2010-05-31, 01:41
Medlem
Defektors avatar
Du kanske ska läsa inläggen en extra gång innan du svarar completerror..

Det är klart mickes unge är overkill, speciellt i din sits då lill killens far du så stolt försvarade tackade dig med en liten klackspark ner i heirarkin du så gärna vill upp och klättra i.

aaahhh livet ironi, är det inte vackert?
Citera
2010-05-31, 08:35
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defektor
Du kanske ska läsa inläggen en extra gång innan du svarar completerror..

Det är klart mickes unge är overkill, speciellt i din sits då lill killens far du så stolt försvarade tackade dig med en liten klackspark ner i heirarkin du så gärna vill upp och klättra i.

aaahhh livet ironi, är det inte vackert?
Vem fan bryr sig? Jag skiter fullständigt i någon jävla heirarki. Jag blev dessutom förflyttad för att NI provocerade mig och jag ignorerade inte er som de sa jag skulle göra, eftersom ni ljög och snackade skit. Det har knappast med varandra att göra.
Jävligt löjligt resonemang du för.

Du projicerar som vanligt din lilla hasch-tomte. Det är DU som vill ta dig upp i graderna på vaken. Det var du som glatt delade ut deras flygblad och blev så stolt när du fick bli admin. Sen började du hota och banna folk som inte tyckte som du och dina rättigheter togs ifrån dig och du själv har blivit bannad och du har skapat massor av användare i flera år som också blivit bannade...

Hade jag varit lika kåt på att klättra i graderna som du, hade jag väl åtminstone varit med på deras info-utdelningar? Jag erbjöd mig att bli admin eftersom jag ville hjälpa till att städa på vaken. Och att få bort dina mängder av trollkonton. Detta gagnade mig också, eftersom det var mig ni hoppade på hela tiden. Men en idiot som du har nog svårt att se på hur man vill hjälpa till med saker och ting och tyvärr projicerar du. Jag har sagt mängder av gånger att jag skiter totalt i vad de styrande på vaken tycker om mig, eftersom de känner mig inte och jag vill inte lära känna dom.

Jag var på vaken för att jag ville diskutera, men i ärlighetens namn har forumet förfallit och det är inte lika intressant att diskutera där längre.

Som jag sagt tidigare - Sluta utgå från dina egna värderingar när du dömer folk, för du har ingen moral. Du har aldrig tänkt på möjligheten att Micro aldrig ens tittade in på er patetiska fjortissida? Jag sa knappast till er för att smöra, återigen utgår du ifrån dig själv. Jag sa åt er eftersom man inte beter sig som er helt enkelt. Ni är som förpubertala barn. Förväntar du dig förresten att man ska få bete sig hursomhelst bara för att man gjort något? Jag fick flera varningar innan jag blev flyttad till öppet forum och du och din patetiske vän blev bannade.

Jag försvarar det JAG tror på och skiter fullständigt om andra samtycker till detta...
Citera
2010-05-31, 19:28
Medlem
Defektors avatar
Du har fått det hela om bakfoten lilla gubben, jag fick admin av Mikheil Crämsjoen långt innan du ens begreppade ordet konspiration.

Cirkus 2005 så fick jag admin utan att ens be om det, dessutom så delade jag aldrig ut flygblad/propaganda utan jag satte bara upp klistermärken med han ett par gånger.

Anledningen till att jag blev av med admin vet bara jag och självaste darthvoider inne på vaken, tyvärr är hans version som führer Mik'Heil svalde med hull och hår och det har blivit hans egna huvudvärk med åren.
Min version är simpel och kort, jag valde att ta över sidan medans han va på semester för att kunna se på svart och vitt hur stort inflytande alla smygnassar där inne hade över han och det slutade med att jag fick se att han var totalt kontrollerad av dom.

Så sluta vigla upp dig själv completerror, du utrycker dig som vanligt om saker du inte har en aning om eller som du hört via skvaller kärringar i tredje hand.

liten gnutta skam bör väl även du besitta?
Citera
2010-05-31, 20:32
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Du har fått det hela om bakfoten lilla gubben, jag fick admin av Mikheil Crämsjoen långt innan du ens begreppade ordet konspiration.
Oj då lilla gubben... Detta säger killen som röker på varje dag sedan han var 18. Vilken tragisk argumentationsteknik.

Citat:
Cirkus 2005 så fick jag admin utan att ens be om det, dessutom så delade jag aldrig ut flygblad/propaganda utan jag satte bara upp klistermärken med han ett par gånger.

Anledningen till att jag blev av med admin vet bara jag och självaste darthvoider inne på vaken, tyvärr är hans version som führer Mik'Heil svalde med hull och hår och det har blivit hans egna huvudvärk med åren.
Min version är simpel och kort, jag valde att ta över sidan medans han va på semester för att kunna se på svart och vitt hur stort inflytande alla smygnassar där inne hade över han och det slutade med att jag fick se att han var totalt kontrollerad av dom.
Jag tror du ser nassar lite överallt du. Du har själv beskyllt mig för att vara nazist osv. Jag tror din verklighetsuppfattning kan ha koppling till ett för stort intag av diverse narkotikaklassade preparat.
Du tar ju väldigt snabbt till hot och personangrepp så fort folk inte uttrycker en åsikt som passar dig.

Jag håller dock med dig om en sak, dvs att vissas åsikter ligger farligt nära nazismens och att detta ska belysas, men jag får samtidigt intrycket av att du skriker "varg" alltför ofta.

Men varför i så fall ge sig på mig och Micro då? Är det inte bättre att ge sig på de som står för dessa åsikter då? De jag anser ha nazistiska åsikter är knappast alla de du anser. Jag har dessutom tillgång till det privata forumet och där pågår ingen större konspiration kan jag meddela.

Däremot på er egen sida pågår en hel del nazistiska idéer... Jag kallas ofta där för jude och psykiskt sjuk och att man borde mörda mig.
Helt klart nazistiska tendenser... Ibland går idiotin hela vägen runt och biter sig själva i arslet.

Nazistiska åsikter är ett stort svart moln som dragit in över världen igen och ska självklart bekämpas. Men för någon som säger sig vara emot sådant borde det vara självklart att inte ställa sig bakom denna idioti, eller?

Ni har ljugit så jävla mycket om mig på er sajt så det är patetiskt. Snacka om straw man.

Det hade väl varit betydligt bättre om du klarat av att bemöta rasister/nationalister och nazister på en nivå så diskussionen faktist gav någonting, istället för att komma med personangrepp och lögner. Så ger du bara idioterna sympatier.

Citat:
Så sluta vigla upp dig själv completerror, du utrycker dig som vanligt om saker du inte har en aning om eller som du hört via skvaller kärringar i tredje hand.
"i andra hand" menar du... Du kan ju inte ens få till såna enkla begrepp
Jag har bildat min uppfattning om dig efter de saker du själv sagt och hur du betett dig.
Dessutom ser man ju hur du käpar för att återfå Micros gunst med dina ständiga nya användare på forumet. Du klarar inte ens av att säga någonting väsentligt, utan angriper bara folk.
Jag har inte uppviglat mig själv till ett skit, utan det är det ni som gör.

Citat:
liten gnutta skam bör väl även du besitta?
Säger killen som hotar folks barn och dessutom väljer att trakassera två stycken eftersom han tror jag är en av dom.
Senast redigerad av CompuTerror 2010-05-31 kl. 20:46.
Citera
2010-06-02, 20:09
Medlem
-jOE!s avatar
Personliga diskussioner får ni ta med varandra i PM. /mod
Citera
2010-06-10, 20:26
Medlem
Defektors avatar
tack av avbrytningen admin, det behövdes en isbrytare i diskussionen.

Tillbaka till tråden iaf, jag undrar när och vart denne mikaheil cromsjö blev kändis eftersom denna tråd ligger i kategori kändisskavaller.?

Sedan så måste det tillägas att jag varit kritisk till vaken.se en mycket längre tid och detta har lett till att blinda efterföljare i mikaheils lämmeltåg ofta gett sig på mig persoligen.
Kritiken börjar redan vid hans uttalande om att kunskap är frihet som enligt mig är helt upp och ner.
Citera
2010-10-27, 22:10
Bannlyst
Expo och Mikael Cromsjö har haft en showdown:

Det hela började med att Expo skrev om Cromsjö's antisemitism i en artikel om sanningsrörelsen. Hittar dock inte den artikeln, posta gärna. Här är lite artiklar:

http://expo.se/2010/48_3405.html

http://vaken.se/modules/smartsection...php?itemid=877

http://vaken.se/modules/smartsection...php?itemid=876

Vet inte riktigt hur jag ska känna inför detta, hoppas att de dödar/skämmer ut varandra?
Citera
2010-12-08, 21:01
Medlem
CompuTerrors avatar
Du länkar ju för böveln till artikeln du säger dig inte kunna hitta. Det stod inte mer än att han hade en antisemitisk världsbild och i någon bok - "Rasister i slips" eller nåt stod det att vaken inte gillar invandrare.
Citera
2010-12-08, 23:15
Medlem
mishimas avatar
Såg ett inslag på TV härom dagen som handlade om "bankrun-dagen" och då pratade en person som hade på sig en t-shirt från vaken.se. Marcus Borg tror jag han hette. Vad är det för en dåre?
Citera
2010-12-09, 21:39
Medlem
En fascinerande tråd. Jag har som jag sade tidigare mött Micro vid ett tillfälle och han verkade rubbad men det var ju noll och intet i jämförelse med denna tråds två huvudkombatanter. Jag har tidigare undrat hur en så pass udda figur som Micro kunnat få ett så pass stort inflytande inom denna i och för sig marginella rörelse och jag tror mig nu ha fått svaret. Om det är alternativen vi ser här i tråden så är allting förklarat ty detta är galenskap.
Citera
2010-12-09, 23:57
Medlem
subutexs avatar
så här gick allt till.. gott folk.

mikael fick den här idén "vaken.se" och startade sidan.

folk anslut sig och det dröjde inte länge innan drama började.

problemet med dessa draman är att mikael cromsjö hela tiden varit en väldigt kontaktsökande person och är samtidigt EXTREMT konflikträdd.. (således empati-coach osv).. denna konflikträdsla ledde till att han försökte tillgodose alla parter samtidigt.. dvs de omkring mikael (nationalistsvin, vänstertomtar, foliehattar, ja ni fattar) som ville ha inflytande över vaken.se och dess forum. det var inte helt ovanligt att mikael gav admin/moderator-konton till personer han "gillade".. att ge sådant ansvar till folk man tycker om snarare än att basera det på färdighet har inneburit att sidan vaken.se mer eller mindre grävt sin egen grav senaste åren..

det finns liksom ingen kontinuerlitet öht.. bara massa flumstadgar som att skriva "respektfullt" vad som administreras kan ibland vara sånt som vakens flumadmins inte anser vara "sanning" eller ibland kanske det till och med raderas något som de helt enkelt inte håller med om eller för att de inte gillar personen som skrev inlägget... de behöver heller inte följa upp sina bans/raderingar eftersom allt är "kompis"-baserat.. dvs dessa otillräckliga fånar har byggt upp denna verksamhet kring sina behov av att ha vänner.. detta har så klart blivit värre o värre hela tiden o just nu är det verkligen riktiga horungar som håller i vakens roder.. då varken micke (grundaren) eller mattias (högra handen) orkar vara inblandade (åtminstonde inte offentligt).

kort och gott: fy fan för vaken.se's vidriga inavel.. totalt opartisk sida.

sitter på en hel del inside-info och lär senare bidra med mer till tråden.
Senast redigerad av subutex 2010-12-10 kl. 00:00.
Citera
2010-12-10, 15:38
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subutex
det finns liksom ingen kontinuerlitet öht.. bara massa flumstadgar som att skriva "respektfullt" vad som administreras kan ibland vara sånt som vakens flumadmins inte anser vara "sanning" eller ibland kanske det till och med raderas något som de helt enkelt inte håller med om eller för att de inte gillar personen som skrev inlägget... de behöver heller inte följa upp sina bans/raderingar eftersom allt är "kompis"-baserat.. dvs dessa otillräckliga fånar har byggt upp denna verksamhet kring sina behov av att ha vänner.. detta har så klart blivit värre o värre hela tiden o just nu är det verkligen riktiga horungar som håller i vakens roder.. då varken micke (grundaren) eller mattias (högra handen) orkar vara inblandade (åtminstonde inte offentligt).
Mattias (Void) är aktiv så fort det gäller att radera någon eller något. Men han loggar numera in från admin-kontot, då han känner sig tillfredsställd med anonymiteten han tror detta medför eftersom han inte står för någonting själv.

Jag har skrivit om detta här:
http://c0mputerr0r.blogspot.com/2010/12/vakense.html

Citat:
Ursprungligen postat av subutex
kort och gott: fy fan för vaken.se's vidriga inavel.. totalt opartisk sida.
Ordet du söker är "partiska"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in