som i sin tur är en del i en större kultursfär med rötter i den grekiska filosofin och den romerska rätten. Den person som har fötts in i detta ingår i kontinuiteten på ett långt djupare plan än vad någon som kommit hit för materiella orsaker, skyddsbehov eller närmast vad som helst annat, en sådan person räknar ej några förfäder, historia, eller stolthet för landets bedrifter. Han har inte någon grund att stå på.

När Sverige befolkas av alldeles för många sådana rotlösa individer kommer det att innebära massiva omvälvningar. Dels för att det i sitt nya tillstånd inte har någonting att glädjas åt förutom demokratin och konsumtionssamhället, men även för att de inte kommer nöja sig med detta i längden. Jag tror inte att det är osannolikt att de kommer försöka återskapa sin hemländer i Sverige. Medborgarskapet kommer att urholkas och totalt förlora sitt värde, det är svårt för mig att inte betrakta det som ett problem.
Citera
2011-01-30, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Jag menar vad jag skriver

Vad pratar du om bestämma över sitt eget öde? Varför är det relevant vem som röstar det relevanta borde rimligtvis vara resultatet inte vem som avlägger rösten. Som sagt jag ser inget problem och bryr mig inte om vilken hudfärg mina granar har. Det viktiga är att vi respekterar varandras mänskliga rättigheter. Det är mycket domedagsprofetior i tråden om Sveriges undergång. Även städer med många invandrare som Malmö är vällfungerande och bra städer. Ok att brottsligheten är relativt hög och otryggheten rätt stor. Det går dock att lösa genom rätt politik.

Problemet skulle väll vara om fel politik förs som tvingar ut människor i utanförskap och att problemen eskalerar, det ser jag dock som högst osannolikt då vi lär ta vårt förnuft till fånga och genomföra nödvändiga liberaliseringar av t.ex arbetsmarknaden inan det sker.

Nej

Du överdriver inte an aning nu?

Vad är rätt/regelrätt politik enligt din mening?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in