Citat:
Ursprungligen postat av Defektor
Du har fått det hela om bakfoten lilla gubben, jag fick admin av Mikheil Crämsjoen långt innan du ens begreppade ordet konspiration.
Oj då lilla gubben... Detta säger killen som röker på varje dag sedan han var 18. Vilken tragisk argumentationsteknik.
Citat:
Cirkus 2005 så fick jag admin utan att ens be om det, dessutom så delade jag aldrig ut flygblad/propaganda utan jag satte bara upp klistermärken med han ett par gånger.
Anledningen till att jag blev av med admin vet bara jag och självaste darthvoider inne på vaken, tyvärr är hans version som führer Mik'Heil svalde med hull och hår och det har blivit hans egna huvudvärk med åren.
Min version är simpel och kort, jag valde att ta över sidan medans han va på semester för att kunna se på svart och vitt hur stort inflytande alla smygnassar där inne hade över han och det slutade med att jag fick se att han var totalt kontrollerad av dom.
Jag tror du ser nassar lite överallt du. Du har själv beskyllt mig för att vara nazist osv. Jag tror din verklighetsuppfattning kan ha koppling till ett för stort intag av diverse narkotikaklassade preparat.
Du tar ju väldigt snabbt till hot och personangrepp så fort folk inte uttrycker en åsikt som passar dig.
Jag håller dock med dig om en sak, dvs att vissas åsikter ligger farligt nära nazismens och att detta ska belysas, men jag får samtidigt intrycket av att du skriker "varg" alltför ofta.
Men varför i så fall ge sig på mig och Micro då? Är det inte bättre att ge sig på de som står för dessa åsikter då? De jag anser ha nazistiska åsikter är knappast alla de du anser. Jag har dessutom tillgång till det privata forumet och där pågår ingen större konspiration kan jag meddela.
Däremot på er egen sida pågår en hel del nazistiska idéer... Jag kallas ofta där för jude och psykiskt sjuk och att man borde mörda mig.
Helt klart nazistiska tendenser... Ibland går idiotin hela vägen runt och biter sig själva i arslet.
Nazistiska åsikter är ett stort svart moln som dragit in över världen igen och ska självklart bekämpas. Men för någon som säger sig vara emot sådant borde det vara självklart att inte ställa sig bakom denna idioti, eller?
Ni har ljugit så jävla mycket om mig på er sajt så det är patetiskt. Snacka om straw man.
Det hade väl varit betydligt bättre om du klarat av att bemöta rasister/nationalister och nazister på en nivå så diskussionen faktist gav någonting, istället för att komma med personangrepp och lögner. Så ger du bara idioterna sympatier.
Citat:
Så sluta vigla upp dig själv completerror, du utrycker dig som vanligt om saker du inte har en aning om eller som du hört via skvaller kärringar i tredje hand.
"i andra hand" menar du... Du kan ju inte ens få till såna enkla begrepp
Jag har bildat min uppfattning om dig efter de saker du själv sagt och hur du betett dig.
Dessutom ser man ju hur du käpar för att återfå Micros gunst med dina ständiga nya användare på forumet. Du klarar inte ens av att säga någonting väsentligt, utan angriper bara folk.
Jag har inte uppviglat mig själv till ett skit, utan det är det ni som gör.
Citat:
liten gnutta skam bör väl även du besitta?
Säger killen som hotar folks barn och dessutom väljer att trakassera två stycken eftersom han tror jag är en av dom.