2005-08-25, 13:05
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a4swe
Mycket DÅLIGT förslag, jag och resten av mina neuroabnormala vänner skulle bli livrädda och förvirrade då dina intentioner inte skulle vara helt klara.
Det borde vara så att ni inte bryr er så mycket om att någon rör vid er och då borde CharlieR kunna flytta gränserna rätt så långt.
Citera
2005-08-25, 13:20
Medlem
a4swes avatar
Citat:
Det borde vara så att ni inte bryr er så mycket om att någon rör vid er och då borde CharlieR kunna flytta gränserna rätt så långt.

Varför borde det vara så?
Citera
2005-08-25, 13:39
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a4swe
Varför borde det vara så?
Folk med aspergers brukar gå upp i vad de gör, är killen intresserad av datorer kommer han att "stänga ut" resten av världen och då kan CharlieR smekas lite, om hon sedan kallar på uppmärksamheten så kommer hon vara längre än halvvägs och då förstår killen vad det hela handlar om.

Man måste dock var amedveten om att han inte per automatik kommer vilka ha sex med CharlieR.
Citera
2005-08-25, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Säkre Sammy
Man måste dock var amedveten om att han inte per automatik kommer vilka ha sex med CharlieR.

Meh! Dålig stil att neka sex ju, man lär väl prova först innan man kan avgöra nåt sånt?
Citera
2005-08-25, 14:08
Medlem
a4swes avatar
Citat:
är killen intresserad av datorer kommer han att "stänga ut" resten av världen och då kan CharlieR smekas lite,

Inte så intresserad...oftast.
Citera
2005-08-25, 15:20
Medlem
Renegades avatar
Citat:

Mig veterligen är lätt beröring mest obehagligt. Ska det vara ska man ta i rejält. (Nej, inte våldsamt eller hårdhänt..)
Citera
2005-08-25, 15:37
Bannlyst
CharlieR, kopiera in lite bilder ifrån nån random porr film. Sen pekar du först på honom, och sen dig själv, uppreta tills han förstår.
Annars är det bara göra det ni kvinnor är bra på
Citera
2005-08-25, 15:51
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Mig veterligen är lätt beröring mest obehagligt. Ska det vara ska man ta i rejält. (Nej, inte våldsamt eller hårdhänt..)
Jag lämnar det till CharlieR att bestämma hur hon skall gå till väga...

det viktiga är att det rapporteras här på FB!
Citera
2005-08-25, 16:41
Medlem
CharlieRs avatar
Jag funderar på att göra det typiska kvinnliga, vilket innebär: banta i några veckor och klä upp mig för hans skull, sedan umgås så mycket med killen som det bara går och till slut nojja loss över att han 'inte förstår sig på mig'. ^^

Naej. Men jag har hört att människor med asperger inte gillar beröring särskilt mycket.
Citera
2005-08-25, 17:27
Medlem
Nolas avatar
Citat:
Det där låter mer som självrespekt tycker jag

Så kan det nog vara. Dessutom låter det bättre
Citera
2005-08-25, 17:43
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Naej. Men jag har hört att människor med asperger inte gillar beröring särskilt mycket.
Det beror väldigt mycket på vem som rör. Jag känner en som har aspergers som dansar Salsa tex, han taffsar och kladdar dock inte lika mycket sopm andra gör när de dansar och undviker vissa som pesten för att han inte gillar när de rör han.
Citera
2005-08-25, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Jag funderar på att göra det typiska kvinnliga, vilket innebär: banta i några veckor och klä upp mig för hans skull, sedan umgås så mycket med killen som det bara går och till slut nojja loss över att han 'inte förstår sig på mig'. ^^

Här innebär det att man tar på sig ett linne, lägger fram brösten till vårtgården, putar med röven och beter sig inställsamt.
Står ni i kön nån mera gång tillsammans, ställ dig och trycka dina bröst mot hans rygg eller nått.
Och får han anfall så pekar du på nån bakom!
Hur jävla svårt kan det vara att välta honom? Bete dig lite dirty så kommer nog hans lille kompis ställa sig upp vare sig han vill det eller inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in