2010-05-14, 01:12
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defektor
Ingen vill kalla dig feg, för du är för tragiskt för att ens komma till en feg nivå sopaterror, dessutom så kan alla nu se på dina ord jag väljer att citera, att du lider av Bias , något som nämnts förut och som du bör kolla upp. (Mer kanske för dina eventuella barn du kanske har)..
För att vara mer specifik så har jag hittat den sorts bias du lider av och den kallas "Konfirmeringsbias"
" http://sv.wikipedia.org/wiki/Konfirmeringsbias "
löjligaste jag varit med om. Bara för att man står upp mot idioter som går på folks barn vill ni hitta fel på dessa, när felen är ni. HUR FAN KAN MAN GE SIG PÅ FOLKS BARN? Lägg av med dina patetiska projiceringar. Det är tydligt hur du själv har ett behov av att förhärliga dig själv genom att jävlas med andra. Du tom går så långt att du hotar barn.
Vill du ge någon dina Musse Pigg-diagnoser, så se dig själv i spegeln. Fjant.
Hur fan kan man ens vara så dum i huvudet så man hotar folk och framförallt barn, men vill få det till att det är den andra det är fel på?
Inte ett jävla skit av det jag skrivit är för att konfirmera mig själv. Är inte anonymitet än jävligt underlig platform i så fall om man vill ha konfirmering? Dessutom verkar du inte känna till vad konfirmeringsbias är för någonting.

Citat:
Hoppas du kan relatera nu ditt sönder tjackade missfoster.
Jag använder inte tjack. Detta är bara en i raden av de många lögner ni sprider om mig. Patetiskt hur en liten hasch-rökande arbetslös tomte som du kan säga såna saker.

Citat:
Läste förresten hur du försökt bli psykolog en gång i tiden, det förklarar ju en del av ditt dysfunktionella handlande.
Jag hoppade som sagt av, då jag anser man inte kan bedöma psyket efter en mall. Även här är det lösryckta delar du som vanligt kastar ur dig. Du begår argumentationsfel efter argumentationsfel. Ni har ju tom skapat en ihopljugen bild av mig som ni angriper. En bild som ni förresten kopplar till två helt oskyldiga personer som ni trakasserar för att ni finner detta roligt.
Hade ni inte rökt så mycket hasch kanske er utveckling gått som vanligt, men tyvärr blev det inte så. Istället blev du en parasit som levde på din frus tillgångar, ovillig att skaffa ett jobb då du fann det softare att röka braj med kompisarna. Till hon kastade ut dig, så du fick flytta hem till mamma... Över 30 år och bo hos mamma och fattar inte att det kanske är dig det är fel på?

Jag vet vem DU är. Du har ingen aning om vem jag är och det du säger om mig är lögner. Att jag tagit reda på saker om dig beror på att ditt beteende där du hänger ut folks barn bara för att du misstycker med förälderns åsikter. Detta är ett otroligt lågt beteende, som du tom toppar genom att hota folks barn.

Du är dessutom bannad här på Flashback under ett annat användarnamn för just hot, så du verkar ha problem med din inlärningsprocess att sånt beteende inte är acceptabelt.

Ja eller nej på denna fråga:
Skapade inte NI vakensucks för att du och din kompis blir bannade på vaken eftersom ni inte kan föra en konversation utan att hota folk?

Bonusfråga:
Stämmer det inte att sedan du blev bannad i Juni 2007 har du och din kompis gjort sitt bästa för att förstöra för forumet med HUNDRATALS skapade användare som bannats. Din kompis har tom ett nick som antyder hur han gillar att provocera. (Liksom ditt nick här antyder att du är defekt!)
Senast redigerad av CompuTerror 2010-05-14 kl. 01:45.
Citera
2010-05-14, 01:49
Medlem
-jOE!s avatar
OT raderat, personangrepp är inte OK, läs reglerna och speciellt 1.08. /mod

https://www.flashback.org/regler
Citera
2010-05-14, 02:31
Medlem
CompuTerrors avatar
Kort sagt, vaken.se är ett forum skapat av Mikael Cromsjö med goda intentioner. Där diskuteras ofta trender och företeelser som är fel i vårt samhälle. Vissa ser dock detta som ett hot och vill förstöra på forumet. Folk som hellre pratar om personen bakom ett inlägg än idéerna och åsikterna.
Jag håller själv inte med om alla åsikter på vaken.se eller de åsikter grundaren har. Det är detta som bäddar för intressanta diskussioner.

Värre blir det dock när folk angriper personer och hittar på saker om dom och vissa individer går tom så långt som till hot och uttrycker hur våld är helt ok att ta till om man inte samtycker.

Dessa personer representerar inte vaken och inte heller jag representerar vaken. Vaken.se är bara ett forum jag trivts att diskutera på, men har fått mina egna rättigheter degraderade eftersom jag låter mig provoceras av sånt här beteende, men jag håller fast vid att man inte ska hålla käft när folk beter sig så här oacceptabelt. Håller man käft är det som att samtycka och såna här individer roffar åt sig av så mycket de kan och även andra tar efter beteendet när de ser att ingen reagerar.

Empati ses av dessa personer som ett svaghetstecken.
Jag tycker det är sorgligt att inte fler reagerar när dom ser sånt här. Som man sa förr att det krävdes en hel by att uppfostra ett barn. Detta har lett till att vuxna idag har samma mentalitet som barn.
Citera
2010-05-20, 12:03
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Kort sagt, men inte gjort..

snälla lilla complete'error det enda du lyckas med på internet är att konstant säga emot dig själv, ironiskt nog oftast i ett och samma inlägg. Som det ovan.

Det är nog det största faktumet till att du inte lyckades fjäska till dig någon admin rättighet hos överste empatiske führer Maihkael Creomsjoe.

Till det kan jag bara tillägga att det som stör dig är att både jag och vakensuxz skaparen varit admin, har hängt med honom, lärt känna honom och sätt IRL hur han är.
Dessa rättigheter fick vi båda utan att be om det som du konstant gjort där inne i ett bra tag tills dom tröttnade på ditt tiggande, som resulterade i att du fick det du förtjänade.

Som sagt tidigare, verkligheten kan ibland vara värk'lighet för dom som inte lever i den.

Din värk är ganska tydlig i dina inlägg, ta en rejäl pause grabben.
Lyssna på din psykolog nångång.
Jag har ingen psykolog.
Bara för att ni "känner" skaparen av vaken, ger inte det er rätten att hänga ut barn och hota folk. Ni förstör ett helt forum med era meningslösa räder. Känner ni honom så bra irl, så ta den fajten där. På forumet är han ju knappt, så varför förstöra för dess användare.
Det är ingen som ser Micro som någon sektledare förutom ni töntar. Ni projicerar helt enkelt. Ni tror han måste stoppas för er egen idoldyrkan var så påtaglig.
Jag delar verkligen inte Micros samtliga åsikter, så hur blir det att slicka röv bara för att jag erbjudit mig att hjälpa till på ett forum jag var aktiv på? Du däremot sprang omkring och delade ut flygblad och lydde Micros minsta vink för att sedan bli kränkt då du blev bannad för att du hotade folk.

Du ljuger och hittar på och förvrider saker så de ska passa dina syften. Men det blir väl inte bättre för en tomte som rökt på varje dag sedan du var 18. https://www.flashback.org/sp23060600

Jag har inte sagt emot mig själv alls, utan detta står du för med dina eviga lögner. Du klarar inte ens av att koppla ett normalt händelseförlopp och erkänner i ovan länkande inlägg att du inte ens klarar av detta med tidsuppfattning.

Fick vad jag förtjänade? Tiggande? Jag blev förpassad till öppna forumet för att DU OCH DIN KOMPIS PROVOCERADE MIG. Ni blev däremot bannade och raderade för era hot och minst sagt barnlisga uppträdande.

Du klarar ju aldrig ens av att diskutera sak, utan kommer med lögner om saker och ting som man sen måste reda ut. Ständigt detta förpubertala skitsnack. Alltid långt ifrån trådens ämne. Vill du få även denna tråd att handla om mig bara för att jag sagt emot dig eftersom du har fel?

Förbannade jävla troll!

Du vågar inte ens ta ansvar för dina gärningar. Bara för att du ogillar Mikael Cromsjö postar du en bild av hans son och hänger ut honom med namn. FÖR DET VAR DU, ÄVEN OM DET ÄR RADERAT NU.

Du har själv sagt ni står för frihet, samtidigt som du försvarar din rätt att hota och trakassera människor. Ja, ni läste rätt - De här idioterna har försökt att få reda på vem jag är och kommit fram till att jag skulle vara två olika personer som de bägge trakasserar och skryter om på sin sajt hur de ringer och väcker dom och hotar dom mitt i natten.
Vilken frihet va?

Så hur är jag motsägelsefull? Ni har helt enkelt inte kunnat ta att någon sagt åt er att ert uppträdande är oacceptabelt och därför väljer att förfölja denne. Ni har skapat HUNDRATALS användare på vaken i enda syfte att förstöra för vakens medlemmar. Enda skälet till att jag erbjöd mig att bli admin var för att hjälpa vaken bli av med er troll och jag hade faktist ett eget intresse i det också, eftersom ni förföljer mig.

På er sajt beskriver ni hur ni ska ta livet av mig och en av er har tom beskrivit hur han ska mörda mina barn. Dock inte du Defekten. Är det frihet? Ni är för fan fullblodspsykopater.
Lär er respektera andra människor istället för att tro ni kommit fram till någon högre insikt efter mångårigt cannabis-brukande. Ni klarar inte ens av ett arbete ffs. Ni klarar inte heller av att sätta er in i hur andra tänker, utan projicerar era sjuka tankar på andra.

Det stör mig inte ett dugg ni varit admins där. Era rättigheter drogs tillbaka, eftersom ni bannade folk som inte höll med er blint och hotade dom. Jag skiter fullständigt i också om ni umgåtts med Micro. Jag har inte samma åsikter som honom och han är ingen jag vill umgås med. Jag respekterar honom dock för att han skapat vaken och att han på sitt sätt försöker sprida information, men jag ställer mig inte bakom det heller. Ni är besatta av att smutskasta människor för att försöka förhärliga er själva och saknar totalt empati och respekt.

Vaken är ett bra forum för den som vill sätta sig in i saker och ting, även om jag inte håller med om allt som skrivs där. Det enda jag opponerar mig emot är när folk skriver om främlingsfientlighet eller andra saker som skadar andra människor, för de är helt ute och cyklar. Det är jävligt tragiskt hur DU som invandrare ställer dig på samma sida som en viss nazist på vaken, bara för att ni delar på svala känslor för mig. För att inte tala om klåparen som inte har en aning om vad han pratar om utan inte ens kan få till vad Pi är, eller det gyllene snittet och vill tro man kan använda en klocka för att få svar på historiska händelser. Såna stolpskott är jättevälkomna till er, de som hatar för att de inte kunnat ta att jag på ett schysst och ödmjukt sätt förklarat att de har fel och sagt hur saker och ting egentligen ligger till...
Senast redigerad av CompuTerror 2010-05-20 kl. 12:26.
Citera
2010-05-20, 21:10
Medlem
Defektors avatar
Den som urskuldar sig som du gör complete'error, kan inte vara något annat än skyldig.
All den sörja du skriver av dig, visa bara din desperation och psykologiska ohälsa.

Visst kan det vara bra att använda sig av diverse internets forum som en billigt terapi men du tar ju det här till en ofattbar låg nivå.

Stackare, jag postade aldrig nån bild på krämsjö, inte skaparen av vakensuxz heller så sluta förtala oss för saker som vi inte gjort.

Släpp det, dessutom låg bilden uppe på Fejjan, som numera är en allmänplats för folk att beskåda, även om du inte vågar visa dig öppet på nätet själv.

Citera
2010-05-20, 21:19
Medlem
AxelFoleys avatar
Bra promotion för Vaken och Vaken sucks, det här
Citera
2010-05-20, 23:16
Bannlyst
Som utomstående till konflikten kan jag påpeka att CompuTerror drog hit konflikten till Flashback genom att skriva en tråd där han bad om råd angående att han blev förföljd, vilket senare visade sig till stor del bero på att han var konfliktsökande.

Dessutom förvärrade han situationen genom att använda samma användare som han skrivit en massa annat med (som självklart användes av hans nätförföljarna). Ärligt talat verkar båda sidorna konstiga.

Vaken.se har element liknande en sekt, men jag vette fan om det inte är värre att ägna en stor del av sin tid att "bekämpa" denna site och dess användare. Sedan verkar det ju inte jättestabilt att sitta och läsa igenom flera hundra av CompuTerror's Flashback inlägg bara för att påpeka att han är omskuren.

Nej ska jag göra en bedömning gissar jag på att Defektor med flera visst förföljer CompuTerror, både på nätet och irl, men att CompuTerror samtidigt njuter av att bli förföljd. Vem som är mest pervers låter jag Flashbacks användarbas avgöra.
Citera
2010-05-21, 14:05
Medlem
CompuTerrors avatar
Skulle jag njuta av att vara förföljd?
Jag frågade om råd helt enkelt och blev angripen för det. Tacka fan att jag försvarar mig. Dessutom har hela konflikten uppstått i att dessa hasch-tomtar hotar och förtalar folk.

Dessutom är det inte mig dom trakasserar, utan två helt oskyldiga individer, men de sprider lögner om mig helt enkelt och försöker underminera det jag skrivit med smutskastning. Ta bara det faktumet att de tror jag är en av två identiteter de hittat på nätet och för att vara på den säkra sidan trakasserar de bägge två med samtal mitt i natten osv. I den här tråden exempelvis försökte jag få en användare att inse att inte vakensucks representerar vaken som han tycktes tro, utan berättade om de som ligger bakom den patetiska sajten.

Jag har svårt att se det som konfliktsökande när man står upp mot idioter som hotar och trakasserar folk. Tom barn! Någon måste ju säga ifrån såna galenskaper, eller hur? Deras föräldrar gjorde tydligen ett taskigt jobb med att uppfostra dem och defekten vill inte ens jobba, då han tycker det är frihetsberövande. Han vill bara sitta under sin kork-ek och röka sitt hasch och hota och trakassera folk som kommer i hans väg.

Jag skiter fullständigt i om han vill springa runt och vara en last för samhället och röka hasch, men när han hotar och trakasserar folk har han gått för långt.

EDIT: Fast vid närmare eftertanke så roas jag lite av det... Inte av att de trakasserar oskyldiga förstås, men deras fatala försök att få tag i information om vem jag är och ständigt misslyckas trots att de tror de har rätt person, som sen blev två personer de pendlar mellan att trakassera beroende på humör. Ju fler som anmäler dem, desto bättre kan man säga...
Men "njuter" är att ta i.
Jag har dock slutat att skriva där flera gånger, men de eskalerar bara i sina lögner om mig då och kommer med sina hot om hur de ska lemlästa mig osv.

Och till defekten: Du ljuger som vanligt din pajas. Jag vet att det var ni som postade bilden på ett barn som inte har med saken att göra, men det är liksom överspelat med alla era hot om hur ni ska lemlästa mig osv. Hur ni tom hotat mina barn och beklagar er över odören ur vem ni förmodar är min sambos könsorgan.
Lämna oskyldiga människor ifred och sluta ring dom mitt i natten. Ni är ju inte precis raketforskare och hur ni kommit fram till DERAS identiteter är skrattretande. Du säger vakensucks står för frihet men kan ändå hota och förtala folk och bete dig lägre än drägg...
Tro mig nu din samhälls-defekt, att ni vet inte vem jag är. Jag skulle aldrig outa mig själv på det viset. Om jag nu är feg för den sakens skull kanske du kan visa dig modig att outa dig själv här på flashback? Inte för min skull, för du vet ju jag har dina och din kompis personuppgifter, eller hur?
Ni har inte mina dock...
Dessutom gömmer jag mig inte på Internet, utan finns för allmän beskådan för mina vänner och bekanta, men mina åsikter behåller jag för mig själv på grund av idioter som ni. Jag tycker det är tragiskt hur ni jämför mig med Hitler för att jag sagt ifrån att det får vara nog när ni hotar och trakasserar folk. Känner ni er kränkta när folk inte ställer upp på er idioti?

Och till sist... Vad märkligt det verkar att du vet en bild var upplagd på facebook om det inte var du som postade den. Det hör heller inte till saken, för ni gjorde er lustiga över bilden.

Jag skiter fullständigt i om ni vill kritisera vaken eller Micros förehavanden, men håll det på en rimlig nivå och sluta trakassera folk! Dessutom är det jävligt fel att trakassera ett helt forum för att ni inte samtycker med skaparens förehavanden. Dessutom spenderar Micro knappast så mycket tid där, så varför sabba för folk?
Senast redigerad av CompuTerror 2010-05-21 kl. 14:19.
Citera
2010-05-24, 10:35
Medlem
Defektors avatar
Du kan ju börja med att sansa dig lite grann grabben, du skriver ju för fan ingen jävla examen ellerhur?

Mikheil Cromesjoen har flytt fältet och pallade inte trycket längre, hans höger hand Darthvoider har tagit över rodret, det borde åtminstone du märkt eftersom det var han som "förflyttat" dig till det öppna forumet.

Jag har varit kritisk mot att kalla sig vaken till en första början, då människor som tror sig veta bättre än andra lider av ett översittar komplex som du själv verkar jävligt bekväm i.

Snälla sluta skriv så jävla mycket orelevant skit som du antar för även om du vet mitt namn vet hur jag ser ut och tror att jag bott hos morsan hela mitt liv så gör du ju bara bort dig själv.

Som i början när du trodde att jag var 5 olika personer, men blev tvungen att vika dig för verkligheten.
Citera
2010-05-24, 11:45
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
...John F Kennedy blev mördad i vad som mer eller mindre har bevisats vara en konspiration...
Jaså det har det? Det var ju något av en nyhet, har du ringt TT?

Citat:
Ursprungligen postat av Radovan P
...Juri Lina...
http://gurgin.files.wordpress.com/20...187714_275.jpg
årets look

Citat:
Ursprungligen postat av wtfman
Så ni vill inte ha honom som livscoach??
Så jävla mycket värre än Mia Törnblad eller vad hon heter kan han ju omöjligt vara. Kanske är det han som annonserat på min Ica med lappar i den här stilen "Behöver du hjälp? Vilsen i livet? Jag är livscoach och kan hjälpa dig för 100:-/h" (inget direkt citat men andemeningen är den samma, formuleringen ungefär lika slagkraftig och priset stämmer) tycker alltid att det är lite roligt att någon som tar 100 pix i timmen ska hjälpa till och styra upp mitt liv, 100:- (om man pröjsar skatt vil säga) är ju typ 40:- netto.
Citera
2010-05-27, 17:03
Medlem
Defektors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompuTerror
Jag skriver väl hur mycket jag vill, eller lider du av koncentrationssvårigheter och orkar läsa allt?

Du tappar all trovärdighet när du "försöker" skriva uppsatser om gammalt internet bullshit.
Men du lär väl vara den sista som inser det, då du verkar bygga ditt liv på sån här lös orealistisk drama.

Det säger ju din avatar en del om iaf.

"enligt dig"
I början så var det jag som hade gjort vakensuckz, var den enda kritikern inne på vaken samt som du fortfarande inte kan fatta, den som postat bilden på mickes unge, något han inte ens själv brydde sig om men som du fortfarande inte kan släppa.

Alla dessa antaganden som du själv säger var "vi" är bara ännu en hal ursäkt från en åsna som vägrar erkänna sina egna misstag.

Det kanske är dags för dig att ransaka dig själv innan det är försent.
Citera
2010-05-27, 17:29
Medlem
CompuTerrors avatar
Citat:
Det säger ju din avatar en del om iaf.
Min AVATAR??? Vad fan säger den om detta???

Citat:
"enligt dig"
I början så var det jag som hade gjort vakensuckz, var den enda kritikern inne på vaken samt som du fortfarande inte kan fatta, den som postat bilden på mickes unge, något han inte ens själv brydde sig om men som du fortfarande inte kan släppa.
Mickes unge är överspelad. Det var jävligt fel gjort av er, men ni har förvärrat situationen sedan dess...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in