2010-05-14, 01:12
Citat:
löjligaste jag varit med om. Bara för att man står upp mot idioter som går på folks barn vill ni hitta fel på dessa, när felen är ni. HUR FAN KAN MAN GE SIG PÅ FOLKS BARN? Lägg av med dina patetiska projiceringar. Det är tydligt hur du själv har ett behov av att förhärliga dig själv genom att jävlas med andra. Du tom går så långt att du hotar barn.
Ursprungligen postat av Defektor
Ingen vill kalla dig feg, för du är för tragiskt för att ens komma till en feg nivå sopaterror, dessutom så kan alla nu se på dina ord jag väljer att citera, att du lider av Bias , något som nämnts förut och som du bör kolla upp. (Mer kanske för dina eventuella barn du kanske har)..
För att vara mer specifik så har jag hittat den sorts bias du lider av och den kallas "Konfirmeringsbias"
" http://sv.wikipedia.org/wiki/Konfirmeringsbias "
För att vara mer specifik så har jag hittat den sorts bias du lider av och den kallas "Konfirmeringsbias"
" http://sv.wikipedia.org/wiki/Konfirmeringsbias "
Vill du ge någon dina Musse Pigg-diagnoser, så se dig själv i spegeln. Fjant.
Hur fan kan man ens vara så dum i huvudet så man hotar folk och framförallt barn, men vill få det till att det är den andra det är fel på?
Inte ett jävla skit av det jag skrivit är för att konfirmera mig själv. Är inte anonymitet än jävligt underlig platform i så fall om man vill ha konfirmering? Dessutom verkar du inte känna till vad konfirmeringsbias är för någonting.
Citat:
Jag använder inte tjack. Detta är bara en i raden av de många lögner ni sprider om mig. Patetiskt hur en liten hasch-rökande arbetslös tomte som du kan säga såna saker.
Hoppas du kan relatera nu ditt sönder tjackade missfoster.
Citat:
Jag hoppade som sagt av, då jag anser man inte kan bedöma psyket efter en mall. Även här är det lösryckta delar du som vanligt kastar ur dig. Du begår argumentationsfel efter argumentationsfel. Ni har ju tom skapat en ihopljugen bild av mig som ni angriper. En bild som ni förresten kopplar till två helt oskyldiga personer som ni trakasserar för att ni finner detta roligt.
Läste förresten hur du försökt bli psykolog en gång i tiden, det förklarar ju en del av ditt dysfunktionella handlande.

Hade ni inte rökt så mycket hasch kanske er utveckling gått som vanligt, men tyvärr blev det inte så. Istället blev du en parasit som levde på din frus tillgångar, ovillig att skaffa ett jobb då du fann det softare att röka braj med kompisarna. Till hon kastade ut dig, så du fick flytta hem till mamma... Över 30 år och bo hos mamma och fattar inte att det kanske är dig det är fel på?
Jag vet vem DU är. Du har ingen aning om vem jag är och det du säger om mig är lögner. Att jag tagit reda på saker om dig beror på att ditt beteende där du hänger ut folks barn bara för att du misstycker med förälderns åsikter. Detta är ett otroligt lågt beteende, som du tom toppar genom att hota folks barn.
Du är dessutom bannad här på Flashback under ett annat användarnamn för just hot, så du verkar ha problem med din inlärningsprocess att sånt beteende inte är acceptabelt.
Ja eller nej på denna fråga:
Skapade inte NI vakensucks för att du och din kompis blir bannade på vaken eftersom ni inte kan föra en konversation utan att hota folk?
Bonusfråga:
Stämmer det inte att sedan du blev bannad i Juni 2007 har du och din kompis gjort sitt bästa för att förstöra för forumet med HUNDRATALS skapade användare som bannats. Din kompis har tom ett nick som antyder hur han gillar att provocera. (Liksom ditt nick här antyder att du är defekt!)
Senast redigerad av CompuTerror 2010-05-14 kl. 01:45.
Senast redigerad av CompuTerror 2010-05-14 kl. 01:45.