2011-01-18, 14:16
Citat:
Min erfarenhet av Void är att han gillar att mörka saker extra mycket. Micro går ju iallafall att prata med, även om han nu sagt han inte tänker ha en dialog med mig för att jag sagt sanningen om Void på min blogg.
Ursprungligen postat av Defektor
Då måste du förstå att void lyder micros minsta vink, speciellt om något behöver mörkas eller om man känner sig hotade av en viss individs intellekt.
Citat:
Jag tycker det är värre än någonsin. Allt nytt blod som kritiserar bannas. Det räcker med att dom säger emot om någonting. Dessutom har de kallat flera nya användare för mig. Dvs ändrar deras namn till mitt.
Hur som helst så har dom själva valt sidan i ännu en konflikt även om denna konflikt nu är snällare så är den fortfarande i kontrast vad man bör göra för att sluta föda konflikter..
Citat:
Jag är inte mycket för deras infokrigande. Folk skiter i deras flygblad. Det är snart 10 år sedan 11/9-attackerna inträffade och folk har redan en fast åsikt om detta. Detta rubbas inte av ett litet flygblad de får på stan.
Sanningsrörelse och infokrigande i all ära.
Citat:
Vaken.se skjunker mot botten. Mycket dock för att Micro tror att alla hans vänner automatiskt kan sköta ett forum - Det kan dom inte,
Makt kommer aldrig innebära frihet, speciellt när folk missbrukar makten för att begränsa tanke friheten.