• 8
  • 9
2011-01-18, 14:16
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defektor
Då måste du förstå att void lyder micros minsta vink, speciellt om något behöver mörkas eller om man känner sig hotade av en viss individs intellekt.
Min erfarenhet av Void är att han gillar att mörka saker extra mycket. Micro går ju iallafall att prata med, även om han nu sagt han inte tänker ha en dialog med mig för att jag sagt sanningen om Void på min blogg.

Citat:
Hur som helst så har dom själva valt sidan i ännu en konflikt även om denna konflikt nu är snällare så är den fortfarande i kontrast vad man bör göra för att sluta föda konflikter..
Jag tycker det är värre än någonsin. Allt nytt blod som kritiserar bannas. Det räcker med att dom säger emot om någonting. Dessutom har de kallat flera nya användare för mig. Dvs ändrar deras namn till mitt.

Citat:
Sanningsrörelse och infokrigande i all ära.
Jag är inte mycket för deras infokrigande. Folk skiter i deras flygblad. Det är snart 10 år sedan 11/9-attackerna inträffade och folk har redan en fast åsikt om detta. Detta rubbas inte av ett litet flygblad de får på stan.

Citat:
Makt kommer aldrig innebära frihet, speciellt när folk missbrukar makten för att begränsa tanke friheten.
Vaken.se skjunker mot botten. Mycket dock för att Micro tror att alla hans vänner automatiskt kan sköta ett forum - Det kan dom inte,
Citera
2011-01-24, 17:10
Medlem
constipateds avatar
Alltså visst grina om 11'e september i hundra år till. Tvinga folk att läsa flygblad o böcker hit och dit - Folk kommer ändå tro vad de själva vill. Men se för fan till att ha en ÖPPEN diskussion om det på erat eget forum. Förtroendet för vaken är redan förbrukat - men det verkar ju inavelsföreningen (aka vakens admins) skita fullständigt i medans de klappar varandra på ryggen över duktigt infokrigande.

De tar bort inlägg och användare varje dag på vakens forum. Såg det själv bara för några minuter sedan. Allt som är "skeptiskt" ska tydligen raderas. Så att folk luras till att tro på deras skit utan att få någon annan synvinkel presenterad. De tror sig vara "alternativa" men var är alternativet till deras egna åsikter? Ett skämt, gott folk. Skratta eller gråta? Ingen som vet.

Micro lovade förra året att allt som raderades skulle hamna i en "papperskorg" så att "folk får se att det bara är trams och lögner" - Vilken skojare han är, för ingenting hände. Jag lovar er att han och de flesta admins på vakens forum älskar att suga av folk som har något som helst med hierarki att göra. Mikael Cromsjö skakar säkert hand med parkeringsvakten som ger han böter.

Det är precis så här idioti fungerar - De ser inte sin egen del i det stora hela.

De försöker skapa en opinion som inte ens är sann när de raderar åsikter.
Senast redigerad av constipated 2011-01-24 kl. 17:30.
Citera
2011-01-24, 17:25
Medlem
mishimas avatar
Det var ett inslag på radion om den här snubben och vaken.se tidigare idag. Kommer inte ihåg vilket program nu, men det var runt lunchtid.
Citera
2011-01-24, 17:56
Medlem
CompuTerrors avatar
Mikael Cromsjö försökte få det till att VAKEN.SE är Sveriges största politiska forum med 35 000 unika besökare per månad. Siffrorna är lögn från början till slut och jag tippar på max ett hundratal unika besökare per månad. Sektliknande lögn helt enkelt.
Han försöker sig dessutom på ett språk han inte klarar av med mycket "Mhmmm", "Eeeeeh" och utdragna stavelser.

"Jag ser ingen fara med någon som har en annan trosuppfattning än min" säger han i radioprogrammet. Han säger inte han bannar dom.

Lyssna på programmet här: http://sverigesradio.se/topsy/ljudfil/2861151.mp3

De kan inte ens stava på vaken och detta är ju ett välbekant tecken för dumhet. (Ja, jag vet jag stavade fel till "sjunker" i inlägget innan detta)
Senast redigerad av CompuTerror 2011-01-24 kl. 18:04.
Citera
2011-01-24, 18:42
Medlem
constipateds avatar
vaken i ett nötskal: http://i55.tinypic.com/sx2nwo.jpg

även: http://www.youtube.com/watch?v=voc6-IsGlBY
(glöm inte aktivera "pratbubblor" så ni kan se texten)
Citera
2011-03-13, 13:16
Medlem
constipateds avatar
ja juste: http://vakensover.123guestbook.com
Citera
2016-10-24, 10:21
Medlem
Hofmanns avatar
Så, vad har hänt sedan sist? Förutom att vaken.se numer knappt hymlar med att det är en filial till RT...
Citera
2020-12-02, 07:14
Medlem
Finns det ingen "genuin" vaken.se-tråd här på forumet?

Det känns som att denna tråd ligger i helt fel underforum (kändisskvaller?)?

Borde den inte istället ligga under "Konspirationer och alternativa teorier"? (FB) Konspirationer och alternativa teorier

Någon som vet förresten om det finns någon tråd för Michael Oddanes nätverk Wake up friends, och för hans Youtube-kanal (Wake up globe eller vad den nu igen heter)?

Dom är ju en slags andlig arvtagare till Vaken.se
Citera
2021-12-05, 00:33
Medlem
Rebali179s avatar
Tycker det är ett under att sidan får vara kvar eftersom den stinker Fake News lång väg.
Man märker direkt vilken agenda de har.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in